Gå til innhold

Hva slags vårjakke har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du vise meg vårjakken din?

Jeg har en Finse anorakk fra Twentyfour, men den er for stor og veldig slitt. Må kjøpe meg ny jakke, men orker ikke anorakk som må dras over hodet. Vil at den skal være grei nok til å bruke hvis jeg skal på cafe med en venninne, men også praktisk å bruke når jeg er ute og leker med ungene. Tips?

Anonymkode: 307e8...909

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (1 minutt siden):

Jeg har en helt enkel og klassisk trenchcoat. Jeg har hatt den i årevis, og det er virkelig ett av de plaggene som aldri blir helt umoderne. De kommer i mange utgaver og priser, og her er en billig en: https://www.zalando.no/vila-vimovement-trenchcoat-beige-v1021u058-b11.html Det er ikke akkurat denne jeg har, men farge, lengde og snitt er temmelig likt. 

Trenchcoat er klassisk og fint ja. Jeg har aldri hatt det ettersom jeg ikke synes det kler kroppsfasongen min (har timeglass med store bryst og brede hofter). Og jeg ser for meg det er upraktisk ute med ungene også 🙈 men takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Trenchcoat er klassisk og fint ja. Jeg har aldri hatt det ettersom jeg ikke synes det kler kroppsfasongen min (har timeglass med store bryst og brede hofter). Og jeg ser for meg det er upraktisk ute med ungene også 🙈 men takk for tips!

Hvorfor skulle det være upraktisk? Høres veldig usexy ut å gå med allværsjakke på kafe😂

Anonymkode: c0af3...699

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skulle det være upraktisk? Høres veldig usexy ut å gå med allværsjakke på kafe😂

Man må ikke være sexy for å gå på kafé.

Anonymkode: 08a26...a2a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Åja, men da så, vi kan ikke risikere å være "usexy" på café.   

Anonymkode: 219dd...801

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man må ikke være sexy for å gå på kafé.

Anonymkode: 08a26...a2a

Nei, det er sant, men synes ikke du det blir litt vel maskulint? Hadde enten kjøpt to ulike eller brukt trenchcoat (eller noe lignende) også ved lek. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, men da så, vi kan ikke risikere å være "usexy" på café.   

Hvorfor spør på et forum om man driter i hvordan man ser ut? Makes no sense. Gjør som du vil, bare synes det ser rart ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor spør på et forum om man driter i hvordan man ser ut? Makes no sense. Gjør som du vil, bare synes det ser rart ut.

Man driter ikke i hvordan man ser ut bare fordi man ikke har din smak i klær, eller bare fordi man ikke alltid prøver å se sexy ut, selv når man skal leke med barna sine 😂 

Her ble det også spurt spesifikt etter en viss type jakke, så man kan like gjerne spørre deg, hvorfor svarer du på en tråd når du driter i hva TS egentlig spør etter?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker parkaser, og kjøpte denne fra Ragwear i vår (på Zalando). Er ikke sexy denne heller, men den føles OK å ha på seg. Og så er den vegansk, visstnok 😄 

image.thumb.png.59945f444b76bed9316a1f0eb8f701a2.png

Anonymkode: 83fb2...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har timeglassfigur og jeg bruker helst jakker med belte eller knyting i livet for å fremheve figuren og se slankere ut. Tenker at trenchcoat passer fint til timeglassfigur.

Jeg ville hatt en jakke til lek med barn og andre aktiviteter som er fysiske, og en "gå-bort"-jakke.

Anonymkode: bcee5...134

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har timeglassfigur og jeg bruker helst jakker med belte eller knyting i livet for å fremheve figuren og se slankere ut. Tenker at trenchcoat passer fint til timeglassfigur.

Jeg ville hatt en jakke til lek med barn og andre aktiviteter som er fysiske, og en "gå-bort"-jakke.

Enig i at det er fint å fremheve midjen, men jakker som knytes sammen og som ofte har beslag, mange knapper osv får meg til å se bred og tjukk ut 😅 Jeg prøver å leve litt «minimalistisk» og ikke kjøpe mer enn jeg må, men det kan godt hende jeg ender med to ulike ja.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenchcoat i klatrestativ og på skogstur høres upraktisk ut synes jeg, mulig du er uenig. Har ikke behov for å være sexy på cafe, men ja, skulle gjerne hatt en jakke som er praktisk men samtidig fin. Om den ser sporty ut gjør meg ingenting. Allværsjakke synes jeg er praktisk, men de fleste er ikke særlig fine.  😉

AnonymBruker
Skrevet

Johaug casual parka er fin! 

Anonymkode: 3e291...f14

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker de fleste parka jakker fra jean paul. synes de er både stilige, sporty og praktiske☺️

Anonymkode: c10ca...6b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 10.02):

Jeg prøver å leve litt «minimalistisk» og ikke kjøpe mer enn jeg må, men det kan godt hende jeg ender med to ulike ja.

Jeg hadde ikke klart meg med bare en siden jeg går mye på fjelltur. Kan bruke samme jakke når jeg leker med barna. Men må ha en "fin"-jakke til jobb og gå ut på kafe osv.

• Liker 1
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Åpen genser med hette. Genserjakke. 

Endret av Maxwell
Skrevet

Jeg bruker bare en vanlig allværsjakke om det blåser eller regner. Og kun hettegenser om det er sol.😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 10.02):

Enig i at det er fint å fremheve midjen, men jakker som knytes sammen og som ofte har beslag, mange knapper osv får meg til å se bred og tjukk ut 😅 Jeg prøver å leve litt «minimalistisk» og ikke kjøpe mer enn jeg må, men det kan godt hende jeg ender med to ulike ja.

Trenchcoat i klatrestativ og på skogstur høres upraktisk ut synes jeg, mulig du er uenig. Har ikke behov for å være sexy på cafe, men ja, skulle gjerne hatt en jakke som er praktisk men samtidig fin. Om den ser sporty ut gjør meg ingenting. Allværsjakke synes jeg er praktisk, men de fleste er ikke særlig fine.  😉

Jeg synes jakkene fra BRGN er fine. De har mange modeller. Selv har jeg en klassisk trenchcoat med noen gulldetaljer, men de har også en litt vid med snøring i livet som jeg syns er fin. De er laget som regnjakker, men er pustende og ser ut som « vanlige» jakker. 

Anonymkode: 2a44f...a9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...