Gjest 1111 Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Ok, nå spør jeg her inne igjen, fordi jeg er lei av å prøve meg fram og ikke bli noe klokere etter en times prøving og feiling. Jeg lurer rett og slett på om det er en funksjon i Photoshop 7.0 som gjør slik at et bilde blir "gjennomsiktig"? Gjennomsiktig blir kanskje feil, men jeg ser etter en funksjon som gjør slik at jeg kan putte et bilde over et annet og at man kan i mindre eller større grad se begge bildene? Altså, at det underste bildet er sterkt, men at det jeg legger over er svakere, slik at jeg kan se begge? Dårlig forklart, men håper noen forstår og kan hjelpe
Gjest Hel Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Legg det ene bildet over det andre og gjør prosenten under 'opacity' lavere på det øverste bildet til du synes det er gjennomsiktig nok.
Armonia Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Mulig du allerde vet om denne siden, men legger den til hvis du ikke har sett den... Har vært til nytte for meg iallefall http://photoshop.foto.no/index.htm under teksteffekter står det hvordan du skal smelte sammen bilder...
Armonia Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Var kanskje ikke den smelte sammen funksjonen du så etter, det så jeg nå...
Armonia Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Herregud...er ikke helt edru tror jeg...mente bilde effekter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå