AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Han liker ikke katter! Jeg kan ikke skjønne det, de er jo fantastiske, skjønne skapninger. Men det viktige her er at han aldri ville gjort noe vondt mot en katt, han bare liker de ikke så godt. Og det er greit altså. Men så viste jeg han et søtt bilde av en kattunge, et bilde jeg smelter like mye av hver gang og han sa «meh, hunder er bedre». Sukk, jeg synes både hunder og katter er helt fantastiske! Altså, er det mange her som ikke er begeistret for katter og klarer å holde seg helt rolige og ikke bli «awww» når de ser en katt? Anonymkode: 7d9e1...eca 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Jeg er et hundemenneske og forstår ikke den kattebegeistringa til folk Anonymkode: 09271...bb0 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er et hundemenneske og forstår ikke den kattebegeistringa til folk Anonymkode: 09271...bb0 Jeg lurer faktisk på om det er fordi jeg føler at noen katter har narsisistiske trekk, haha Anonymkode: 09271...bb0 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Broren min liker heller ikke katter. Eller "små" dyr generelt, små hunder f.eks. Aldri tenkt noe særlig over det. Jeg elsker fugler og synes de et helt nydelige, men mange er jo livredd fugler og klarer ikke se hva som er fint/søtt med dem. Folk er forskjellige Anonymkode: ada5e...a2f
Hannah80 Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Klarer å holde meg veldig rolig ja. Jeg scroller alltid forbi disse "morsomme" kattevideoene på Facebook. 4
tussi84 Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Noen er kattemennesker, andre er hundemennesker. Noen liker begge, mens andre liker hverken hunder eller katter. Tenker at det må være lov å like forskjellige ting, men akseptere at man er forskjellige. Mannen min feks foretrekker hunder fram for katter, mens jeg foretrekker katter foran hunder. Nå kan vi ikke ha hverken heller i hus pga sterk allergi og astma hos han, men kunne vi hatt så hadde vi nok hatt både hund og katt. Jeg hadde blitt like glad i begge to, for vi er dyre glade mennesker. Det er ikke sånn at jeg hater hunder, men jeg er mer vant med katter. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han liker ikke katter! Jeg kan ikke skjønne det, de er jo fantastiske, skjønne skapninger. Men det viktige her er at han aldri ville gjort noe vondt mot en katt, han bare liker de ikke så godt. Og det er greit altså. Men så viste jeg han et søtt bilde av en kattunge, et bilde jeg smelter like mye av hver gang og han sa «meh, hunder er bedre». Sukk, jeg synes både hunder og katter er helt fantastiske! Altså, er det mange her som ikke er begeistret for katter og klarer å holde seg helt rolige og ikke bli «awww» når de ser en katt? Anonymkode: 7d9e1...eca Ja jeg er slik. Ganske så lik kjæresten din; ville aldri gjøre katter noe vondt men liker dem ikke. Er også helt enig med han om hunder Anonymkode: c2691...694
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Samboer var heller ikke et kattemenneske helt til han ble sammen med meg, og katten var en del av pakken. Tok tid før han varmet opp til den, "stolte ikke helt på den" da han tidligere syns at katter var uberegnelige og irriterende. Nå sitter han her med katten i fanget ❤️ Anonymkode: 3d141...ca0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 Takk for svar folkens! Jeg kritiserer ikke kjæresten for meningen hans, det ville vært et problem om han ønsket å skade/torturere en katt, da hadde det blitt slutt på flekken. At han ikke liker de så godt er greit. Jeg er ikke spesielt begeistret for slanger. Men jeg bare synes de er så vidunderlige selv at jeg ikke klarer å forstå hva han føler når han ser en søt katt og liksom bare «åja, en katt» haha Anonymkode: 7d9e1...eca 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #11 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samboer var heller ikke et kattemenneske helt til han ble sammen med meg, og katten var en del av pakken. Tok tid før han varmet opp til den, "stolte ikke helt på den" da han tidligere syns at katter var uberegnelige og irriterende. Nå sitter han her med katten i fanget ❤️ Anonymkode: 3d141...ca0 De har sine magiske, sjarmerende veier 😛 de er nok litt misforstått også, siden mange sammenligner adferden deres med hunder, men det er helt andre regler med katter Anonymkode: 7d9e1...eca 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #12 Skrevet 10. mai 2021 Misliker katter. Synes de er fullstendig meningsløse dyr. Humørsyke og ekle. Jeg vil dem selvsagt ikke vondt, naboens katt får gå helt i fred for meg 😅 Men jeg hadde aldri dratt en katt i hus. Anonymkode: bce7c...3ed 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #13 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer faktisk på om det er fordi jeg føler at noen katter har narsisistiske trekk, haha Anonymkode: 09271...bb0 Fordi katter setter krav til hvem som får lov å klafse på de? Helt innafor å ikke elske en dyreart altså. For min del ville det vært sykt turn off, men helt greit å foretrekke hunder. At katter er narsisister, blærete, sure, osv er gamle fordommer fra folk som ikke får til å gjøre seg fortjent til kattens oppmerksomhet og glede. Anonymkode: 5ecf9...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #14 Skrevet 10. mai 2021 Katter er helt vidunderlige, vakre skapninger ❤️ Anonymkode: 92b0a...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #15 Skrevet 10. mai 2021 Forstår han vel egentlig. Jeg elsker katter. Har to selv og har hatt 30+ fosterkatter. Alle hadde sykt mye personlighet og alle var totalt forskjellige fra hverandre(ingen var humørsyke da😉). Men jeg misliker hunder. Eller rettere sagt; hater dem er vel mer dekkende. Ekle, stygge, luktende, teite og dumme dyr. Anonymkode: 2afc9...ce5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #17 Skrevet 10. mai 2021 Typen min foretrekker hunder. Jeg liker begge, men er vel litt gladere i hunder, så vi har hund. Det er vel ikke noe problem at han ikke elsker katter så lenge han ikke vil dyr noe vondt? Anonymkode: 4eb55...bcf 1
Kågebruker Skrevet 10. mai 2021 #18 Skrevet 10. mai 2021 (endret) Mark Twain. Endret 11. mai 2021 av Kågebruker 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå