Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre andres erfaringer angående syklus etter p-pilleslutt! 

Jeg sluttet på prevensjon i februar etter å ha brukt dette i lang tid. Har brukt minipille det siste halve året, og da ikke hatt noe som helst form for menstruasjon. Nå etter februar har jeg ikke fått mensen enda. Er ikke bekymret, for jeg vet det kan ta lang tid! Vil gjerne høre andres erfaringer slik at jeg ikke mister motet helt, da jeg gjerne skulle vært gravid NÅ, da mannen endelig har blitt klar, mens jeg har vært det i laang tid. Håper på mange solskinnshistorier om noen som fikk mensen tilbake etter 3-4 mnd og ble gravid da😇 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er svaret du ønsker deg, men jeg sluttet på p pille 19 november etter å ikke hatt mensen på 12 år. 21 desember fikk jeg mensen igjen. Jeg forventet at jeg derfor skulle få mensen 18 januar, men den kom ikke. Testet negativt. Testet videre en gang i uken før jeg fikk positiv test 4 februar. Men da var jeg allerede på dag 18 over forventet mens. Har vært på flere ul og har blitt stilt mye tilbake. De spør meg alltid når jeg hadde sist mens, som var 21 desember, men jeg hadde trolig ikke neste eggløsning før 22 januar. Så mensen var veldig ustabil.

Anonymkode: d22ff...3b3

AnonymBruker
Skrevet

Sto på p-pille i 2 år før jeg sluttet for å prøve å bli gravid. Fikk stabil syklus med en gang, så allerede 28 dagers syklus fra første mnd. Men, nå 2 år etter er jeg likevel ikke blitt gravid, så tenker at ustabil vs stabil syklus ikke har alt å si uansett...

Anonymkode: 1f4ee...2a8

Skrevet

takk for svar 🌸 

skjønner at det er veldig individuelt hvordan det løser seg etter p-pilleslutt, og at stabil syklus ikke alltid har noe å si, nei.. 

jeg kjenner på meg at det er ventinga på den første menstruasjonen som tærer, for jeg føler jeg er midt i et tomrom der jeg ikke får gjort noe fra eller til.. tenker at når jeg først får mensen og endelig kan kalle oss for prøvere så blir ting annerledes, men det er ikke sikkert det blir det heller 😪 gleder meg på en måte til å begynne å teste etter el og g-teste og alt det, men at jeg nå bare sitter her og venter og ikke får gjort noen verdens ting😅 får prøve å holde meg opptatt så tiden går og jeg ikke tenker på det hvert våkne øyeblikk, men det er jammen meg vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...