AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 Hei! Fant i dag ut at jeg er gravid, og er veldig gla for dette. Ukesindikator sier 1-2 på ettermiddagsurin. Men saken er den at jeg ila. Di siste 2 ukene både har vært i narkose og tatt røntgen av en arm, uanende om graviditeten (som kom litt overaskende på). Jeg ble nå bekymret for hvilke påvirkinger dette kan ha hatt. Har noen betryggende ord/erfaringer? hilsen spent (men redd) mamma! Anonymkode: 72508...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Egget har nok ikke vært festet. Dette ville jeg ikke brukt tid på å bekymre meg over. Anonymkode: bbfc3...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 Ettersom det er såpass tidlig i forløpet, vil jeg tro det går bra. Selv om narkose og røntgen bør unngås i svangerskapet, så er det ansett som svært lite skadelig og/eller farlig for embryo og foster. Her tror jeg du kan ta det helt med ro 🤗 Gratulerer så mye med graviditeten 💕 Anonymkode: 2de21...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 Mest sannsynligvis går det helt fint. Et friskt foster hos en vanlig, "frisk" mor har vanskelig for å ta skade av ytre påvirkninger. Anonymkode: acfdd...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Del Skrevet 10. mai 2021 Tusen takk for så snille svar💓og at dere tar dere tid til å svare! -ts Anonymkode: 72508...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 10. mai 2021 #6 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg var gjennom MR, CT, operasjon og mye annet tidlig i svangerskapet, det gikk bra med barnet. Snakk med legen din hvis du er urolig. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Del Skrevet 10. mai 2021 Gjennomgikk operasjon og full narkose i uke 21, alt gikk fint. Barnet er 3 år og frisk og rask. Jeg gråt hele veien inn til operasjonen, var så redd for å miste. Personalet hadde full kontroll! Anonymkode: 6e323...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg er radiograf og jobber med røntgen. Jeg tok utallige undersøkelser der jeg sto inne med pasienten under strålingen før jeg oppdaget jeg var gravid. Men det gikk helt fint . Frisk normalt barn. røntgen arm har svært liten stråledose. Slapp helt av. Dette går helt fint 😊 Anonymkode: 96304...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Fant i dag ut at jeg er gravid, og er veldig gla for dette. Ukesindikator sier 1-2 på ettermiddagsurin. Men saken er den at jeg ila. Di siste 2 ukene både har vært i narkose og tatt røntgen av en arm, uanende om graviditeten (som kom litt overaskende på). Jeg ble nå bekymret for hvilke påvirkinger dette kan ha hatt. Har noen betryggende ord/erfaringer? hilsen spent (men redd) mamma! Anonymkode: 72508...5f0 Måtte ta røntgen kanskje 5-6 ganger etter jeg ble gravid, er svæææært liten sjanse for at det skjer noe Anonymkode: ca0da...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 10. mai 2021 #10 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mest sannsynligvis går det helt fint. Et friskt foster hos en vanlig, "frisk" mor har vanskelig for å ta skade av ytre påvirkninger. Anonymkode: acfdd...eae Dette er ikke «ytre påvirkninger». TS, tipper det har gått fint. 1-3 mnd senere ville muligens narkosen gjort noe skade. Røntgen går som oftest greit i svangerskapet, såfremt man unngår bilde av akkurat buken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå