AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Har hatt et slags forhold med en mann i 3 år. Etter en stund viste det seg at han hadde samboer. Hun flyttet etterhvert ut og flyttet tilbake igjen etter et halvt år. Ikke truffet han på et år nå men får stadig snapper i helgene. Elsker deg savner deg, bare svada. Nå på lørdag ringte han meg på FaceTime. Hadde nok pratet i 20 min så kommer samboeren hans inn på rommet, jeg hører hun sier er det …(navnet mitt)så ble vi brutt.. På søndag fikk jeg messenger mld av Hu, hun sa at hun var knust og lei seg. Hun hadde lest alle mld mellom oss. Og at jeg ikke var den eneste han skrev til når han hadde drukket Vi har kun hatt kontakt på snap det siste året. Så mld hun har lest er nok gamle. Vet ikke om hun prøver å teste meg ut eller fritte ut info. Har ikke svart på mld hennes, vet liksom ikke hva jeg kan svare. Hu burde jo få vite? Skal jeg la være å svare eller si d som d er? Anonymkode: ab725...bd2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Jeg syns du burde svare henne. Gi henne muligheten til å kunne velge Anonymkode: b0f9f...d33 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Spurte hun om noe da? Hvis hun gjorde det, synes jeg du burde svare. Hun fortjener jo ærlig talt å få vite hvilken dritt han er. Anonymkode: 2870f...d17 2
Zooey Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns du burde svare henne. Gi henne muligheten til å kunne velge Anonymkode: b0f9f...d33 Jeg er enig. Hun fortjener å kunne ta et valg basert på sannheten og slippe å leve under bedrag. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt et slags forhold med en mann i 3 år. Etter en stund viste det seg at han hadde samboer. Hun flyttet etterhvert ut og flyttet tilbake igjen etter et halvt år. Ikke truffet han på et år nå men får stadig snapper i helgene. Elsker deg savner deg, bare svada. Nå på lørdag ringte han meg på FaceTime. Hadde nok pratet i 20 min så kommer samboeren hans inn på rommet, jeg hører hun sier er det …(navnet mitt)så ble vi brutt.. På søndag fikk jeg messenger mld av Hu, hun sa at hun var knust og lei seg. Hun hadde lest alle mld mellom oss. Og at jeg ikke var den eneste han skrev til når han hadde drukket Vi har kun hatt kontakt på snap det siste året. Så mld hun har lest er nok gamle. Vet ikke om hun prøver å teste meg ut eller fritte ut info. Har ikke svart på mld hennes, vet liksom ikke hva jeg kan svare. Hu burde jo få vite? Skal jeg la være å svare eller si d som d er? Anonymkode: ab725...bd2 Det virker som om hun tester deg. X damå til en kompis prøvde å kontrollere han da vi snakket i sammen. Hun sa til han at hun skulle sende meg melding også gjorde hun det ikke. Grunnen til at hun sa dette var å få fram en reaksjonen hos han. Etter at det blei slutt mellom de så sa jeg dette til han og han visste at hun skulle sende melding til meg. Hun prøvde å kontrollere meg også. Hadde nok ikke svart henne sånn at hun får enda en «gulrot» hvis du forstår hva jeg mener. Anonymkode: 11fef...646 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå