Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! driver mye med trening om dagen, Lurer rett og slett om man øker i vekt uten å legge på seg fett med big mass gainer? Blanding av både protein og karbo! Det sies at man oppnår større muskelmase og hjelper deg med å gå opp i vekt uten at man legger på seg fett både her og der. Er det for godt til å være sant? Man legger jo på seg fett rundt både magen og rundt live om man får i seg masse karbo!!? trener kun styrke. 

Anonymkode: 4078b...c08

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1477188-f%C3%A5r-man-fett-av-gainer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så lenge du er i overskudd vil du legge på deg. Hvor mye som er fett vil avhenge av treningen din og hvor stort overskudd du er i. Så lenge du får i deg nok protein betyr det ingenting om de ekstra kaloriene kommer fra fett, protein eller karbo.  Gainer kan være lurt dersom du ikke har apetitt til å spise nok, men ikke bruk det med en tro om at du ikke vil legge på deg fett, for det stemmer ikke.

Anonymkode: d1f48...1d3

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takk for svar. Har nok av sideflesk og fett jeg vil kvitte meg med,’men samtidig øke i muskelmase😀😀 så er i tvil om jeg bør ta proteinpulver eller gainer 🤔 

Anonymkode: 4078b...c08

Hvis du er nybegynner er det ikke så vanskelig å ligge i et lavt kaloriunderskudd og bygge muskler ☺

Anonymkode: d1f48...1d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...