Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør både deg som gjorde det hos tannlege og selv. Ser apoteket selger noe man kan gjøre selv, men virker dette? 
Hvordan ble det etter du bleket? Blir tennene fortere missfarget slik at du må passe veldig på hva du spiser og ble de dårligere? 
Kan man velge grad? Jeg vil ikke ha kunstig hvite tenner, men vil ha hvitere enn det jeg har. Er en kvinne på 30 som nok har drukket en smule mye kaffe ila livet.

Anonymkode: 52acc...d7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd begge, nr 1 fungerer overhode ikke. Nr 2 gav minimalt resultat, så det fungerer ikke på alle og koster 4000!😨

Anonymkode: df366...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Skinne og blekemiddel for hjemmebleking, fra tannlege. 

Merket stor forbedring. Ikke hollywood-hvit, men jeg kunne bruke helhvite bluser igjen. Man velger når man vil stoppe, men selv om man fortsetter lenge vil nok tennene aldri bli hel-hvite med behandlingen de tilbyr i Norge, heldigvis. 

Jeg må/kan friske opp hvert år. Det blir ikke like ille igjen, men noe gulere. Det sagt, jeg drikker mye kaffe, og en del rødvin, og nærmer meg 40. 

Anonymkode: 5a29b...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med tannlegen min om dette i dag. Kommer til å dra tilbake dit for å få støpt skinner og bruke blekingen hun anbefaler for mine tenner. Nekter å kjøpe noe billig tull på nettet som potensielt kan ødelegge tennene mine, da stoler jeg heller på den dyktige tannlegen min og betaler noen ekstra kroner. Smilet er viktig å ta vare på. Vil heller ikke ha et kritthvitt smil, for det blir altfor "in your face" og unaturlig. 

Anonymkode: 540a4...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...