Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste par dagene, og spesielt i dag, hatt veldig mensmurringen. Føles som mensen skal komme når som helst. IKM er rundt 14.mai. Gruer meg til å gå på do hver gang, kjennes som mensen kommer.

Er det noen som har hatt det slik, men så viste det seg at dere på tross av dette var gravide?

Er det å kjenne intense mensmurringer et tegn på at mensen mest sannsynlig kommer, eller kan det være tegn på graviditet?

Anonymkode: 5bb91...178

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det slik hver gang jeg har vært gravid. Jeg pleier vanligvis å ha murringer før mensen kommer uansett, men de gangene jeg ikke har vært gravid har det kommet brun utflod samtidig. Når jeg derimot har vært gravid har det vært til dels sterke murringer uten blødningene. 

Anonymkode: 42518...d54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt det slik hver gang jeg har vært gravid. Jeg pleier vanligvis å ha murringer før mensen kommer uansett, men de gangene jeg ikke har vært gravid har det kommet brun utflod samtidig. Når jeg derimot har vært gravid har det vært til dels sterke murringer uten blødningene. 

Anonymkode: 42518...d54

Har du også følt mageknip samtidig? Husker ikke helt hvordan jeg følte det i mine svangerskap, er noen år siden. Frykter at mensen virkelig kommer snart.

Anonymkode: 5bb91...178

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg hadde det akkurat sånn. Begynte med murringer en uke før forventet mens, så jeg trodde egentlig syklusen hadde kommet helt på utur. Var sikker på at mensen hadde kommet hver gang jeg gikk på toalettet, men dukket aldri opp. Jeg pleier kun å ha menssmerter samme dag som jeg får mensen. Testet positivt to dager etter IKM 😊

Anonymkode: dcc55...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det akkurat likt 😁 Har det nå også, så jeg krysser fingrene for oss 🤞🏼😍

Anonymkode: 84b83...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta en tidligtest og se om den slår ut:) Min tidligtest slo ut 5-6 dager før IKM.

Anonymkode: 36b11...b1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ta en tidligtest og se om den slår ut:) Min tidligtest slo ut 5-6 dager før IKM.

Anonymkode: 36b11...b1a

Hva om den ikke slår ut på tidligtest, men er fremdeles gravid? Jeg er nå 10 dpo, IKM er egentlig på onsdag, men kjenner ganske mye mensenmurringer om dagen. Likevel syns jeg det er rart, for jeg har kjent på murringer siden 7 - 8 dpo, som ikke er vanlig for meg. 

Er det noen som fikk positiv test først etter IKM?

Anonymkode: 0223c...c7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva om den ikke slår ut på tidligtest, men er fremdeles gravid? Jeg er nå 10 dpo, IKM er egentlig på onsdag, men kjenner ganske mye mensenmurringer om dagen. Likevel syns jeg det er rart, for jeg har kjent på murringer siden 7 - 8 dpo, som ikke er vanlig for meg. 

Er det noen som fikk positiv test først etter IKM?

Anonymkode: 0223c...c7d

Jeg fikk positiv test 6 dager etter IKM da jeg var gravid først. Da hadde jeg det som jeg har nå, hatt murringer i magen lenge før IKM, lengre enn det pleier å være. Jeg tok da test 1 dag før IKM - blendahvit, og så 6 dager etter var det en tydelig stripe 😁 Så det er jo det jeg håper på nå da 🤞🏼

Anonymkode: 84b83...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik hver pp. Og jeg er naturligvis ikke gravid hver gang. Dette er ikke et symptom på graviditet, selv om du kanskje er gravid. 

Anonymkode: 60710...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...