Gå til innhold

Bli hjemme fra jobb i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere i familien som er forkjølet. Nå kjenner jeg at det er på tur for min del. Var sår i halsen i hele natt og tett i nesa. Sårheten i halsen kommer og går litt nå. Er trøtt og kjenner vel at det er starten på en forkjølelse, selv om det ikke har brutt skikkelig ut enda. Har fri i dag, men lurer på om jeg skal dra på jobb eller være hjemme i morgen om det ikke blir verre?

Jobber på sykehjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli hjemme. Test deg for korona.  

Det er det jeg mener.

• Liker 3
Skrevet
Tindra80 skrev (1 time siden):

Det er flere i familien som er forkjølet. Nå kjenner jeg at det er på tur for min del. Var sår i halsen i hele natt og tett i nesa. Sårheten i halsen kommer og går litt nå. Er trøtt og kjenner vel at det er starten på en forkjølelse, selv om det ikke har brutt skikkelig ut enda. Har fri i dag, men lurer på om jeg skal dra på jobb eller være hjemme i morgen om det ikke blir verre?

Jobber på sykehjem.

Hadde du laget en tråd om dette for 1,5 år siden? Eller hadde du tenkt "Jeg føler meg ikke bra. Har symptomer på forkjølelse. Jeg blir hjemme slik at jeg ikke smitter pasienter eller kollegaer, og går på jobb igjen når jeg er frisk."

Pandemi eller ikke pandemi. Jeg blir ganske sur hvis kollegaer kommer snufsende og forkjølet på jobb.

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Bli hjemme og test deg + få svar før du drar på jobb!

Skrevet (endret)
Tindra80 skrev (5 timer siden):

Jobber på sykehjem.

Ville blitt hjemme. Med all sannsynlighet er det kun en forkjølelse (tett i nesen er ikke vanlig ved korona), men det er jo kjedelig om du drar på jobb og smitter de på sykehjemmet med en forkjølelse uansett. Skal jo ikke så mye til for at det tipper over for den gjengen der, og smitter du ansatte så tror de gjerne at de har fått korona, blir hjemme for å teste seg, så blir det mindre folk på jobb osv... bli hjemme du.

Endret av Hatsumomo
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Ville blitt hjemme. Med all sannsynlighet er det kun en forkjølelse (tett i nesen er ikke vanlig ved korona), men det er jo kjedelig om du drar på jobb og smitter de på sykehjemmet med en forkjølelse uansett. Skal jo ikke så mye for å tippe over for den gjengen der, og smitter du ansatte så tror de gjerne at de har fått korona, blir hjemme for å teste seg, så blir det mindre folk på jobb osv... bli hjemme du.

Ja, jeg har ringt og sagt i fra at jeg blir hjemme. Har blitt mer forkjøla utover kvelden, så da blir det nok en test i morgen.

• Liker 1
  • Opprett ny...