AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hvordan fungerer dette? Jeg har flere spørsmål som jeg håper noen her kan besvare: - Hvordan søkes det om dette? - Til hvem søker man? (Altså ja, kommunen, men hvem i kommunen?) - Hvem får se søknaden som sendes inn? - Hvem får tilgang til informasjon om hvem som har blitt ansatt som barnehagelærer på dispensasjon? - Kan andre få tilgang til denne informasjonen på forespørsel til kommunen? Anonymkode: 0e5f7...b27
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Så lenge kommunen har nok barnehagelærere, så tar de ingen inn på disposisjon. Hør med kommunen. Anonymkode: da995...383
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Er det ikke barnehagen selv som må søke om dispensasjon dersom de mangler adekvat personell? Anonymkode: 03046...fe1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan fungerer dette? Jeg har flere spørsmål som jeg håper noen her kan besvare: - Hvordan søkes det om dette? - Til hvem søker man? (Altså ja, kommunen, men hvem i kommunen?) - Hvem får se søknaden som sendes inn? - Hvem får tilgang til informasjon om hvem som har blitt ansatt som barnehagelærer på dispensasjon? - Kan andre få tilgang til denne informasjonen på forespørsel til kommunen? Anonymkode: 0e5f7...b27 Vi har en ansatt på disp i barnehagen til mitt barn. Vedkommende er under utdannelse. At vedkommende er ansatt på disp er formidlet til foreldrene gjennom møtereferat fra FAU. Anonymkode: b777e...36d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Ingen som vet noe om dette og kan svare på mine spørsmål her? Anonymkode: 0e5f7...b27
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det ikke barnehagen selv som må søke om dispensasjon dersom de mangler adekvat personell? Anonymkode: 03046...fe1 Jo, men jeg lurer på hvordan. Anonymkode: 0e5f7...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå