AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei! Har gradert sykmelding pga graviditet, men ble i helgen syk med symptomer som indikerer at jeg bør testes for Covid-19. Har fått time til testing, men pga gradert sykmelding kan jeg ikke bruke egenmelding. Har derfor vært i kontakt med legen min som skal ordne 100% sykmelding ift sykdom, testing og venting på svar. Vil den andre sykmeldingen min, som jeg har over "lengre tid", bli automatisk borte når jeg nå får en på 100 % pga sykdom? Vil tro denne sykmeldingen vil vare ut uka, maks. Takk på forhånd Anonymkode: f29a7...128
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Nei, den andre «legger seg over» så fortsetter den opprinnelige som normalt etterpå. Men legen ordner dette elektronisk, så send en melding så er du sikker. Anonymkode: 4107e...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, den andre «legger seg over» så fortsetter den opprinnelige som normalt etterpå. Men legen ordner dette elektronisk, så send en melding så er du sikker. Anonymkode: 4107e...7ed Okei, tusen takk for svar Anonymkode: f29a7...128 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå