AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Jeg er en mann 40+, har alltid hatt en drøm om å bli luksusprostituert. Helst for litt pene damer da. Hvor mye tror dere jeg kan tjene på en kveld? Middagsdate med overnatting feks? Har hørt at man kan tjene skikkelig bra på dette. Anonymkode: 16b7c...616 1
ludden Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er en mann 40+, har alltid hatt en drøm om å bli luksusprostituert. Helst for litt pene damer da. Hvor mye tror dere jeg kan tjene på en kveld? Middagsdate med overnatting feks? Har hørt at man kan tjene skikkelig bra på dette. Anonymkode: 16b7c...616 Sorry.....du kommer nok til å havne opp som gjeldsoffer 🙂 3
visp Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Du får prøve deg som sugar babe. Finnes sikkert endel formuende 90-åringer der ute:) 6
Gjest Maayaaa Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Det er klart pene damer betaler i dyre dommer for å varte opp en middelaldrende mann. Helt normalt, det.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Sorry. Men det eneste reelle markedet for norske gigoloer er om de vil bli rumpeknullet. De eneste norske horekundene som finnes drar til vest-Afrika. Anonymkode: d7b84...e07 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Denne runketråden vil nok neppe tilfredsstille deg. For som andre nevner. Mannlige luksusprostituerte får stort sett kun mannlige kunder. Og mannlige horekunder som ønsker menn drar stort sett til utlandet. Hvor det er billigere og mindre risiko for å bli tatt/avslørt. Kvinnelige horekunder som er nokså sjeldent i seg selv..foretrekker nok såfall å dra til Gambia..Og lure seg selv til å ikke tro det dreier seg om prostitusjon, men en ferieflørt. Anonymkode: 509b5...fbf 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Få deg en sugar mommy eller flere. Hun betaler sikkert godt for å ha en spretten ung mann rundt henne. Anonymkode: 1cdc1...874 1
Bamseklemmer Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Utrolig hvor mye erfaring brukere her har, av en mannlig sexarbeider som nesten ikke finnes... Alle tar feil TS... Men jeg tror du har større sjanse, hvis du er proffesjonal og starter i storbyer som Trondheim, Bergen eller Oslo. Å finne en rik utsultet sugarmommy er jo aller best, så slipper du å forholde deg til så mange. De fleste pensjonerte mannlige sexarbeidere sliter som regel med psyken, bare som en liten påminning... jeg har lest flere artikler om dette. Før eller senere må du beregne deg med å knulle gifte kvinner, og ofte komme i klinsj med sinte ektemenn. men jeg regner med at du har tenkt over dette? Det startet med en fleip ved en barddisk i Trondheim som student, jeg var kledd i dress og luktet godt. Jeg sa jeg solgte kroppen min til en dame som også var pent kledd. Den kvelden ville hun presentere meg for sine 5 venninner, de spanderte drinker, og vi lo og pratet mye, og hadde det veldig hyggelig sammen. Det endte jo opp slik de tolket meg, noen ganger fikk jeg lammelår eller biffkjøtt, og noen ganger en liten slant, men de betalte bestandig en taxi så jeg kom meg hjem til hybelen. Jeg var nok ikke noe proffesjonell sexarbeider... jeg ble mest sett på som en hyggelig ung toyboy, som knullet og slikket dem til himmels i utallige orgasmer. Jeg var jo som dem, de var jo også sulten på sex og hadde humor. Så økonomisk utbytte var det jo ikke, men det var mye seksuelt nytelse. Jeg synes sex skal være gratis, å ta betalt for det er bare griskhet... enten du er kvinne eller mann🙄 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 3 hours ago, Bamseklemmer said: Utrolig hvor mye erfaring brukere her har, av en mannlig sexarbeider som nesten ikke finnes... Alle tar feil TS... Men jeg tror du har større sjanse, hvis du er proffesjonal og starter i storbyer som Trondheim, Bergen eller Oslo. Å finne en rik utsultet sugarmommy er jo aller best, så slipper du å forholde deg til så mange. De fleste pensjonerte mannlige sexarbeidere sliter som regel med psyken, bare som en liten påminning... jeg har lest flere artikler om dette. Før eller senere må du beregne deg med å knulle gifte kvinner, og ofte komme i klinsj med sinte ektemenn. men jeg regner med at du har tenkt over dette? Det startet med en fleip ved en barddisk i Trondheim som student, jeg var kledd i dress og luktet godt. Jeg sa jeg solgte kroppen min til en dame som også var pent kledd. Den kvelden ville hun presentere meg for sine 5 venninner, de spanderte drinker, og vi lo og pratet mye, og hadde det veldig hyggelig sammen. Det endte jo opp slik de tolket meg, noen ganger fikk jeg lammelår eller biffkjøtt, og noen ganger en liten slant, men de betalte bestandig en taxi så jeg kom meg hjem til hybelen. Jeg var nok ikke noe proffesjonell sexarbeider... jeg ble mest sett på som en hyggelig ung toyboy, som knullet og slikket dem til himmels i utallige orgasmer. Jeg var jo som dem, de var jo også sulten på sex og hadde humor. Så økonomisk utbytte var det jo ikke, men det var mye seksuelt nytelse. Jeg synes sex skal være gratis, å ta betalt for det er bare griskhet... enten du er kvinne eller mann🙄 Anonymkode: 82cc6...6db 3
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 En gigolo altså? Hm... Tror nok noen eldre kvinner kan tenke seg noe sånt. Vel, lykke til.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Enkel sannsynlighetsberegning tilsier at det er et marked der. Hvor stort markedet er, hvordan prisene er, hvor sterk konkurransen er og hvor man finner tilgang til markedet har jeg ingen formening om.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 Det jeg spør meg er hvordan i all verden en skal greie å tenne på de kundene som dukker opp? Gamle, yngre, overvektige og magre , pene og mindre pene .. og så var det kjemien da ? 🙈🥴 Anonymkode: f7bd4...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå