Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har vært ufordragelig stygg i måten han har snakket til meg på, og mye annet nå i 3 år.
Han er klar over hva han har gjort og angrer, han prøver å jobbe med det. 
men jeg er helt knust, og selvom jeg prøver å legge det til side så klarer jeg det ikke.

hver gang han kysser meg eller noe, så tenker jeg: nei, dette er feil, kom deg vekk, jeg vil ikke. 

samtidig har jeg følelser for han, men jeg klarer ikke bo med han så skal nå flytte. 

han får svarte ondskapsfulle øyne når han blir sint, og jeg innså for en stund siden hvor gale det faktisk var. For jeg har vært så langt nede og grene hver eneste dag, pga måten han har oppført seg mot meg på. 

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, om dette er noe å fortsette på eller ikke. Andre som har fortsatt med en som har knekt deg psykisk? Er det i det hele tatt mulig? Eller vil det bare bli verre?..

Anonymkode: 30a1a...321

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med en som knakk meg psykisk. Fortsatte det jo en stund, men det er ikke holdbart i lengden. Mister bare en selv mer og mer. De første ukene etter vi gjorde det slutt var de verste i mitt liv, fordi jeg hadde et slags avhengighetsforhold, men i ettertid fikk jeg det ganske raskt bedre. Nå har jeg en fantastisk kjæreste. Følelsene du har for ham forsvinner, og du vil klare å skaffe deg et bedre liv. 

Anonymkode: 1672b...e48

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at du må komme deg vekk. Visse minner kan man ikke kvitte seg med, og det har satt seg i  kroppen din.

Jeg ble selv psykisk mishandlet, og jeg fikk det først bedre når jeg kom meg vekk. Jeg fikk det bedre med en gang faktisk, så fort jeg slapp å se han mer. Han ødela meg nesten, men ikke helt, og jeg ble raskt meg selv igjen. 

Dette blir ikke bedre kjære deg. Du vil alltid huske hva han har gjort, og det vil kroppen din også. Jeg anbefaler at du fjerner deg fra personen, selv om det gjør vondt. Du vil ha det bedre alene enn med han. Du fortjener bedre. 

Jeg har også funnet en fantastisk ny mann som personen over, og har det i dag utrolig bra. Men det krevde å komme seg vekk, og lære seg at jeg er bra nok som jeg er. Stor klem ❤️ 

Anonymkode: 8596b...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler denne tråden her:

Mange som kan hjelpe eller bare lytte ❤️... eller kanskje det bare er godt å vite at andre har kommer seg ut av det

Anonymkode: 21693...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...