AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Jeg har i det siste begynt å bli klar for kjærligheten igjen. Var sammen med en mann i mange år som bedro meg, som nå er forlovet og straks skal ha barn med denne kvinnen. Det er et år siden vi gikk fra hverandre. Jeg har trengt dette året på pusle bitene sammen igjen. Men nå begynner det å plage meg at han liksom er så «lykkelig», mens jeg sitter her... noen som kan fortelle om når de fant kjærligheten igjen? 🙂 Anonymkode: 2632b...72a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Vi var sammen i 25 år, ble voksne sammen. Det var jeg som ønsket bruddet, han forsto ikke hva jeg prøvde å si ikke fungerte. Så vi skiltes som "venner" men det var jo veldig rart å ikke ha han i livet på samme måte. Han var på nettdating umiddelbart, mens jeg ventet noen måneder og selv da var jeg egentlig ikke klar. Første gang en jeg chattet med spurte om vi skulle treffes, tullet jeg det vekk, som om det var en spøk. Han ga opp såklart. Da 8 måneder var gått, var jeg på date med en jeg hadde god følelse for før treffet, og følte at det var den rette med en gang! Levde i en gyllen fantasiverden en god stund før jeg begynte å skjønne at han ikke var helt som han hadde fremstått. To år senere går det derfor mot brudd igjen. Jeg tror 8 måneder var litt lite, jeg hadde en del behov for å snakke om eksen, og det er jo ikke særlig heldig! Et år høres mer fornuftig ut sånn sett. Anonymkode: b735c...cec
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Det gikk ganske fort. Det var min eks som uventa gikk fra meg, som som brukte år på å gå videre. Anonymkode: 3aece...a14
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Det er veldig forskjellig hvor lang tid det tar, og hvor man er etter et brudd. Noen er jo følelsesmessig ferdig en stund før skilsmissen er et faktum, andre begynner helt på scratch. En venninne av meg skilte seg fra mannen, der han traff en ny ganske raskt og de ble sammen. Hun følte nok litt på at hun "burde" gjøre det samme, og begynte å date en mann hun ble introdusert for. Det var nok litt halvhjertet og mest for å komme videre, så det ebbet ut. Jeg tror det er bedre å vente til man er klar, fremfor å føle at det er noe man "burde" gjøre. Det kommer jo an på din persontype, men jeg ser noen som blir litt harde og negative av å oppleve at det ikke fungerer med en ny en, en slags dobbel sorg etter skilsmissen. Anonymkode: 1c438...16e 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Jeg fant kjæresten 2 år etter skilsmissen. Hadde datet litt før jeg traff han, men var ikke emosjonelt klar. Anonymkode: c3dd2...9b9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Det har gått 3 år her og jeg er fortsatt alene. Det går helt greit, koser meg med barna og stabler mitt nye liv på beina. Dette er viktig for meg. Så får det andre kanskje komme etterhvert. Akkurat nå er tanken på ny kjæreste for skummelt for meg. Anonymkode: d690c...689 1
SPOCA Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Var allerede samboer med ny mann før skilsmissen gikk gjennom.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Møtte en ny mann 4 måneder etter at jeg flyttet ut. Hadde vært sammen med han nye i 1 år før skilsmissen var gjennomført. Anonymkode: e6ff7...d2f
Engel Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Mulig jeg er litt deprimerende for deg... Jeg gikk inn i et forhold ca 2 år etter samlivsbruddet, men det varte bare 1 1/2 år. Nå 6 år etter bruddet er jeg fortsatt singel. Men jeg har det likevel veldig bra! 🙂 Jeg er absolutt lykkelig! Man trenger ikke kjæreste for å være lykkelig. Jeg tenker at de som baserer egen lykke på akkurat det vil slite med tiden. En kjæreste bør heller være en bonus i et allerede bra liv. Fokuser på deg selv, hva du ønsker å gjøre i livet ditt, finn gode venner, plei dine interesser. Det er oppskriften på et godt liv. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 Første jeg begynte å styre med etter skilsmissen, var et halvt år senere. Burde skjønt at det (for meg) var for tidlig, men jeg var sårbar og trist etter bruddet (selv om det var jeg som dro pga hans utroskap). Dette skjønte den nye mannen, og han utnyttet meg grovt i et halvt år. Traff en annen etter halvannet år, men etter noen måneder med surr, så avsluttet jeg det. Litt over 2 år etter bruddet, så traff jeg min nåværende samboer. Da ville plutselig forrige mann bli seriøs med meg og, da. 🤦🏼♀️ Så ble litt drama og tull i singelperioden. Men min virkelig store kjærlighet fant jeg da altså i samboer, litt over to år etter skilsmissen ❤ Anonymkode: de43a...e56
Hannah80 Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Engel skrev (20 minutter siden): Mulig jeg er litt deprimerende for deg... Jeg gikk inn i et forhold ca 2 år etter samlivsbruddet, men det varte bare 1 1/2 år. Nå 6 år etter bruddet er jeg fortsatt singel. Men jeg har det likevel veldig bra! 🙂 Jeg er absolutt lykkelig! Man trenger ikke kjæreste for å være lykkelig. Jeg tenker at de som baserer egen lykke på akkurat det vil slite med tiden. En kjæreste bør heller være en bonus i et allerede bra liv. Fokuser på deg selv, hva du ønsker å gjøre i livet ditt, finn gode venner, plei dine interesser. Det er oppskriften på et godt liv. Veldig fint skrevet. Og veldig sant🙂🙂
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 17.58): Jeg har i det siste begynt å bli klar for kjærligheten igjen. Var sammen med en mann i mange år som bedro meg, som nå er forlovet og straks skal ha barn med denne kvinnen. Det er et år siden vi gikk fra hverandre. Jeg har trengt dette året på pusle bitene sammen igjen. Men nå begynner det å plage meg at han liksom er så «lykkelig», mens jeg sitter her... noen som kan fortelle om når de fant kjærligheten igjen? 🙂 Anonymkode: 2632b...72a Kjenner følelsen du sitter med. Det er tøft å stå oppi det. Syntes også det er veldig bra at du fikk samlet tankene, ikke involvere deg i nytt før du har bearbeidet deg ferdig. Sånn gikk det ikke her. Kan ikke si dessverre, fordi jeg har blitt kjent med en fantastisk mann. Min samboer gjennom 10år ville plutselig dra fra meg i høst i fjor. Jeg fant denne nye mannen i februar i år. Vi er ikke sammen enda, men på god vei. Han dukket bare helt plutselig opp og det var umulig å motstå å begynne å prate med han. Ønsker deg masse lykke til😍 Anonymkode: 68f5e...70d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 Har vært singel i to år og tror kanskje jeg har innfunnet meg med at jeg forblir alene. Har prøvd å date, men det føles bare helt feil og jeg vet innerst inne at jeg fortsatt har dyp kjærlighetssorg, selv om den ikke alltid kommer til overflaten. Det er for så vidt helt greit, jeg trives godt i eget selskap også. Anonymkode: aad2b...fc1
flusa Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 Det gikk litt over 2 år før jeg møtte mannen min.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 Datet litt etter 4 måneder, men var ikke klar og følte jeg trengte «bekreftelse» fra andre menn. Hadde egentlig nok med meg og barna, siden bruddet kom veldig plutselig. 9 måneder etter bruddet begynte jeg å date han jeg er kjæreste med nå. 1 år siden vi søkte om separasjon og eksen har allerede kjøpt nytt hus og hatt samboer i 6 måneder..... Anonymkode: d02a3...3fa
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 6 mnd etter separasjon. Jeg var emosjonelt helt ferdig, og klar for å være alene og ferdig sørget dagen det ble slutt. Så dukket mannen med stor m plutselig opp. Kunne gjerne vært alene litt lengre, men er glad jeg ikke lot sjansen til lykke med han forsvinne bare fordi det var litt kort tid siden separasjon Har det fremdeles flott sammen flere år senere. Man vet aldri om man får en smell i etterkant, jeg ventet på det, men den kom aldri. Hadde det ganske grusomt året før separasjon, så det gir mening at jeg var ferdig når vi sendte inn papirene. Anonymkode: aeeb2...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 Npr jeg minst trodde det dukket han opp noen mnd etter bruddet, det kom uventet men det beste som har hendt meg i kjørlighetslivet. Barna var voksne. Det skal sies at jeg virkelig sleit i det forholdet jeg kom fra i årevis. Anonymkode: 8b528...ee7
Gjest Skogsalv Skrevet 12. mai 2021 #19 Skrevet 12. mai 2021 Forhold med eksmann i 21 år. Gift i 7 . Var helt single i nesten 3 år. Nytt forhold,forlovet- særboere: varte i 4,5 år. Nå skal jeg være single leeenge 😎🥳
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #20 Skrevet 12. mai 2021 Tja, jeg hadde en litt useriøs forbindelse med en gang, men var ikke klar for noe seriøst før det var gått litt tid. Begynte å treffe en fyr etter 6 mnd, det var litt tidlig, men tok det rolig. Han var også relativt nysingel, med god tid, så det passet veldig bra. VI holder enda sammen, etter flere år. Anonymkode: cf211...7b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå