Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden datet kjæresten min en kvinne, det varte litt i underkant av et halvår. I starten av denne perioden datet han også en annen kvinne, noe som denne første mislikte sterkt og påstod det var utroskap. Han mente han var singel og kunne gjøre som han ville. Han sluttet å møte begge to etterhvert. Jeg har ikke møtt denne kvinnen noensinne, og møtte kjæresten min ett år etter han møtte han.

Men, i fjor kontaktet hun meg, for å "advare" mot kjæresten min. Skrev en masse dritt som viste seg å være løgn, målet var åpenbart å såre meg, skade forholdet mitt til kjæresten min og kanskje få meg til å forlate ham slik at hun kunne kontakte han igjen. Jeg skrev tilbake at hun må slutte å være så besatt av han, han er faktisk min kjæreste og hun kan finne seg andre menn. Blokkerte henne.

Nå nylig, har hun igjen klart å kontakte meg via et annet nick. Hun påstår nå at kjæresten min møter og dater flere, at hun trodde han var blitt singel igjen (åpenbart skrev hun dette for å provosere og såre, hun stalker han og vet nok utmerket at han er sammen med meg fremdeles).

Kjæresten min og jeg møtes stort sett hver dag, og har et lykkelig forhold og koser oss sammen. Det er nå tre år siden han sist møtte denne kvinnen, og han har vist meg sms-er hvor hun ønsket å møte igjen, ville ha mer sex, men han ignorterte henne. Og omtrent ett år senere møtte han altså meg.

Er det noen som har opplevd at noen har vært besatt av partneren din, og hva gjorde du med det? Jeg vet at disse meldingene er fra en desperat og besatt kvinne, men synes det er veldig ubehagelig at en person der ute prøver å ødelegge og skade meg slik. En person jeg aldri har møtt engang. Kjæresten min sier at det er bare å ignorere, og det gjør jeg, men er likevel en ekkel følelse at en annen kvinne liksom ligger på lur og vil ha min mann. Hun skrev også at sexen var så fantastisk etc., som jeg synes er veldig ufint å skrive til meg, som er hans kjæreste. Han synes dette er galskap, og blir sint fordi hun holder på sånn.

Anonymkode: 24642...444

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle bare svart at dere har i åpent forhold, så hadde hun ikke hatt mer å komme med :p.

men ellers har jeg erfaring med gal eks, men har bare blokkert og oversett. 

men hvis hun plager deg så ville jeg skrevet til henne at du ikke er interessert i Noe av det hun kommer med og at hvis hun ikke stopper så anmelder du henne for trakassering.

Anonymkode: edec4...a78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle bare svart at dere har i åpent forhold, så hadde hun ikke hatt mer å komme med :p.

men ellers har jeg erfaring med gal eks, men har bare blokkert og oversett. 

men hvis hun plager deg så ville jeg skrevet til henne at du ikke er interessert i Noe av det hun kommer med og at hvis hun ikke stopper så anmelder du henne for trakassering.

Anonymkode: edec4...a78

Ja, jeg tror det blir neste steg, om det kommer mer - altså si at jeg kommer til å anmelde for trakassering/uønsket oppmerksomhet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det denne kjæresten du har snakket om flere ganger her inne, hvor du selv konkluderte med at de var sjalu fordi din kjæreste anså de som fuckfriends, og at du var mye bedre enn de, fordi han ville være kjæresten din? 

Anonymkode: 9f5da...849

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det denne kjæresten du har snakket om flere ganger her inne, hvor du selv konkluderte med at de var sjalu fordi din kjæreste anså de som fuckfriends, og at du var mye bedre enn de, fordi han ville være kjæresten din? 

Anonymkode: 9f5da...849

I så fall ville jeg vurdert å dumpe kjæresten og heller finne en uten drama. Dere har bare vært sammen et år, og du har startet et utall tråder om samme problematikk. Gjør deg selv en tjeneste og la noen andre damer stresse med denne typen og hans gale ekser.

Anonymkode: 1b46f...7a4

• Liker 8
Gjest Skogsalv
Skrevet

Hvorfor har han ikke blokkert henne ???? 

AnonymBruker
Skrevet

I så fall ville jeg vurdert å dumpe kjæresten og heller finne en uten drama. Dere har bare vært sammen et år, og du har startet et utall tråder om samme problematikk. Gjør deg selv en tjeneste og la noen andre damer stresse med denne typen og hans gale ekser.

Anonymkode: 1b46f...7a4

Nei, har ikke startet et utall tråder om dette. Det er denne.

Vi har vært sammen mer enn ett år for øvrig. Uansett, du mener altså at denne kvinnen skal få oppnå det hun vil? At jeg skal forlate kjæresten min? Jeg elsker han, så det er ikke noe alternativ.

Ville du ha forlatt mannen i ditt liv om en kvinne fra fortiden var besatt av han og ikke klarte å gå videre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har han ikke blokkert henne ???? 

Jo, han har blokkert henne, og jeg også. Men hun lager nye nick og kontakter meg med.

• Liker 1
Skrevet

Er nok mer til denne historien enn det kjæresten din sier.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
CaramelDevil skrev (Akkurat nå):

Er nok mer til denne historien enn det kjæresten din sier.

Du synes det er greit at en dame han møtte for snart tre år siden, kontakter og trakasserer meg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo tenkes at hun har rett? At kjæresten din treffer andre 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 82b43...f13

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok bedt henne holde seg unna ganske kraftig. Men er nok bedre og konsekvent overse og blokkere, evt etter en reprimande. Hva sier typen selv? 

Syns for øvrig de andre svarene her har kommet inn i helt feil spor.. så henger folk seg med på det vettu ;) Ikke bry deg ❤ 

Anonymkode: d1a42...502

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Hun må jo seriøst ha problemer ! 🤣🙄 

Men siden hun så oppfinnsom så er det 3 muligheter

Anmelde for trakassering,,,hvilket sikkert gir enda mere vann på mølla. 

IGNORERE ! Au,,,den svir,,,da må kjæresten selvsagt gjøre det samme ! 

Eller du topper hennes CRAZY , og konfronterer over en kaffe du inviterer på 😎 Legg ut om hvor flott din kjæreste er,og du setter pris på HENNES ærlighet...be henne være din forlover i bryllupet etter Corona 😈

Tror ikke kjæresten din  ville likt det siste....men...🙃👍,da bør han også steppe opp og bli kvitt dette kvinnemennesket!! Just saying...😉

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan jo tenkes at hun har rett? At kjæresten din treffer andre 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 82b43...f13

Ja, da lurer jeg på når og hvordan han skulle fått til det? Vi møtes som sagt omtrent hver dag, og de dagene vi ikke møtes snakker vi på telefonen i kanskje en time på kvelden. Han jobber 100%, også jeg, og den fritiden han har bruker han for det meste på meg. Vi er veldig forelsket, har masse sex, har det veldig fint sammen. Hennes anklager gir rett og slett ingen mening, hun var også veldig vag og sa at hun har hørt det fra noen (men hadde ingen navn eller eksempler selvsagt). De har ingen felles bekjente for øvrig. Tror hun er veldig sjalu, noe som er rart tre år etter hun møtte han. Det er ikke normalt eller sunt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Hun må jo seriøst ha problemer ! 🤣🙄 

Men siden hun så oppfinnsom så er det 3 muligheter

Anmelde for trakassering,,,hvilket sikkert gir enda mere vann på mølla. 

IGNORERE ! Au,,,den svir,,,da må kjæresten selvsagt gjøre det samme ! 

Eller du topper hennes CRAZY , og konfronterer over en kaffe du inviterer på 😎 Legg ut om hvor flott din kjæreste er,og du setter pris på HENNES ærlighet...be henne være din forlover i bryllupet etter Corona 😈

Dette frister litt, men vil ikke at hun skal vite hverken navnet mitt, hvordan jeg ser ut, hvor jeg bor etc. Utfra bare regnr. på bilen til den andre dama han datet, klarte hun å finne ut dennes navn, adresse, arbeidssted og navn på familiemedlemmer hun truet med å kontakte. Så tror jeg holder meg langt unna henne.

Gjest Skogsalv
Skrevet

Ja, da lurer jeg på når og hvordan han skulle fått til det? Vi møtes som sagt omtrent hver dag, og de dagene vi ikke møtes snakker vi på telefonen i kanskje en time på kvelden. Han jobber 100%, også jeg, og den fritiden han har bruker han for det meste på meg. Vi er veldig forelsket, har masse sex, har det veldig fint sammen. Hennes anklager gir rett og slett ingen mening, hun var også veldig vag og sa at hun har hørt det fra noen (men hadde ingen navn eller eksempler selvsagt). De har ingen felles bekjente for øvrig. Tror hun er veldig sjalu, noe som er rart tre år etter hun møtte han. Det er ikke normalt eller sunt.

Ikke hør på tvil. Stoler du på ham,så er det godt nok 👍

AnonymBruker
Skrevet

Tipper kjæresten din er en luring 

Anonymkode: 1148e...3a5

• Liker 4
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette frister litt, men vil ikke at hun skal vite hverken navnet mitt, hvordan jeg ser ut, hvor jeg bor etc. Utfra bare regnr. på bilen til den andre dama han datet, klarte hun å finne ut dennes navn, adresse, arbeidssted og navn på familiemedlemmer hun truet med å kontakte. Så tror jeg holder meg langt unna henne.

Skjønner.  !! Da er no contact som gjelder ! En sjalu kvinne er verre enn FBI 😎,, men kjæresten bør sette henne på plass FØR no contact ! Som opprettholdes ❤

Gjest Skogsalv
Skrevet

Tipper kjæresten din er en luring 

Anonymkode: 1148e...3a5

Det tror ikke jeg..år siden denne relasjonen. Og ingenting som tilsier at han sår ved andre vann i dette forholdet.  

AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Skjønner.  !! Da er no contact som gjelder ! En sjalu kvinne er verre enn FBI 😎,, men kjæresten bør sette henne på plass FØR no contact ! Som opprettholdes ❤

Han har ikke kontakt med henne, har blokkert henne. Han og jeg har også snakket om dette, og vi vet begge at det hun ønsker er selvsagt at han skal reagere og kontakte henne. Men det vil han ikke gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...