Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har sett litt på hudpleieprodukter, og vurderer å bestille the ordenary. Ser det snakkes mye positivt om, men de fleste som fronter det ser ut til å være 15-25 år. Jeg er 35 år, burde jeg lete videre eller er dette noe som også kan passe til aldrende hud?

Anonymkode: 70e51...e53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette kan fint passe alle. Du er ikke gammel. Om du så hadde vært det, er det ingen spesiell hud "gamle" har. En på 20 kan ha samme hudproblemer som en på 60. Dvs for eksempel oljete eller tørr hud. 

The Ordinary er fint å bruke som supplement sammen med andre produkter. 

Det spørs hva du er ute etter. Jeg bruker et serum fra the ordinary med retinol å, 5 % med squalene noen dager i uken for dette er en av de få aktive ingrediensene som har dokumentert effekt. Passer i alle aldre. Tenker å øke prosenten etterhvert som huden blir mer tolerant. 

Så bruker jeg serumet med niciamine og zink andre dager i uken. For dette har også dokumentert effekt. Kort forklart. De fungerer veldig bra synes jeg og er kjempe fornøyd. Slipper å re le på å kjøpe et retinolserum til 700 kr feks. 

Så har jeg egne fuktighetskremer jeg liker best til min hud. Fuktighetskremen til the Ordinary likte jeg ikke så godt, men det er jo forskjellig fra person til person. 

Anonymkode: 8fd3d...f95

Gjest Råååsa
Skrevet

Jeg er 40+ og bruker fra disse. Og det har gjort underverker for huden min. 

Jeg bruker rutinen for aldrende hud. 

Rens og fuktighetskrem fra CeraVe og solfaktor fra Camilla Phil. 

Skrevet

Enig med både AB og @Råååsa - TO har mange gode produkter, men de er ikke gode på fukt. 

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg er 40, og har prøvd litt ditt og datt fra TO - er stort sett ikke spesielt fornøyd.

Hadde jeg hatt fet og uten hud, så kanskje.

Men - jeg er foreløpig veldig fornøyd med Hylamide sin SubQ Skin, bestilte den på Deciem sine egne nettsider.

Og jeg er fornøyd med fuktighetskremen til TO når jeg blander i et par tre dråper med ansiktsolje i tillegg - funker veldig nøytralt og bra sammen med syrer og annet aktivt.

Eller om man bare vil ha helt nøytral krem.

Concealeren er det verste produktet jeg har prøvd ever :P Hyaluronsyren får jeg urenheter av. 

Retinolen synes jeg ble tullete da den kun har holdbarhet i 3 mnd, og må oppbevares i kjøleskap. Sånt gidder ikke jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...