AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Jeg er ikke i et slikt forhold selv, men lurer på om noen er det og hvorfor det er slik? Jeg ser for meg et scenario hvor hun er den som tar initiativ, men han er omtrent alltid med på leken og sexen er bra. Vet dere om slike forhold? Er han da virkelig interessert eller bare henger med fordi det et greit? mulig dette hører til i samlivsforumet.. jeg hadde ikke klart det, jeg må føle at han vil ha meg og går aktivt etter meg selvom jeg kan ta initiativ også Anonymkode: f699d...0e9
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 (endret) Jeg tror ikke det er bra i lengden at det bare er en som tar initiativ, det føles som et mas begge veier. Det er derfor vanlig å variere på det og med varierende sex. Ofte lurer jeg på hvorfor noen har sex, når de bare ligger der å tar imot uten å røre en finger. Jeg synes ikke det du skriver er rettferdig TS, noen ganger må vi føle oss begjæret og elsket... også rettferdig behandlet😄 Endret 10. mai 2021 av Bamseklemmer
sicario Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er ikke i et slikt forhold selv, men lurer på om noen er det og hvorfor det er slik? Jeg ser for meg et scenario hvor hun er den som tar initiativ, men han er omtrent alltid med på leken og sexen er bra. Vet dere om slike forhold? Er han da virkelig interessert eller bare henger med fordi det et greit? mulig dette hører til i samlivsforumet.. jeg hadde ikke klart det, jeg må føle at han vil ha meg og går aktivt etter meg selvom jeg kan ta initiativ også Anonymkode: f699d...0e9 Hadde aldri giddet et seksuelt forhold der initiativet ikke går begge veier. da jeg og samboer var seksuelt aktive, var det «hip som hap» hvem som tok initiativ, men skal innrømme at jeg nok hadde litt å gå på der. ble ofte med tanken, da det ofte er lett å prioritere andre ting. Ofte droppet man gjerne å ta initiativ fordi man er trøtt og heller vil sove, sulten og heller vil spise etc.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Ja, jeg liker det best sånn. Full kontroll, og kan gjøre som jeg vil. Anonymkode: 93d85...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå