AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Lurer genuint. Jeg som hetero kvinne hadde ikke likt å fått en fake vagina gnisser mot meg. Derav tanken. Anonymkode: a1cef...524
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer genuint. Jeg som hetero kvinne hadde ikke likt å fått en fake vagina gnisser mot meg. Derav tanken. Anonymkode: a1cef...524 Hvis den hadde vært rosa og vibrert hadde du nok ikke protestert. Det er nok ikke det at den ligner en penis som fenger, men at den kan penetrere og stimulere vagina. Anonymkode: 1d678...e4a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Fordi det er godt å ha noe inni seg. Strap-on har ikke noe med penis å gjøre. Men penis er fornuftig plassert på kroppen så derfor er det somregel der man plasserer strapon'en. Men man får kjøpt de man kan feste på andre steder også, f.ekst låret. Anonymkode: 580e8...6e6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Jeg er heterofil kvinne, men det er da ikke penisen jeg tenner på, men mannen. Anonymkode: 446de...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå