AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Er bare 29 og jeg mener ikke nedover slik at huden henger, men ansiktet går lisom så nedover. Munnen har en sur form, linejene går også mer ned enn de går til side. De linjene vi har naturlig fra vi er små som gir mimikken om dere skjønner. Fra feks nesekroken til munnviken har vi en linje når vi smiler. Hos meg er denne litt for smal synes jeg så jeg får ikke dette fine brede smilet når jeg smiler. Den går ikkke direkte ned, men den ligger for tett inntil vikene. Jeg har lagt merke til at folk med slik type utseende som mitt er ofte folk som ikke har hatt særlig suksess med livet og er mye deprimert og på meg stemmer det. Jeg har og er vært deprimert store deler av livet, følt meg egentlig hindret absolutt hele tiden. Hver dag lurer jeg på når livet starter, det er egentlig grunnfølelsen i meg. Har sånne små perioder der alt bare ser ut til å gå bra, men ender alltid tilbake igjen til denne følelsen av misslykkethet. Har ikke fått særlig med venner til tross for alderen,, noe som også setter begrensninger. Jeg blir ikke lett interessert i ting og er jævla sint på hjernen min for det. Men kan utseendet ha noe med dette å gjøre? Har jeg fått nedoveransikt pga depresjonen og dårlig humør? Eller er rett og slett dette et tegn på at jeg ikke helt har det i genene? Anonymkode: b30fd...1a5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 De sier Botox i sinnarynken kan gjøre en lettere til sinns, så hvorfor ikke med resting bitchface eller hva du nå har. Fillere er kanskje tingen for deg, jeg forstår ikke helt hva du er misfornøyd med. Anonymkode: 87304...6ae
Måneskinn Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Ansiktsyoga. Sjekk det ut på youtube, mange versjoner der ute 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 17.51): Men kan utseendet ha noe med dette å gjøre? Har jeg fått nedoveransikt pga depresjonen og dårlig humør? Eller er rett og slett dette et tegn på at jeg ikke helt har det i genene? Anonymkode: b30fd...1a5 Ja, kanskje, men like mye din utstråling om at du forventer nederlag. Her er det MYE du kan gjøre i deg selv, som også kommer til å virke inn på ansiktet ditt. Anonymkode: cac77...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå