Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gift i 15 år og har to fine barn. Likevel merker jeg at gnisten dør ut, som kanskje er normalt. Han har fattet interesse for en yngre jente på jobben på 22 år, og jeg lot han møte henne så lenge han var ærlig.(vi har et åpent forhold). De har hatt sex, noe jeg sa ja til, men jeg så henne ikke annet enn på ett bilde. Jeg så henne nå helt tilfeldig her om dagen og hun er helt utrolig fin. Hun er virkelig vakker, og har en kropp jeg bare kunne drømme om selv da jeg var 22. Jeg tenkte hun var ung og dum, og en liten leke, fordi jeg har latt han ligge med andre før og det har aldri vært sjalusi på den måten, men hun er helt utrolig vakker og trent, og jeg har også søkt henne opp og sett at hun går på et prestisjefullt studie, og kommer fra en sinnsykt rik familie. Min mann har alltid holdt seg innenfor våre grenser i et åpent forhold, men hun har (etter meldinger jeg har sett) fått han til å gjøre andre ting. Er så redd han skal forlate meg, hva skal jeg si til han? Og burde jeg si noe?

Anonymkode: b2555...775

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Åpent forhold fordrer vel kommunikasjon, så jeg tenker at dersom dere ikke snakker kan dere ikke ha åpent forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Litt sent nå, når du allerede har gått med på åpent forhold. Åpent forhold er starten på slutten.

Anonymkode: d4f67...a84

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Du har lagt løpet og må ta følgende.

Anonymkode: 8613a...e23

• Liker 7
Skrevet

Hvis dere har blitt enige om et åpent forhold, kan du ikke sette ned foten fordi dama han velger er pen?

• Liker 16
Skrevet

Uff da, altså det eneste du nå kan prøve på er å snakke med han og si at du ikke lenger er komfortabel med at han har sex med andre. Tror ikke du skal nevne utseende på hun jenta, liksom at det er greit å ha sex med jenter du mener ikke er så pene, men ikke veldig pene jenter. det blir for dumt.

Det kan skape konflikt siden de allerede har en seksuell relasjon og kanskje følelser også. Om han da respekterer det og kutter henne ut er noe du kan håpe, men ikke sikkert.. og om han skulle gå med på det og virkelig kutte henne ut kan det få han til å bli lei seg og mulig føle negativitet til deg pga det. Vanskelig dette..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får du ligge med andre, da? 

Anonymkode: d7cb3...d1f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Her var det usedvanlig mye ekkelt, og det aller ekleste er kanskje at du synes det var greit at den gamle grisen lå med ei på 22. Jeg tror ganske sikkert du er troll, men hvis ikke, har du og grisen virkelig fortjent hverandre:)

Anonymkode: ba204...1e1

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Dørmatte kaller man det.

Åpent forhold er det samme som å si at man gir fullstendig faen i forholdet.

Da kan du ikke bli sjalu, når du har gått med på åpent forhold. Da må mannen din få gå å putte pikken sin i alt som kan krype å gå. At du derimot ønsker å være sammen med en slik gris, sikkert full av kjønnssykdommer og, er for meg en gåte.

Anonymkode: 7408d...466

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var det usedvanlig mye ekkelt, og det aller ekleste er kanskje at du synes det var greit at den gamle grisen lå med ei på 22. Jeg tror ganske sikkert du er troll, men hvis ikke, har du og grisen virkelig fortjent hverandre:)

Har du det bra? Hvor i alle dager leser du at mannen er en gammel gris? Det står kun at de har vært gift i 15 år! Kanskje de giftet seg når de var 20, og de nå er 35? Fysj, så dømmende du er🤢

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
mae1234 skrev (Akkurat nå):

Har du det bra? Hvor i alle dager leser du at mannen er en gammel gris? Det står kun at de har vært gift i 15 år! Kanskje de giftet seg når de var 20, og de nå er 35? Fysj, så dømmende du er🤢

Om jeg har det bra? Kan du lese? Gammel gris er et relativt begrep, og at denne eklingen er en gammel gris i forhold til ei på 22, hersker det ingen tvil om. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis går hun lei ganske fort, en 22-åring har fint lite til felles med en 40-åring. Jeg regner med at du trøster han når det skjer og forteller han at hun ikke fortjente han i utgangspunktet og at det kommer bedre 22-åringer.

Anonymkode: 27c0e...b3d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at han ikke forventer at du kommer til å gjøre det samme. Det blir spennende å høre hva han sier den dagen han får høre at du har fått en annen elsker i tillegg. Den eneste måten å få maktbalanse i dette dramaet er at du også finner deg en annen mann i tillegg. Da får han kjenne på følelsen av sjalusi og frykt selv. Kanskje dere kommer på andre tanker om forhold og får lyst til å starte på ny i et trofast og forpliktende forhold forhåpentligvis med hverandre.....

Anonymkode: bea1f...652

• Liker 9
Skrevet

Jeg tenker at en oppegående mann vil tenke langsiktig. Han får ingen normal alderdom om han skal være med henne. Kan ikke være gøy å være 90 og pleietrengende mens kona er relativt ung og sprek.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sannsynligvis går hun lei ganske fort, en 22-åring har fint lite til felles med en 40-åring. Jeg regner med at du trøster han når det skjer og forteller han at hun ikke fortjente han i utgangspunktet og at det kommer bedre 22-åringer.

Anonymkode: 27c0e...b3d

Jeg var 19 eksen 40. Var sammen i 25 år.

Anonymkode: 0702f...c47

• Liker 5
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Jeg tenker at en oppegående mann vil tenke langsiktig. Han får ingen normal alderdom om han skal være med henne. Kan ikke være gøy å være 90 og pleietrengende mens kona er relativt ung og sprek.

Det vet man ikke, hun kan være veldig fornøy med han og han med henne og de tenker ikke 30 år frem i tid. Gå inn i et åpent forhold er som en skriver begynnelsen på slutten om de som gjør dette får følelser og velger den man har sex med og det ellers klaffer. Fatter ikke at noen synker så lavt at de går med på noe slikt. Bedre da og bare avslutte og gå videre i livet sitt. Uansett for sent for TS, som man reder ligger man.

• Liker 6
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Ja det tenker man nøye over når man er 40 år, og det du snakker om ligger 50 år frem i tid. Flere tiår sammen med noen man klaffer med og tenner på? Tror du på dette selv? Selvfølgelig ikke og det gjør neppe TS heller. Gå inn i noe slikt er å åpne en dør til et mørkt rom, man vet aldri hva som befinner seg i rommet man går inn i. Klaffer det med noen i et "åpent forhold" blir den andre som har tillat det lett forlatt. I stedet for å gjøre noe med problemene man har sammen, eller bare avslutte det om det ikke lar seg gjøre.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe sier meg at han ikke forventer at du kommer til å gjøre det samme. Det blir spennende å høre hva han sier den dagen han får høre at du har fått en annen elsker i tillegg. Den eneste måten å få maktbalanse i dette dramaet er at du også finner deg en annen mann i tillegg. Da får han kjenne på følelsen av sjalusi og frykt selv. Kanskje dere kommer på andre tanker om forhold og får lyst til å starte på ny i et trofast og forpliktende forhold forhåpentligvis med hverandre.....

Anonymkode: bea1f...652

DETTE

AnonymBruker
Skrevet

Et åpent forhold er begynnelsen på slutten.

Å la mannen drite hvor han eter (les: pule noen fra jobb) var for øvrig en særdeles dårlig ide.

Det er lite du kan gjøre nå, annet enn å si du ikke ønsker at han skal treffe henne (privat) igjen. Og krysse fingrene for at han ikke gjør det. 

Anonymkode: cbb80...8e6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har vært gift i 15 år og har to fine barn. Likevel merker jeg at gnisten dør ut, som kanskje er normalt. Han har fattet interesse for en yngre jente på jobben på 22 år, og jeg lot han møte henne så lenge han var ærlig.(vi har et åpent forhold). De har hatt sex, noe jeg sa ja til, men jeg så henne ikke annet enn på ett bilde. Jeg så henne nå helt tilfeldig her om dagen og hun er helt utrolig fin. Hun er virkelig vakker, og har en kropp jeg bare kunne drømme om selv da jeg var 22. Jeg tenkte hun var ung og dum, og en liten leke, fordi jeg har latt han ligge med andre før og det har aldri vært sjalusi på den måten, men hun er helt utrolig vakker og trent, og jeg har også søkt henne opp og sett at hun går på et prestisjefullt studie, og kommer fra en sinnsykt rik familie. Min mann har alltid holdt seg innenfor våre grenser i et åpent forhold, men hun har (etter meldinger jeg har sett) fått han til å gjøre andre ting. Er så redd han skal forlate meg, hva skal jeg si til han? Og burde jeg si noe?

Anonymkode: b2555...775

Du har nok åpnet Pandoras eske, tror jeg bare ønsker lykke og håper du er et troll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...