Gjest z Skrevet 3. september 2005 #1 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg lurer på hvordan dere som er allergiske reagerer på dette. Fint om du kan fortelle hva du er allergisk imot, og utdype litt hvordan reaksjonen er (sinne - i tilfelle i hvilken grad, andre humørforandringer, etc.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #2 Del Skrevet 4. september 2005 Melkeprodukter - vondt i magen og diare Østrogen - farlig høyt blodtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #3 Del Skrevet 4. september 2005 Tomater ved berøring - rød på fingrene, kløe, litt utslett. Skalldyr ved berøring - mye utslett på fingrene, intens kløe. Pensellin - bivirkningen er elveblest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 4. september 2005 #4 Del Skrevet 4. september 2005 Rå løk - Får oppblåst og vond mage om jeg spiser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 4. september 2005 #5 Del Skrevet 4. september 2005 Melkeprodukter - vondt i magen og diarè Citrusfrukter - kløe i huden Noen typer nøtter - kløe i munnen Husdyr og midd - klør overalt! Gress,burot og timotei pollen - kløe og rennende øyne og nese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 4. september 2005 #6 Del Skrevet 4. september 2005 Gress/bjørkepollen - rennende og tett nese, rennende øyne Katt - samme symptomer som pollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 #7 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er allergisk mot nyslått gress. Så jeg kan ikke klippe gresset jeg. da klør jeg meg ihjæl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 4. september 2005 #8 Del Skrevet 4. september 2005 Takk for svar! Hva med psykiske reaksjoner? Ingen som opplever humørsvingninger/sinne, f.eks. ifølge med tett/kløende nese etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #9 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har pollenallergi, sterk mot bjørkepollen og moderat mot gress. Nyslått gress=klør overalt "Rå" mandler, hasselnøtter og valnøtter= klør i halsen Ang. humørsvingninger. Jeg blir ihvertfall ikke i samme gode humøret når nesa renner, øynene svir, og jeg nyser og nyser og nyser. I tillegg blir jeg tett i nesa, så jeg sover dårligere. Blir slapp rett og slett, og sliten av å være allergisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 4. september 2005 #10 Del Skrevet 4. september 2005 Eg har pollenallergi (+dyr og støv) og reagerer som dei fleste andre med rennande nase og kløande/rennande auge. Hatar det!! Føler ikkje at eg får psykiske reaksjonar direkte av allergien, men eg blir sur og irritert og gir litt f i det meste, fordi det er så plagsomt og eg blir veldig trøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå