AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei, Har en 1 åring som skriker hver natt før legging. Hun våkner opptil flere ganger om natten og skriker da også. Vi er utslitte. Jeg aner ikke lenger hva jeg skal gjøre. Har jeg trøstet for mye? Til nå har jeg sittet inne hos henne og kost med henne til hun sovner og da er hun stille. Men nå forventer hun selvfølgelig dette etter hver oppvåkning. Og bare jeg reiser meg opp skriker hun for full hals. Går jeg ut skriker hun. Kommer jeg inn blir hun stille. Pappa er ikke godt nok. Hun ønsker kun meg. Han syns selvfølgelig dette er tungt da han føler han ikke får bidratt, men hun har tross alt hvert med meg 24/7 i ett år, så prøver å trøste han med at det er en fase. Noen med gode råd til meg og som har erfaring. Hva gjorde dere? Har halvveis prøvd «skrikekur» 1 gang. Eller var vel knapt 20 min. Men jeg klarte ikke å gjennomføre det. Får vondt i mammahjertet. Ga opp rimelig fort. Desperat etter gode råd. Anonymkode: 5d72c...179
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Min erfaring er at samsoving er det som stort sett gir de roligste nettene. Så lenge det ikke er fysiske plager. Ene min var en del plaget med magen og da var det mye uro og skriking uansett. Anonymkode: ec934...17f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Når du er der når hun sovner vil hun lure på hvor du er hver gang hun våkner. Enkelt og greit. Anonymkode: fc400...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå