Gå til innhold

Hvem er dere her inne på kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere utelukkende privat personer? Er dere yrkes mennesker? En blanding?

Skriver dere alle innlegg ved nick, alle innlegg under ab, en blanding?

Legger dere ut noe om andre som venner, samboere, klienter, mennesker dere møter i jobben eller anonymiserer du det slik at det virkelig ikke er gjenkjennelig? 

Anonymkode: 8080c...6a9

Skrevet (endret)

Jeg er først og fremst en privat person... Yrke, arbeidstid, lønn, utdanning og kollegaer, sjefer etc diskuterer jeg vanligvis ikke under nick. Av og til som ab men svært sjeldent.. Men jeg kan godt si at jeg har hatt "en bedriften jobb" eller har jobbet innenfor den og den bransjen.

Når jeg er I "skreppamedleppa" modus skriver jeg stort sett alltid under nick, men så blir jeg lei av og til og ønsker å være "AnonymBruker", hvor folk ikke kan se hvortid jeg er her, se hva jeg skriver, bare være rett og slett. Så savner jeg en identitet igjen.. and so on..

Jeg prøver å bare skrive om meg, men selvsagt innvolverer livet med meg flere aktører. Jeg er ikke fan av å "slenge folk under bussen" i min krets, da jeg ser på dette som å legge ut nakenbilder av folk på nett, jeg prøver å tenke meg om. Ting som blir sagt i fortrolighet havner aldri på kg , og private ting jeg kommer over eller ting jeg selv anser som er mellom mine folk privat er og blir privat.

Noen ting er kanskje veldig lett gjenkjennelig, andre ikke men jeg skriver alltid ut i fra meg selv her.

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Jeg er utelukkende privat under opplæring. :biggrin:

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Holder meg privat. Men liker å oppmuntre mennesker 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg er meg selv på godt og vondt. 

Gjest theTitanic
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke å skrive selv, kun å svare. Man lærer noe om seg selv også på de tilbakemeldingene man får. Jeg trenger feks å øve på å kommentere sak og ikke person, selv om det i enkelte innlegg er personen som er saken. Og av og til må man telle til ti for ikke å skrive ;  j**** nisse. 

Gjenkjennende ting og enkelte ting jeg vet for mye om svarer jeg ikke på under nick. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...