AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Blir helt sjokkert over hvor mange frekke og bastante folk det er her inne. Det er dårlig miljø her inne. 😢 Anonymkode: cb0ef...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Lurer jeg også på. Sykt mange idioter her Anonymkode: 348c3...386 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Synes det speiler samfunnet ganske perfekt jeg. Synd men sant. Anonymkode: 4087b...db6
powerpuffen Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Jeg synes det er flott at folk har meninger. Når man stiller et oppriktig spørsmål bør man kunne forvente et oppriktig svar også tenker. Den som er med på leken.... 1
Hannah80 Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Sprinkle skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er flott at folk har meninger. Når man stiller et oppriktig spørsmål bør man kunne forvente et oppriktig svar også tenker. Den som er med på leken.... Meninger er fint. Men kommer litt an på hvordan man ytrer dem. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 11 minutter siden, Sprinkle said: Jeg synes det er flott at folk har meninger. Når man stiller et oppriktig spørsmål bør man kunne forvente et oppriktig svar også tenker. Den som er med på leken.... Det er ikke alle meninger som nødvendigvis må deles med resten av verden. Anonymkode: 4087b...db6 1
Silva Pluvialis Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Hva tenker du på sånn konkret? Mennesker som er bastante og ikke villig til å ta til seg andres synspunkt? Eller mennesker som er stygge i kommentarfeltene og regelrett hetser andre? Det siste er selvsagt ikke ok, og det første er nok gjenkjennende for mange her inne. Det er nok fort å bli litt låst til egen oppfatning og bli opptatt av å fremme sitt eget synspunkt fremfor å lytte til at andre har en annen mening som ikke nødvendigvis trenger å være feil den heller. Jeg tror vi er flere som ville kommet lengre om vi hadde prøvd å lytte til hverandre. Det er ikke ofte jeg har endret mening av ting jeg har lest her inne, men det har skjedd at jeg har innsett at jeg har uttalt meg for unyansert, bastant, eller rett og slett at argumentasjonen min har falt gjennom, og at andre har hatt et godt poeng i sin motargumentasjon. Jeg er åpen for nye perspektiver, absolutt, og tar det til meg de gangene jeg plumper uti med noe som ikke gir mening. Jeg tror uansett denne problemstillingen er litt relevant for de fleste i livet "der ute". Det er få som virkelig går inn i en dialog med hensikt å endre mening. De fleste ønsker å få andre til å endre sin mening. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Gjenferdet skrev (16 timer siden): Hva tenker du på sånn konkret? Mennesker som er bastante og ikke villig til å ta til seg andres synspunkt? Eller mennesker som er stygge i kommentarfeltene og regelrett hetser andre? Det siste er selvsagt ikke ok, og det første er nok gjenkjennende for mange her inne. Det er nok fort å bli litt låst til egen oppfatning og bli opptatt av å fremme sitt eget synspunkt fremfor å lytte til at andre har en annen mening som ikke nødvendigvis trenger å være feil den heller. Jeg tror vi er flere som ville kommet lengre om vi hadde prøvd å lytte til hverandre. Det er ikke ofte jeg har endret mening av ting jeg har lest her inne, men det har skjedd at jeg har innsett at jeg har uttalt meg for unyansert, bastant, eller rett og slett at argumentasjonen min har falt gjennom, og at andre har hatt et godt poeng i sin motargumentasjon. Jeg er åpen for nye perspektiver, absolutt, og tar det til meg de gangene jeg plumper uti med noe som ikke gir mening. Jeg tror uansett denne problemstillingen er litt relevant for de fleste i livet "der ute". Det er få som virkelig går inn i en dialog med hensikt å endre mening. De fleste ønsker å få andre til å endre sin mening. Det er altfor mange her inne som bare svarer noe teit bare for å være stygg. Som f.eks i den tråden om brune tenner nå, så stilte TS et oppriktig spørsmål. Så er det en som bare MÅ kommentere «dårlig tannpuss er ditt problem». Altså, hva faen er vitsen med det? Anonymkode: 348c3...386 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå