AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 Hei! Tok på Linnex(varmekrem) mot ømme muskler og den slags. Tror jeg tok på for mye, fordi det svir vanvittig og "brenner". Men er jo ikke rødt eller noe. Er det farlig? Anonymkode: 8895e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Eller ser jeg faktisk er endel rød hvor jeg tok på varmekremen, ja. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 8895e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 Ikke farlig. Den er jævlig vond. Går over etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 Lama_Drama skrev (1 minutt siden): Ikke farlig. Den er jævlig vond. Går over etterhvert. Men er rød og brenner vanvittig der. Kan det ikke utvikle seg til et brannsår? Anonymkode: 8895e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. mai 2021 #5 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er rød og brenner vanvittig der. Kan det ikke utvikle seg til et brannsår? Anonymkode: 8895e...0bb Neida. Det går som sagt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Del Skrevet 10. mai 2021 Lama_Drama skrev (1 minutt siden): Neida. Det går som sagt over. Du har erfaring du og ja? 😅Var du rød og brant det hos deg og? Anonymkode: 8895e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. mai 2021 #7 Del Skrevet 10. mai 2021 https://www.proteinfabrikken.no/varmesalver/treningstilbehor/linnex-varmepakke.html Prøv yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. mai 2021 #8 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har erfaring du og ja? 😅Var du rød og brant det hos deg og? Anonymkode: 8895e...0bb Døde nesten. Aldri mer. Den er altfor sterk for vanlige folk. Fikk dog ingen varige men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Del Skrevet 10. mai 2021 Lama_Drama skrev (9 minutter siden): Døde nesten. Aldri mer. Den er altfor sterk for vanlige folk. Fikk dog ingen varige men. Han her fikk brannsår av tigerbalsam, så skal vel ikke kimse av det: https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/zG4eqK/rbk-spiller-fikk-brannsaar-av-tigerbalsam Er vel lurt å kanskje se ann, fordi det svir noe grusomt. Anonymkode: 8895e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå