AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei! Jeg er gravid i uke 16 og de siste dagene har det begynt å kjennes som at jeg må tisse uten at det er helt det heller. Klarer ikke beskrive det på noen annen måte. Hvis jeg klemmer litt nedenfor navlen kjennes det litt ut som at jeg klemmer på full blære vondt. Jeg har begynt å tisse litt litt oftere og det er liksom ikke helt det heller. Er det noen som kjenner det igjen? Er vel sikkert normalt som alt annet? 🤷♀️ Anonymkode: 012eb...105
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Urinveisinfeksjon? Nei ikke sånn helt heller. Ingen svie eller noe sånn når jeg er på do. Anonymkode: 012eb...105
Anonymous 91 Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke sånn helt heller. Ingen svie eller noe sånn når jeg er på do. Anonymkode: 012eb...105 Jeg har aldri svie når jeg har urinveisinfeksjon. Så sjekk hos lege. Kan være det.
snehvit88 Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Jeg har ikke svie ved urinveisinfeksjon. Lever en urinprøve i morgen tidlig. Det er viktig å få behandling raskt
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei! Jeg er gravid i uke 16 og de siste dagene har det begynt å kjennes som at jeg må tisse uten at det er helt det heller. Klarer ikke beskrive det på noen annen måte. Hvis jeg klemmer litt nedenfor navlen kjennes det litt ut som at jeg klemmer på full blære vondt. Jeg har begynt å tisse litt litt oftere og det er liksom ikke helt det heller. Er det noen som kjenner det igjen? Er vel sikkert normalt som alt annet? 🤷♀️ Anonymkode: 012eb...105 Var ungen som hadde føttene godt plantet inni blæra mi, da jeg hadde det som deg i uke 16. trodde også først det var UVI. Anonymkode: 594af...050
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ungen som hadde føttene godt plantet inni blæra mi, da jeg hadde det som deg i uke 16. trodde også først det var UVI. Anonymkode: 594af...050 Hvordan fant du ut det?😊 Det er liksom ikke helt uvi symptomer, men får sjekke det ut. Er vel normalt å tisse litt oftere som gravid? Anonymkode: 012eb...105
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei ikke sånn helt heller. Ingen svie eller noe sånn når jeg er på do. Anonymkode: 012eb...105 Jeg fikk beskjed av jordmor at man ikke alltid kjenner typiske UVI-symptomer når man er gravid. Mange går derfor med UVI uten å tro at det faktisk er UVI. Jeg ville sjekket det opp. Når tok du urinprøve sist? Anonymkode: a91be...551
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk beskjed av jordmor at man ikke alltid kjenner typiske UVI-symptomer når man er gravid. Mange går derfor med UVI uten å tro at det faktisk er UVI. Jeg ville sjekket det opp. Når tok du urinprøve sist? Anonymkode: a91be...551 "Mange" er feil ord, jeg mente "Noen". Anonymkode: a91be...551
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk beskjed av jordmor at man ikke alltid kjenner typiske UVI-symptomer når man er gravid. Mange går derfor med UVI uten å tro at det faktisk er UVI. Jeg ville sjekket det opp. Når tok du urinprøve sist? Anonymkode: a91be...551 Sist kontroll hos legen i uke 12. Anonymkode: 012eb...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå