AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Dette er en flau og ekkel problemstilling som jeg håper å få råd og tips om. Jeg er fra naturens side ganske behåret, spesielt på ryggen. Jeg har små hår over alt, og på hendene og underarmene spesielt er det en del. Jeg postet bilde på seksualitet-forumet en gang tidligere, og de fleste menn skrev at de ikke ville ha reagert på det, men så var det noen som så klart syns det var for mye. Noen mente det var dunhår, mens andre mente det var altfor mye. Hårene er mørke, men de er ikke svarte. Dette er såpass sjenerende for meg at jeg ikke går med topper eller kjoler som viser ryggen. Det tør jeg rett og slett ikke, for jeg vet at jeg har merkbart mye hår på ryggen. Det er dog ikke noe man kan se på avstand, men står man nærme vil man garantert legge merke til det. Mennene jeg har vært sammen med og hatt sex med har aldri gitt meg negative kommentarer, men godt mulig de har tenkt sitt. Jeg er sjeleglad for at mennene ikke har sagt noe, for da hadde jeg blitt enda mer usikker. Men fikk en kommentar fra en gutt jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen for noen år siden, han sa at ryggen min var hårete og stygg. Jeg er forresten også veldig blek (og trives med det, har ikke tenkt å sole meg brun). Dette plager meg. Mest fordi jeg vet at menn ikke synes at kroppshår er attraktiv, og når jeg skal bli seksuelt aktiv igjen og kanskje få meg kjæreste så vil jeg ikke at mannen skal synes at jeg er stygg, ekkel og uattraktiv. Jeg blir nervøs bare jeg tenker på å kle meg naken foran en mann igjen. Før var jeg ikke så opptatt av dette, men etter at kroppshår på kvinner har blitt et tema så har jeg sett hvor mange menn som avskyr det. Når det kommer til hårfjerning ellers på kroppen trives jeg med å ha hår nedentil, men jeg stusser det kort. På leggene og under armene barberer jeg meg når jeg vet at noen skal se meg lettkledd eller naken. Det jeg også er litt nervøs for er at det skal se rart ut at jeg har fjernet håret på ryggen og rumpa, men at jeg har hår på lårene og på fremsiden av kroppen. Har lyse, korte hår på puppene og magen. Veiviseren fjerner jeg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er også redd for å bruke mange tusen på laser som ikke vil ta hårene likevel. Det er jo ingen garantert effekt, og hvor stor effekt man får av laser (nå tenker jeg profesjonelt) er påvirket av mange forskjellige faktorer. Jeg kan risikere å bruke flere 10 000 kroner på laser som ikke vil gi resultater. Hva gjør man i slike tilfeller? Akseptere? Som sagt fjerner jeg hår under armene, på leggene og lårene (tar jeg leggene så tar jeg lårene også), jeg stusser nedentil. Anonymkode: c4080...f44
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Tja. Her inne får man brutale svar, og endel er ute etter å rakke ned med vilje. Så om få synes det så sjenerende ut kan jeg ikke tro det er unormalt mye. Men, om det er mørkt og du har lys hud er sjansen for at laser funker stor. Har du sjekket deg for PCOS forøvrig? Jeg bruker laser hjemme, fjerner ikke permanent - men fungerer absolutt. Anonymkode: 08ebb...b71
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tja. Her inne får man brutale svar, og endel er ute etter å rakke ned med vilje. Så om få synes det så sjenerende ut kan jeg ikke tro det er unormalt mye. Men, om det er mørkt og du har lys hud er sjansen for at laser funker stor. Har du sjekket deg for PCOS forøvrig? Jeg bruker laser hjemme, fjerner ikke permanent - men fungerer absolutt. Anonymkode: 08ebb...b71 Det er nok unormalt mye, så jeg tror mange bare var snille med meg. Har aldri sett en norsk, lys kvinne ha slik hårvekst på ryggen. Men så har jeg heller ikke studert så mange kvinner, men jeg har til gode å se det. Alle venninner jeg har hatt har hatt hårløs rygg.. Har ikke PCOS. Har sjekket meg for det, ja. Anonymkode: c4080...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå