AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Vet ikke hva som går av meg. Jeg og kjæresten gjennom to år har alltid vært kosete, han tar alltid på meg og jeg digger det 🥰 han og jeg liker kos, klemmer og å være nær. Han nesten mer enn meg, selvom det ofte er en seksuell tone i det. I det siste har jeg vært ekstremt kosesyk. Det virker positivt, men noe av det er litt negativt. Vil kjæresten skal holde rundt meg hele tiden, over hele kroppen. Han sa det her om dagen, nesten litt overrasket at jeg var ekstremt kosesyk nå. Jeg kjenner på et slags behov som jeg ikke klarer å definere og at jeg liksom vil bli beskyttet fra verden. Har en gammel venn som var super interessert og intens som har tatt kontakt igjen. Kjenner jeg er litt redd? Selvom han ikke har gjort noe galt. Og jeg søker ubevisst beskyttelse i kjæresten i tillegg til at jeg ønsker han var mer intens akkurat nå. Hva skal jeg gjøre med det her? Bare kose meg gjennom det til det forhåpentligvis går over? Anonymkode: 4e918...82d
Virrevirrevapp Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Du føler nok på mer hudsult som så mange andre, nå som vi ikke skal ta på venner etc.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Leste begrepet hudsult her om dagen i en korona artikkel, er folk virkelig så sarte at man skal finne opp slikt? Nå må de gi seg Anonymkode: 02a36...438
CorvusCorax Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Kos i vei. Jeg savner kos noe voldsomt nå. Hudsult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå