Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm ja no har jeg tenkt jeg skal prøve å vokse bikinilinja, har aldri brukt voks før på noen steder. Vant nemlig trøstepremie her på KG som besto av både voksstriper og varmvoks, så nå mååå jeg bare prøve :ler:

Lurer først å fremst på hvor vondt det EGENTLIG gjør?? og om det er best og bruke striper eller varmvoks som en smører på? om det er noen forskjell da. Hvor lange/korte bør hårene være?

tar dere som vokser dere nedentil alt, eller bare selve linja?

uff litt nervøs, kan tenke meg det gjør supervondt :overrasket:

Endret av Heidipia:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*grøsse*

Så ille eller?, eller tenker du bare samme tanke som meg om hvor vondt det må gjøre :ler:

Skrevet

Jeg ville nok ikke utført hjemmevoksing av bikinilinja hjemme nei. Å vokse leggene er ille nok, synes jeg.

Skal jeg noengang vokse bikinilinja (noe jeg tviler på), så vil jeg på det "ordentlig utført" av noen som KAN det...

Håper forresten du har noen til å hjelpe deg med voksingen. Jeg prøvde en gang å vokse leggene mine selv, men etter 1. drag så greide jeg ikke mer. Når jeg skulle trekke så sviktet armene og fingrene. Ville ikke påføre meg den smerten (det var min første erfaring emd voks)

Men nå har Bananmannen trått hjelpende til med voksingen, og da går det mye mye bedre

Lykke til

Skrevet

Bikinivoksingen ville jeg anbefalt å fått gjort hos noen som kan det, så absolutt.

Og jeg må si meg enig med Chiquita om at du bør ha noen kan gjøre det på deg.

Skrevet
Bikinivoksingen ville jeg anbefalt å fått gjort hos noen som kan det, så absolutt.

Og jeg må si meg enig med Chiquita om at du bør ha noen kan gjøre det på deg.

vet ikke hvor vidt venninene mine har lyst til å drive med bikinivoks på meg :ler: . men må jo være noen av dere som gjør det selv???trodde det var ganske så vanlig jeg :roll:

Skrevet
vet ikke hvor vidt venninene mine har lyst til å drive med bikinivoks på meg :ler: . men må jo være noen av dere som gjør det selv???trodde det var ganske så vanlig jeg :roll:

Dra til en hudpleiesalong for å få dette gjort du (for de gjør det vel her? eller kanskje på et SPA)

Det koster litt penger, men jegh adde mye heller betalt dette, enn å dra hårene ut av min egen bikinikant ja - uten tvil!

Etterhvert kan en kanskje begynne å gjøre det selv, for huden blir jo "herdet", og hårveksten mindre - men de første gangene - aldri i livet!

Skrevet

Jeg har vokset bikinilinjen selv to ganger - var ganske ille første gangen, men andre gangen var det ikke noe problem.

Jeg brukte varmvoks begge gangene, og klipte ned hårene til de var ca 1 cm. Men pass på å bruke små/korte strips og voks kun et lite område om gangen. Hårene vokser jo også i litt forskjellige retninger, og det er kjempeviktig å alltid vokse den veien hårene vokser! Og selvfølgelig, stripsen må dras mot hårene...

Men jeg vil likevel anbefale deg å gjøre dette hos en hudepleiesalong o.l. for resultatet vil nok bli enda bedre - men det er fullt mulig å gjøre det hjemme selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...