Gå til innhold

Finnes det menn som er tvers igjennom snill og omtenksomme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det menn som er tvers igjennom snill og omtenksomme? Eller finnes de bare på film og i eventyr?

Jeg har gått på samme smellen gang etter gang, jeg føler jeg godtar å bli behandlet dårlig og føler det skal ikke være sånn. Nå er jeg gift, men føler egentlig ikke at mannen min bryr seg om meg. 

Anonymkode: 900f3...608

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Finnes det menn som er tvers igjennom snill og omtenksomme? Eller finnes de bare på film og i eventyr?

Nei. Ingen. I hele verden. Ikke en gang din far. Tenk på det, så ekkelt at du har ligget i armkroken til en så fæl skapning ...

Anonymkode: 64438...9e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja :)

Anonymkode: 4d5d0...6af

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har en sånn mann som er ekstremt omtenksom og snill mot meg. Vet at det er en sjelden egenskap hos både menn og kvinner å være såpass omtenksom mot andre, så jeg holder godt på han. 

Anonymkode: c113b...ff4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det ingen - uansett kjønn - som er. Og det er heller ikke sånn at andre skal måtte finne seg i hva som helst fra deg for å kunne betegnes som "snill og grei". Den eneste fellesnevneren i dine relasjoner til menn er deg selv, så det er kanskje noe med din væremåte som gjør at du ikke får den responsen, eller blir behandlet på den måten, som du ønsker.

Anonymkode: ba945...d54

• Liker 6
Skrevet

Ja! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Men man følger sine egne mønstre. Så for å finne en sånn mann, hvis man normalt sett ikke finner en, så må man bryte mønsteret. 

Anonymkode: 1a7ae...272

Skrevet

Ja, kjæresten min. Tvers gjennom snill og omtenksom med alle rundt seg til en hver tid ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 131c6...8d2

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg føler jeg godtar å bli behandlet dårlig og føler det skal ikke være sånn. 

Dette er ditt problem, ikke alle menn på hele jorden. Utrolig at man faktisk må påpeke det.

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, det er det jo, men ingen er bare snill og omtenksom hele tiden og så må man ikke ta feil av snill og omtenksom og konfliktsky. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Ingen. I hele verden. Ikke en gang din far. Tenk på det, så ekkelt at du har ligget i armkroken til en så fæl skapning ...

Nå må du huske på at det er ikke alle som har en far inne i bildet. Så ikke alltid lett å ha en perfekt fasit der. Og kanskje den evt fasiten på sin egen far heller ikke er perfekt eller har behandlet mor bra. 

AnonymBruker
Skrevet

De finnes. Det som kjennetegner slike menn er at de er lykkelige. I et parforhold er kvinnen en veldig viktig faktor for om han er lykkelig eller ikke. Det problematiske er at for at han skal være lykkelig bør han være litt kåt (=glad). Dette glemmer, eller skjønner ikke, mange kvinner. De forstår det ikke når den første forelskelsen er over, og han ikke blir kåt helt av seg selv lenger. De forstår ikke at de selv må gjøre en liten innsats. Noen gjør det, og da får de en omtenksom og omsorgsfull mann, og begge blir lykkelige.

Anonymkode: cbb10...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, alle har negative sider. Men der er mange menn som ønsker at sin kjæreste og familie skal ha det bra, og som aldri ville aktivt forsøke sabotere for eller skade dem

Anonymkode: f554e...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Ja, stefaren min er én.

Jeg er så glad for at mamma har han!

De har nå vært sammen i 20 år, og han er like fantastisk fremdeles. 

Han er så omtenksom overfor alle. Han er alltid positiv. Han gjør minst like mye husarbeid som mamma og er alltid der for henne. Han forteller henne ofte hvor fantastisk hun er også, og hvor glad han er for å ha henne som kona si. Han kjøper stadig blomster eller noe annet til mamma. Hun fortalte en gang om hvor koselig det var da vi hadde hund før hun ble sammen med han som alltid kom og møtte henne i døra. Så etter hun fortalte det, så kommer stefaren min og møter henne i døra når hun kommer hjem og er glad for at hun kommer. 

Selv nå etter 20 år, så ringes de alltid for å si god natt til hverandre hvis mamma f.eks. er på besøk hos meg. 

Han er i tillegg der for meg og søstra mi og ungene mine. 

Han og mamma krangler aldri, og har ikke gjort det disse tjue årene. 

Han har en sønn som er 7 år yngre enn meg, og han ligner også på mange måter på sin far. 

Det at stefaren min er så snill og hjelpsom gjør jo også at han får tilbake med samme mynt. Mamma gjør jo også sitt beste for å gjøre han glad. 

Han er i tillegg en ganske følsom mann, noe som også er koselig. Han kan få en tåre i øyekroken hvis han f.eks. får noen komplimenter. 

Så flere menn i denne verden skulle vært som han!

Anonymkode: 63195...748

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har gått på samme smellen gang etter gang, jeg føler jeg godtar å bli behandlet dårlig og føler det skal ikke være sånn. Nå er jeg gift, men føler egentlig ikke at mannen min bryr seg om meg. 

Jo men jeg tror det kommer litt an på øynene som ser mannen også. Jeg forsøker iallefall å være snill og omtenksom mot de jeg liker...men er ikke akkurat konfliktsky mot de jeg ikke liker heller,😄😂Kanskje svaret er nei,slike finnes ikke?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må du huske på at det er ikke alle som har en far inne i bildet. Så ikke alltid lett å ha en perfekt fasit der. Og kanskje den evt fasiten på sin egen far heller ikke er perfekt eller har behandlet mor bra. 

Selvfølgelig, men å drive skremselspropaganda mot alle medlemmer at et kjønn, basert på noen få individer, er hinsides idiotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg synes min samboer er tvert igjennom snill og omtenksom MOT meg, men det betyr ikke at vi ikke er uenig om ting eller at han feier gulvet forand meg.

Anonymkode: 8d698...193

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

De finnes. Det som kjennetegner slike menn er at de er lykkelige. I et parforhold er kvinnen en veldig viktig faktor for om han er lykkelig eller ikke. Det problematiske er at for at han skal være lykkelig bør han være litt kåt (=glad). Dette glemmer, eller skjønner ikke, mange kvinner. De forstår det ikke når den første forelskelsen er over, og han ikke blir kåt helt av seg selv lenger. De forstår ikke at de selv må gjøre en liten innsats. Noen gjør det, og da får de en omtenksom og omsorgsfull mann, og begge blir lykkelige.

Anonymkode: cbb10...863

?

Anonymkode: ec945...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen mennesker på jord som bare er snille og gode hele tiden, gjennom hele livet.

Spør du han jeg styra med tidligere, så er nok jeg en stor dritt, da han fikk mine ord "ja, vi kan være ff, men jeg er ikke på jakt etter noe forhold, og jeg syns det er bedre å si i fra med en gang, så det ikke blir noe kluss der" til å bli "ja, gi det nok tid, så blir vi nok kjærester".. 

Når det er sagt, så finnes det mange snille og gode menn, ja. Min samboer bryr seg oppriktig om meg, og at vi skal ha det bra. Han lager middag når jeg er sliten. Han kjøper ansiktsmaske (han tar de med fine farger 😂), roser og badebombe, og fyller badekaret med vann, når jeg kommer hjem fra en slitsom dag. Han lar meg velge film, selv om jeg vet han syns de er litt kjedelige. Og han inkluderer meg i planene sine, tar sin del av arbeidsoppgaver uten å klage, og han kommer med gode ord stadig ❤

Og jeg gjør det samme for han ❤ Jeg ser også filmer som ikke alltid er kjempespennende for meg, jeg stryker på han og gir han gode ord, jeg lager middag, gir han en god massasje, og jeg lytter til hans entusiastiske ord om en hobby jeg ikke skjønner så mye av 😂 

Når det er sagt, så er det jo selvsagt ikke badebomber, roser, massasje og ansiktsmaske her på daglig basis. Men vi er flinke til å fordele arbeidsoppgaver i huset og kjærtegne/gi hverandre gode ord daglig. ❤

Han er nok det nærmeste jeg kommer på, som er oppriktig god og snill tvers igjennom. Aldri opplevd en så snill og god person før. ❤

Anonymkode: c5cf6...b48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...