Gå til innhold

Noen som har kuttet kontakt med familie uten at det lå noe konflikt eller drama til grunn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kuttet du kontakten? 

Jeg vurderer å kutte kontakten med mine to søsken. Foreldrene våre lever ikke mer, og jeg føler de stenger meg ute. Har fått høre fra andre at de har vært på hjemplassen min og hilst på venner og øvrig familie uten å gidde si fra til oss eller komme innom oss. De gangene vi faktisk er sammen så føler jeg meg bare tung til sinns etterpå selv om det ikke er noen konflikt der.. 😔 

Har en stund tenkt på å lufte til mannen at jeg vil kutte kontakten, men er så usikker. Vil ikke bli sett på som en dramaqueen heller. 

Anonymkode: 6021d...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kuttet du kontakten? 

Jeg vurderer å kutte kontakten med mine to søsken. Foreldrene våre lever ikke mer, og jeg føler de stenger meg ute. Har fått høre fra andre at de har vært på hjemplassen min og hilst på venner og øvrig familie uten å gidde si fra til oss eller komme innom oss. De gangene vi faktisk er sammen så føler jeg meg bare tung til sinns etterpå selv om det ikke er noen konflikt der.. 😔 

Har en stund tenkt på å lufte til mannen at jeg vil kutte kontakten, men er så usikker. Vil ikke bli sett på som en dramaqueen heller. 

Anonymkode: 6021d...48b

Bare å la det forsvinne stille og rolig. La vær å ta kontakt med dem så ser du etter hvert om det fins interesse fra deres side til kontakt. 

Tungt å ha ensidig kontakt i lengden.

Anonymkode: 8107e...7bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff skjønner deg. Er sikkert ikke noe annet enn at de to tilfeldigvis er likere og har mer kjemi, men dårlig gjort å oppføre seg sånn likevel. 

Du kan jo prøve å snakke med dem en gang. Er jo strengt tatt en grunn - selv om det ikke er en konflikt.. nettopp hvordan du føler det. Du kan ikke styre over hvordan de reagerer eller om de tar det til etterretning men da har du hvertfall  sagt ditt og hvordan du føler d

Anonymkode: 9eed9...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...