Gå til innhold

Når kjæresten blir hard når jeg kommer borti han, var han kåt fra før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå ved siden av kjæresten i senga og håpet egentlig han skulle ta initiativ siden vi har hatt mindre sex i det siste. 1 gang i uka som er mindre enn hva det vanligvis er.

Så ble jeg vel kåt selv og tok på låret hans et sekund før jeg tok grep ved penisen, og han var veldig hard allerede. Vi hadde sex og han sa han likte fremgangsmåten min.

Når det er slik og siden det virker som om han har mindre lyst til sex i det siste, var han kåt fra før jeg tok på han eller ble han det umiddelbart pga det, tror dere? Synes bare det var så digg at jeg kunne gjøre så lite og allikevel ble han slik 

Anonymkode: 045ce...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være han var mentalt kåt. Kanskje noe du hadde på deg, eller rett og slett nærværet ditt.

Jeg har det ofte sånn.

Anonymkode: 5d0a4...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er lei av å være den som må ta initiativ?

Anonymkode: c77f8...5fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje han er lei av å være den som må ta initiativ?

Anonymkode: c77f8...5fe

Tja, og da venter han heller? Jeg har jo tatt initiativ før, kanskje han liker det best. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lå ved siden av kjæresten i senga og håpet egentlig han skulle ta initiativ siden vi har hatt mindre sex i det siste. 1 gang i uka som er mindre enn hva det vanligvis er.

Så ble jeg vel kåt selv og tok på låret hans et sekund før jeg tok grep ved penisen, og han var veldig hard allerede. Vi hadde sex og han sa han likte fremgangsmåten min.

Når det er slik og siden det virker som om han har mindre lyst til sex i det siste, var han kåt fra før jeg tok på han eller ble han det umiddelbart pga det, tror dere? Synes bare det var så digg at jeg kunne gjøre så lite og allikevel ble han slik 

Umulig for andre å si om han var kåt før du tok på han. Du må nesten spørre han om det.

når det er sagt, så kan menn ofte ha ereksjon uten å være kåte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...