AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 På fest hos noen venner før Corona ble jeg kjent med en fyr. Kjæresten kjente han fra før. Denne fyren har kone og barn. Han ble veldig betatt av meg og la meg til på FB og Snap. (Han er venner med kjæresten min fra før på FB). Han snappet meg mye i starten og jeg var åpen til kjæresten min om det. Kjæresten reagerte ikke spesielt annet enn at han sa han andre var en «hannkatt» og idiotisk at han la seg etter meg. Det ble veldig mye snap (kun dagligdagse ting, men svarte jeg så ble det til en samtale) så jeg sa fra om at det ble i meste laget. Det respekterte han. Vi var så på fest med han (og kona) igjen og han var fortsatt like betatt av meg, det merket både kjæresten og jeg. Jeg går og setter meg, han kommer selvfølgelig og setter seg, kjæresten min ser dette, men går og setter seg et annet sted med noen andre. Han ble litt intens, så jeg gikk videre til noen andre, men han fulgte etter meg hele kvelden. Alle kjente alle der, så kunne liksom ikke be han gå heller. Dessuten er han utrolig hyggelig og morsom. Kjæresten så dette, men brydde seg ikke i det hele tatt. Nå er han begynt å snappe meg igjen, også nå om helt dagligdagse ting, men svarer jeg så blir det ofte en samtale. Han er ikke noe jeg kunne falt for, men er veldig hyggelig og vittig. Jeg har nå sluttet å fortelle kjæresten om at han har begynt å snappe meg igjen.....gidder ikke. Det er bare hyggelige små samtaler og tviler på at kjæresten bryr seg i det hele tatt. Leste en artikkel om at hvis en melder osv med andre uten å fortelle det til partner så er det mange som ser på det som mikro utroskap? Er det det jeg driver med? Som sagt, ikke en fur jeg ville falt for, men en kveld med vin hadde vært koselig, nettopp fordi han er så hyggelig og vittig....ikke noe annet. (Hadde selvfølgelig ikke gjort det om han hadde foreslått det altså) Anonymkode: fd598...500
solmåneogstjerner Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Uansett hva du kaller det, jeg synes det er feil. Ovenfor hans kone og din kjæreste. Jeg ville droppet kontakten. Han finner sikkert en annen å flørte med, men da er ihvertfall ikke du en del av det. 19
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På fest hos noen venner før Corona ble jeg kjent med en fyr. Kjæresten kjente han fra før. Denne fyren har kone og barn. Han ble veldig betatt av meg og la meg til på FB og Snap. (Han er venner med kjæresten min fra før på FB). Han snappet meg mye i starten og jeg var åpen til kjæresten min om det. Kjæresten reagerte ikke spesielt annet enn at han sa han andre var en «hannkatt» og idiotisk at han la seg etter meg. Det ble veldig mye snap (kun dagligdagse ting, men svarte jeg så ble det til en samtale) så jeg sa fra om at det ble i meste laget. Det respekterte han. Vi var så på fest med han (og kona) igjen og han var fortsatt like betatt av meg, det merket både kjæresten og jeg. Jeg går og setter meg, han kommer selvfølgelig og setter seg, kjæresten min ser dette, men går og setter seg et annet sted med noen andre. Han ble litt intens, så jeg gikk videre til noen andre, men han fulgte etter meg hele kvelden. Alle kjente alle der, så kunne liksom ikke be han gå heller. Dessuten er han utrolig hyggelig og morsom. Kjæresten så dette, men brydde seg ikke i det hele tatt. Nå er han begynt å snappe meg igjen, også nå om helt dagligdagse ting, men svarer jeg så blir det ofte en samtale. Han er ikke noe jeg kunne falt for, men er veldig hyggelig og vittig. Jeg har nå sluttet å fortelle kjæresten om at han har begynt å snappe meg igjen.....gidder ikke. Det er bare hyggelige små samtaler og tviler på at kjæresten bryr seg i det hele tatt. Leste en artikkel om at hvis en melder osv med andre uten å fortelle det til partner så er det mange som ser på det som mikro utroskap? Er det det jeg driver med? Som sagt, ikke en fur jeg ville falt for, men en kveld med vin hadde vært koselig, nettopp fordi han er så hyggelig og vittig....ikke noe annet. (Hadde selvfølgelig ikke gjort det om han hadde foreslått det altså) Anonymkode: fd598...500 Rart at typen din ikke bryr seg i det hele tatt. Du vet hva han fyren er ute etter og du fortsetter å prate med han. Den forstår ikke jeg. Han har ei kone, har du tenkt noe på henne oppi dette? Anonymkode: 34fa4...327 16
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Jeg ville droppet hele greia. Greit nok at han er en drittsekk mot kona, men du behøver ikke å hjelpe han med å behandle kona dårlig Anonymkode: c2328...321 27
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Dette blir feil og det vet du. Hadde du likt at kjæresten din holdt på sånn? Anonymkode: 9cea9...39b 4
Gjest supernova_87 Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Skjønner at det er totalt uskyldig for deg, og at det er fint med litt oppmerksomhet og gøy. Men du nærer den betattheten som han har for deg da? Og det bidrar nok ikke positivt i hans liv hvis det hindrer han fra å jobbe for forjoldet sitt. Ikke at det er ditt ansvar, men det er noe å tenke på.
starken Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Min kjæreste hadde ikke fått lov til å holde på sånn. Hvis jeg hadde gjort det, så hadde nok heller ikke min kjære reagert, men det er mest fordi han er konfliktsky. Jeg er sikker på at det hadde plaget han. 5
Antiviruset Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På fest hos noen venner før Corona ble jeg kjent med en fyr. Kjæresten kjente han fra før. Denne fyren har kone og barn. Han ble veldig betatt av meg og la meg til på FB og Snap. (Han er venner med kjæresten min fra før på FB). Han snappet meg mye i starten og jeg var åpen til kjæresten min om det. Kjæresten reagerte ikke spesielt annet enn at han sa han andre var en «hannkatt» og idiotisk at han la seg etter meg. Det ble veldig mye snap (kun dagligdagse ting, men svarte jeg så ble det til en samtale) så jeg sa fra om at det ble i meste laget. Det respekterte han. Vi var så på fest med han (og kona) igjen og han var fortsatt like betatt av meg, det merket både kjæresten og jeg. Jeg går og setter meg, han kommer selvfølgelig og setter seg, kjæresten min ser dette, men går og setter seg et annet sted med noen andre. Han ble litt intens, så jeg gikk videre til noen andre, men han fulgte etter meg hele kvelden. Alle kjente alle der, så kunne liksom ikke be han gå heller. Dessuten er han utrolig hyggelig og morsom. Kjæresten så dette, men brydde seg ikke i det hele tatt. Nå er han begynt å snappe meg igjen, også nå om helt dagligdagse ting, men svarer jeg så blir det ofte en samtale. Han er ikke noe jeg kunne falt for, men er veldig hyggelig og vittig. Jeg har nå sluttet å fortelle kjæresten om at han har begynt å snappe meg igjen.....gidder ikke. Det er bare hyggelige små samtaler og tviler på at kjæresten bryr seg i det hele tatt. Leste en artikkel om at hvis en melder osv med andre uten å fortelle det til partner så er det mange som ser på det som mikro utroskap? Er det det jeg driver med? Som sagt, ikke en fur jeg ville falt for, men en kveld med vin hadde vært koselig, nettopp fordi han er så hyggelig og vittig....ikke noe annet. (Hadde selvfølgelig ikke gjort det om han hadde foreslått det altså) Anonymkode: fd598...500 Har det slått deg at kjæresten din ikke "bryr" seg fordi han ikke vil virke kontrollerende og stoler på deg? Så tar du dette videre bak hans rykk og dyrker dette! Du forstår at dette er galt! Når så en anledning bryr seg og du har dyrket dette lenge nok så kan det i et svakt øyeblikk gå helt galt. Du leker med ilden! Hva hadde du sagt om han hadde gjort det samme med en dame som var så interessert i han? Da ville pipen fått en helt annen låt tenker jeg, og det er alltid den indikeringen du skal bruke som et kompass her. Du er ute å kjøre! Om det ikke hadde brydd deg så er du overhodet ikke glad i han. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Du vil ha en kveld med vin fordi han er hyggelig og vittig? Herregud, tenker du ikke på hva slags signaler du sender ut og kona hans? Han er like sjarmerende som en våt sokk, gi faen og få deg verdighet. Hva skal du med hans oppmerksomhet? Anonymkode: c4ca1...ecc 9
sicario Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart at typen din ikke bryr seg i det hele tatt. Anonymkode: 34fa4...327 Egentlig ikke. Om han er en normal fyr som ikke er usikker på seg selv, så har han jo ingen ting å reagere på. hadde jo skjønt det om han sa i fra til «kompisen» sin, men TS har ikke gjort noe som gir grunn til å reagere. man er jo inneforstått med kjæresten er attraktiv og at partner vil få oppmerksomhet. Bare gøy det da 😄 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Jeg tenker du skal spørre deg selv om du hadde syntes det var helt greit omvendt, altså dersom kjæresten din snappet med en litt innpåsliten gift dame? Anonymkode: 1138a...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 Hva fader, hard i ingen selvrespekt eller respekt for kjæresten din? Anonymkode: 00022...0a8 2
Cuntzilla Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Nja, vil ikke si du er det, men kanskje han? Samtaler på snap hele tiden, og så til kompisens kjæreste? Han høres utrolig slitsom ut spør du meg, for en patetisk fyr. Når det er sagt, så er det ikke ditt ansvar at han skal følge reglene han har hjemme, og for meg er ikke mikro-utroskap en greie, egentlig. Synes man kan tekste med andre eller flørte bittelitt til og med, og at ikke absolutt alt alltid skal avdekkes for partner. Pluss du har jo sagt fra, og kjæresten din reagerer ikke. Eneste jeg kanskje reagerer litt på er at du skulle gjerne hatt "en kveld med vin" med han fordi han er så vittig. Er det bare deg og han i dette scenarioet? Det er vanlig å ønske å henge med vittige og hyggelige folk, men man drømmer ikke nødvendigvis om en date-setting med dem likevel. Poenget er at du kunne hatt det like morsomt og hyggelig med han sammen med kjæresten din også, hvis det bare var vitsene hans du ville høre. En del av deg liker oppmerksomheten og flørten og den seksuelle spenningen, hvis ikke hadde du jo tenkt som meg, at han var en slitsom og patetisk fyr og gjort alt for å kvele den flammen med en gang. Vi har vel alle opplevd mer enn en gang at en fyr vi liker KJEMPEgodt bare som venn vil noe mer, og da er det ikke hyggelig å få masse snaps og oppmerksomhet, da jobber man hardt for å friendzone og få slutt på det. Selv om han er vittig og hyggelig. Det er lov å like oppmerksomhet altså, men det er kanskje her du bør passe deg litt, og kanskje har noe som du på et punkt burde fortelle kjæresten. Altså ikke bare at han snapper, men at du liker det (litt for godt?). Endret 11. mai 2021 av Cuntzilla 3
Gjest ABM Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): På fest hos noen venner før Corona ble jeg kjent med en fyr. Kjæresten kjente han fra før. Denne fyren har kone og barn. Han ble veldig betatt av meg og la meg til på FB og Snap. (Han er venner med kjæresten min fra før på FB). Han snappet meg mye i starten og jeg var åpen til kjæresten min om det. Kjæresten reagerte ikke spesielt annet enn at han sa han andre var en «hannkatt» og idiotisk at han la seg etter meg. Det ble veldig mye snap (kun dagligdagse ting, men svarte jeg så ble det til en samtale) så jeg sa fra om at det ble i meste laget. Det respekterte han. Vi var så på fest med han (og kona) igjen og han var fortsatt like betatt av meg, det merket både kjæresten og jeg. Jeg går og setter meg, han kommer selvfølgelig og setter seg, kjæresten min ser dette, men går og setter seg et annet sted med noen andre. Han ble litt intens, så jeg gikk videre til noen andre, men han fulgte etter meg hele kvelden. Alle kjente alle der, så kunne liksom ikke be han gå heller. Dessuten er han utrolig hyggelig og morsom. Kjæresten så dette, men brydde seg ikke i det hele tatt. Nå er han begynt å snappe meg igjen, også nå om helt dagligdagse ting, men svarer jeg så blir det ofte en samtale. Han er ikke noe jeg kunne falt for, men er veldig hyggelig og vittig. Jeg har nå sluttet å fortelle kjæresten om at han har begynt å snappe meg igjen.....gidder ikke. Det er bare hyggelige små samtaler og tviler på at kjæresten bryr seg i det hele tatt. Leste en artikkel om at hvis en melder osv med andre uten å fortelle det til partner så er det mange som ser på det som mikro utroskap? Er det det jeg driver med? Som sagt, ikke en fur jeg ville falt for, men en kveld med vin hadde vært koselig, nettopp fordi han er så hyggelig og vittig....ikke noe annet. (Hadde selvfølgelig ikke gjort det om han hadde foreslått det altså) Anonymkode: fd598...500 "men en kveld med vin hadde vært koselig, nettopp fordi han er så hyggelig og vittig." Hvem prøver du å lure? Deg selv? Du er to møter fra å falle big time for denne mannen
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette blir feil og det vet du. Hadde du likt at kjæresten din holdt på sånn? Anonymkode: 9cea9...39b dette Anonymkode: fdbdf...cdf
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #16 Skrevet 11. mai 2021 en liten flørt skader aldri Anonymkode: eb0a2...908 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #17 Skrevet 11. mai 2021 TS her! Bare for å oppklare en ting: Det er ingen seksuell tenning mellom oss, kun dagligdagse snapper. Det er heller ikke hver dag, det kan gå uker mellom. I starten sa jeg til kjæresten hver gang jeg fikk snap fra han andre, men han brydde seg absolutt ingenting. Samme som på festene der han heller ikke brydde seg. Selv om han vet veldig godt at denne fyren er betatt av meg. Da jeg skrev en kveld med vin, så tenkte jeg selvfølgelig ikke bare på meg og han, men gjerne med kjæresten min og kona hans. Jeg formulerte meg noe feil på flere punkter og skrev vel også at jeg aldri kunne falt for denne fyren. Ja, han er vittig og får meg til å le, men ikke min type i det hele tatt. Jeg hadde ikke likt at ei som var betatt av min kjæreste drev og sendte han snapper, men så lenge min kjæreste ikke bryr seg i det hele tatt så tenker jeg det går greit. Fra mitt ståsted så handler det kun om vennskap, selv om han andre kanskje har en «crush» på meg. Han andre foreslo etter en del drinker at vi skulle rømme på hotellhelg sammen, han skulle spandere suite osv. Jeg sa at det ville aldr bli aktuelt. Fortalte dette også til kjæresten, men han sa ikke noe, bare smilte litt og ferdig med det. Anonymkode: fd598...500
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #18 Skrevet 11. mai 2021 Hmmm.. Dette er vanskelig. Det er lov å ha venner av motsatt kjønn. Det er lov å sende meldinger og ha kontakt uten at den andre må vite det. Samtidig er det ganske åpenlyst at denne mannen er betatt av deg. Da er det på en måte litt respektløst å fortsatt sende meldinger med han og holde han varm. Anonymkode: 9ddda...a38 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #19 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmmm.. Dette er vanskelig. Det er lov å ha venner av motsatt kjønn. Det er lov å sende meldinger og ha kontakt uten at den andre må vite det. Samtidig er det ganske åpenlyst at denne mannen er betatt av deg. Da er det på en måte litt respektløst å fortsatt sende meldinger med han og holde han varm. Anonymkode: 9ddda...a38 Han vet veldig godt at jeg ikke vil annet enn vennskap. Han hinter heller ikke om noe annet, men som sagt så hang han på meg som en klegg på festene vi var på. Jeg kan veldig godt ha han som venn, men aldri noe mer. Hadde kjæresten min reagert, så hadde jeg bedt han slutte å sende meg meldinger med en gang. TS Anonymkode: fd598...500
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #20 Skrevet 11. mai 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Han vet veldig godt at jeg ikke vil annet enn vennskap. Han hinter heller ikke om noe annet, men som sagt så hang han på meg som en klegg på festene vi var på. Jeg kan veldig godt ha han som venn, men aldri noe mer. Hadde kjæresten min reagert, så hadde jeg bedt han slutte å sende meg meldinger med en gang. TS Anonymkode: fd598...500 Det er egentlig veldig enkelt. To mennesker kan ikke være venner hvis en er forelsket i den andre Anonymkode: c2328...321 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå