Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har et turbulent forhold. Vi elsker hverandre høyt men krangler mye, ofte blir det heftige krangler som blir unødvendig store. Det kan være alt fra små filleting, til at vi deler ulikt syn på hvordan ting skal være her hjemme og videre. Vi har alltid hatt et veldig bra sexliv, med mye god, variert og spennende sex. Men nå i det siste har vi kranglet så mye at kjæresten min sier han ikke tenner på meg lengre, og jeg merker det på han at noe er forandret. Vi har det virkelig fint ilag når ting er bra, men også skikkelig dritt når ting er dårlig, men det har liksom aldri gått til det punktet at vi er blitt mindre seksuelt tiltrukket av hverandre enn nå. Jeg er så lei meg for at han føler det sånn, og jeg har pyntet meg ekstra de siste dagene, vist meg fra mine beste sider og virkelig prøvd å være en god kjæreste, men han har mistet helt interessen for meg. Hva gjør jeg nå? Jeg er så redd for at dette skal bli et dypt problem som ikke er forbigående.

Anonymkode: b949f...9f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må dere snakke sammen. Hva har gjort at han har mistet interessen for deg? Kranglinga alene er vel ikke grunnen? Har du ment noe eller sagt noe som gjør at han har endret sitt syn på deg? 

Jeg hadde nok forsøkt å snakke med han først og fått greie på hva du evt kan gjøre eller han kan gjøre for å få det til å funke. Funker det ikke så må du nesten avgjøre selv om det forholdet er noe du ønsker å være i eller ikke. Personlig hadde jeg ikke orket å være i et forhold der sexlivet er helt dødt pga manglende interesse fra den ene parten. Jeg hadde nok uansett følt meg såpass lite verdt at jeg hadde skrapet sammen det lille jeg hadde av selvtillit og reist.

Anonymkode: 58f68...f82

AnonymBruker
Skrevet

Vil du virkelig dele resten av livet med en person du krangler skikkelig med over filleting? Hvis dere er så ulike som det virker, så er det liksom ikke noe quick fix som gjør at dere på magisk vis blir enige om det meste. 

Jeg tror at å ha grunnleggende likt qyn på ting er alfa og omega. Jeg vet ikke hvor gamle dere er? Men det burde ikke være noen som er over 20 år som oppfører seg sånn. 

Vil du være med en mann som sier i sinne at han ikke tenner på deg? Skal du få barn med han en dag? Vil du at barna dine skal oppleve foreldre som krangler over den minste ting, er ufine mot hverandre og blir kjølige overfor hverandre etter en krangel?

Jeg tenker at om du må skrive et innlegg på et forum der du skriver slikt, da er det ikke et forhold du burde være i. Men det er meg og min mening...

Anonymkode: c131b...8fa

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...