AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 For 7 mnd siden ble jeg dumpet på en ganske forferdelig måte, bruddet var stygt å jeg føler meg så å si «forstyrret» etter bruddet å alt som har skjedd. Jeg bærer en sorg, vi var en familie (trodde jeg) iløpet av årene vi var sammen løy h*n å lurte meg trill rundt fra dag 1. jeg bærer en sorg over noe som ikke var sannheten, forstår ikke hvorfor den ikke slipper, det har gått 6 mnd nå, forstår ikke hva jeg har vært sammen med... etter bruddet snakket h*n stygt om meg, spredde masse usanne rykter om meg, politianmeldte for usannt, sendte så å si alle offentlige+++. jeg føler meg ødelagt, angrepet, jeg kommer aldri til å klare stole på kjærligheten igjen, for den jeg trodde var ekte var virkelig ikke det... narsissist har jeg tenkt, men aner ikke hva h*n er for et menneske... jeg føler meg tom, trist, sliten, savn, savn etter det som var en stor løgn... jeg tenker tilbake å ser alle røde flaggene jeg bare suste forbi, jeg kan ikke gi mer detaljer, redd for å bli identifisert. når skal det her slippe? Hva er det her.... erfaringer ? Jeg er ung ennå, hele livet forran meg, men nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal bli lykkelig igjen Anonymkode: f429d...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Det tar tid før et vondt brudd gir slipp. Jeg brukte flere år etter bruddet fra min eks. Anonymkode: 1c064...248 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Jeg gikk også igjennom ett skikkelig stygt brudd, så stygt at mange ikke tror meg. Er singel på 10 året og følelsesmessig ødelagt. Jeg stoler ikke på at ett nytt forhold kan bli bra igjen. Forholdet vi hadde var veldig bra, men bruddet kunne jeg virkelig ønske jeg fikk slippe 😭😭😭 Anonymkode: ce180...938 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Etter 3 år begynte jeg å føle meg nesten som meg selv igjen etter brudd med en narsissist. Anonymkode: f3454...129 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Det er ikke rart det er forvirrende. Det er en narr... En klovn... En skuespiller du har vært sammen med. Det kan godt hende at du vil trenge terapi for å få bearbeidet det du har vært igjennom. Noen som har kompetanse på traumer og psykisk vold. Manipulering. ❤️❤️❤️ En stor klem til deg. Husk at dette ikke skjedde på grunn av deg. Hadde det ikke skjedd med deg, så hadde han hoppet rett til neste offer. Du var på feil sted til feil tid. Det er ikke noe galt med deg. Det er HAN det er noe galt med. Men han har skadet deg, og de sårene kan det hende du trenger terapi for å reparere. Anonymkode: df357...fd9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå