AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei! Jeg har nå to lånetilbud fra to forskjellig banker. De har kommet med tilbud om lavere rente begge to, etter at jeg satte de opp mot hverandre. Vi er begge to i midten av tjueårene og førstegangskjøpere. Nå har det seg slik at den ene banken tilbyr 1.59% i rente, og vi har vært kunder i denne banken hele livet. Den andre tilbyr 1.60% i rente og har det siste tilbudet. Den siste banken er derfor klar over at den banken vi er kunde hos nå, har tilbydd oss rente på 1.59%. For å være ærlig hadde jeg håpet at jeg skulle få presset renta enda litt til, men jeg vet ærlig talt ikke om 1.59% er et bra tilbud eller ikke? Er det innafor å prøve å presse litt til ut av banken vi bruker nå, ved å argumentere for å få 1.55% i rente? Eller er det å være for kravstor? Når skal vi gi oss? Og hva burde vi klare å få til her? Håper noen kloke hoder der ute, med litt mer erfaring enn oss kan svare. Anonymkode: c0cbe...ada
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Er dere fx fagforeningsmedlemmer og kan få tilbud gjennom de? I Akademikeravtalen ligger renta på 1,19% nominell for de under 34 år nå Anonymkode: f7cc5...43f
BMF Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Og husk at dere må sjekke hva den nominelle renta ender på.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er dere fx fagforeningsmedlemmer og kan få tilbud gjennom de? I Akademikeravtalen ligger renta på 1,19% nominell for de under 34 år nå Anonymkode: f7cc5...43f Min fagforening vil knapt la meg låne noe som helst. Er under Juristforbundet da. Anonymkode: e20b7...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå