Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mye mer ansvar i firmaet og nå er jeg utrolig stresset og redd ansvaret og alt som må gjøres. Har diaré, har det noe med at jeg er stresset? I dag blir første dag som leder 

Anonymkode: afb15...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan absolutt ha noe med stresset og gjøre ja,man kan bli litt sånn av stress og nervøsitet . Du får ha lykke til i ny stilling,det kommer nok til og gå helt bra 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat som deg:) det går seg til - lover!

Anonymkode: 3bb53...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid diare, eller diarelignende avføring når jeg er nervøs. Skal jeg noe «skummelt» så fyker jeg frem og tilbake på do som at jeg skulle hatt matforgiftning, noe som bare gjør meg enda mer nervøs og så har vi det gående 😅 Hater det å være nervøs over alt på jord men det går jo alltid bra tilslutt. Så får du bare tenke at om alt går skeis kan du slutte😂 Men det går nok bra! 

Anonymkode: 5a724...4c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, men det gir seg når jeg starter med det jeg gruer meg til. Det går nok bra for deg :) 

Anonymkode: 5a7c7...2fc

AnonymBruker
Skrevet

Takk for støtten 😊

har gått greit til nå, men er utrolig stresset og veldig mye å tenke på. Har måttet gå på do med løs mage 3 ganger hittil i dag 😅 

Anonymkode: afb15...d98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg. Så fort det skjer noe nytt og stressende blir jeg dårlig i magen 😅 det går seg til ganske fort så lenge jeg får bli kjent med og blir trygg på oppgaven 

Anonymkode: 53dbe...953

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg får alltid diare, eller diarelignende avføring når jeg er nervøs. Skal jeg noe «skummelt» så fyker jeg frem og tilbake på do som at jeg skulle hatt matforgiftning, noe som bare gjør meg enda mer nervøs og så har vi det gående 😅 Hater det å være nervøs over alt på jord men det går jo alltid bra tilslutt. Så får du bare tenke at om alt går skeis kan du slutte😂 Men det går nok bra! 

Anonymkode: 5a724...4c6

Jeg og! Utrolig slitsomt! Heldigvis har det gått seg noe til med alderen. 😜

Anonymkode: b022e...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...