AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei ! Mann 29, sammen med dame 26. Jeg skal prøve gjøre dette kort, men historen er lang og det er mye, så kort blir den vel uansett ikke.. Setter uendelig pris på dere som tar dere tiden å lese, å jeg er ute etter hjelp å tips til å bearbeidet det. Folk tar ting forskjellige, noen tar slikt lett, andre tungt, å jeg sliter VELDIG. Vi var sammen i 4,5 år før bruddet, fikk to fantastiske barn på den tiden, å verken jeg eller henne har hatt det så bra i livet før, som når vi møttes, det har dukket opp så mange gang i flotte fine kvelder og dager sammen, hvor fantastisk alt er. Vi krangler som normale par, hun har en fortid med mye deprisjon og div, så hun kan ofte være litt ekstrem i krangler, å var veldig hardt å bli kjent med hennes hjerte, men utsiden ble jeg fort kjent med å hun var veldig åpen om det meste, men var vanskelig å rekke helt inn hos henne, men det gikk vel relativt fort det også. Over til "problemet". Det ble slutt ifjor i slutten av september, av økonomiske grunner og at jeg ble veldig daff de siste 6 månedene med husarbeid, hjelpe til med barna osv.. Jeg endte med å sitte mye fårran pcen, å brukte mange kvelder fårran den framfor med henne. Jeg selv har stått alene hele livet, ingen ordentlige foreldre, å hatt det vanskelig og tøft på min egen måte, men jeg har alltid holdt dette i "sjakk" å aldri latt andre bli påvirket av det på noen måte, å jeg prater skjeldent om barndom og hvordan ting har vært for meg.. Men denne dama fikk det til, hun fikk meg til å fortelle ting jeg aldri har fortelt en sjel, hun er den eneste som har klart å åpne hjerte mitt slikt. Det ble slutt mella oss, vi ble egentlig enig at slikt kunne det ikke fortsette, men hun var ganske bestemt på at et brudd var løsningen, jeg var ikke helt med men lot det bare skje med å egentlig si meg enig selv om jeg følte det var helt feil. Da vi gikk ifra hverandre når vi ennå elsket hverandre, vi ville fortsatt leve et liv sammen, men økonomien slet ekstremt på forholdet de siste 8-9 månedene å jeg selv og hun opparbeidet gjeld som vi følte ødela for all framtid og planer vi hadde sammen, + jeg var blitt lat å gjorde lite hjemme de siste 6 månedene. Vi var enig, vi elsket hverandre ennå, vi var et vi men akkurat nå var det for mye for oss begge (mest for henne), hun sliter mye psykisk så dette var knekken. Vi lovet hverandre, at så lenge vi er fast bestemt på at det er oss, å at det er VI som ønsker å bli gamle sammen, så skal vi ikke røre noen andre, ikke ha sex å spesielt ikke møte noen nye. Første måneden hadde vi sex 3 ganger ved tilfeldige møter, vi sov sammen 2 ganger, å vi etter første måned møttes pga ungene, med middag fast hver torsdag å hadde samvær med ungene slikt, tema OSS kom ofte opp, å hun hadde et par stikk der hun kom ut med at hun elsker meg, kan vi ikke finne tilbake til hverandre, er det virkelig slutt og slikt. Så hun foret egentlig meg med at det er ennå oss å at det er meg hun vil ha. Under denne perioden, så første måned hadde hun sex 3 ganger med en random hun møtte et par ganger på fest, slutten av november og hele desember hadde hun møtt og blitt kjent med en annen mann som hun ble kjent med via venninner, de ble som kjærester og gjorde kjæreste ting sammen, de hadde sex sammen, bestilte mat ilag, sov ilag, så serier og filmer ilag, drakk ilag, å værste for min del er at hun introduserte, eller la meg rette på meg, hun lot han komme på besøk en gang når hun hadde ungene (vi delte 50/50, en uke hver), å lot han få leke med de å dro han så langt inn i livet sitt å delte slikt med han, dog bare en gang, iallefall det hun sier og står for. Under hele denne perioden, som var 3 måneders brudd, så kom hun med disse "stikkene" der hun åpnet seg for meg å sa hun elsket meg, eller at hun ville at vi skulle fikse det, vi kunne ha en fin kveld sammen og lignende med serie og godte/øl kos, uten at vi da hadde sex eller kysset, første måned var siste gang vi hadde sex i bruddet, da pga jeg fant ut at hun lå med en annen. Det preger meg VELDIG at hun møtte en annen, at hun gjorde kjæreste ting sammen med han.. Å jeg snek på telefonen hennes, uansett hvor respektløst det er, så slet jeg sånn da jeg fant ut litt og litt, at jeg tillot meg selv å snike på telefonen. 2 juledag tilberingte hun vist med han, hun skrev en lang melding dagen etter, at alle de kjæreste tingene som kom fra henne den kvelden, at hun ikke angret på noe av det hun sa, å at hun mener det fortsatt, uten at det sto HVA som ble sagt eller hva hun sa til han... Par dager etter den meldingen, skrev han noe om at han var nervøst når hun flere ganger hadde prøvd å si at hun elsker han, å det gjorde hun, det har hun innrømt, men sa det var i fylla, å det sa hun bare en gang for det var helt feil å det var ingen mening i det, hun trengte bare trøst, omsorg å ville ikke være alene da sorgen med meg var så stor, at hun hadde gått ifra sin største kjærlighet, å hun har sagt flere gang at det var det dummeste valget hun tok, å gå ifra meg... Men hun tok flere dumme valg da det ble slutt, å ganske kjapt, det var slutt i 3 måneder, hun lå med en flere ganger første måneden, mens hun lå med meg et par ganger, deretter for å så møte en annen mann hun ble veldig gla i å interessert i. Ja hun ble vel forelsket, eller falskt forelsket, da hun sier han var der for henne, å hun kunne prate åpent om hvordan hun hadde det med kjærlighets sorgen for meg, å det gjorde at hun ofte endte opp lamme han, for hun kunne prate åpent om slikt + at han var veldig snill mann, å gav henne akkurat det hun trengte, å hun fikk dekt behovet i form av å ha noen der, for det vet jeg selv kan hjelpe på å komme seg videre uten å kjenne for mye på kjærlighets sorgen, for man fyller hverdagen med litt glede for den nye, å man blir gla i personen å da glemmer lettere den andre, å man slipper sove alene, være alene, å holder hode opptatt, å da med en annen som faktisk genuint liker deg for den du er å er på vei å falle for deg. For ved brudd med min første kjæreste (vi ble aldri sammen igjen), så fant jeg en rebound, litt over 1 måned etter bruddet, en jeg egentlig gjorde det samme med, forskjellen er at jeg og ex var 100% ferdig å var ingen av oss som tok kontakt, eller snakket om at det alltid skulle være oss og lignende, men jeg kjenner til følelsen av å direkte bruke noen andre for å selv ha det bedre, noe som er ekstremt dårlig gjort mot den personen og egoistisk, men derfor kan jeg også forstå det litt fra hennes side å se det da jeg selv har gjort det samme, bare i et helt annet tilfelle. Grunnen til at jeg vet så mye om hva hun gjorde når det var slutt, var fordi jeg snek på telefonen hennes tidlig i bruddet, og 2 ganger i desember, siste var i slutten av desember. Jeg konfonterte henne med alt jeg fant ut, å hun var ærlig med mye, men prøvde lyge seg unna mye, sikkert fordi jeg aldri skulle få vite div ting.. Å en ting står jeg for, jeg har overhode ingenting med å snike på hennes telefon, det er respektløst og latterlig dårlig gjort imot henne, men jeg viste det var "ugler" i mosen å viste hun hadde en annen på siden, spesielt da jeg fant ut om han første, med å snike, så jeg gjorde det bare til en dårlig uvane å gjøre det et par ganger... Idag skulle jeg ønske jeg ikke viste noe å bare trudde hun var jomfru i bruddet, slikt jeg var, jeg rørte ingen, ingen sex eller noe.. Jeg kysset 3 forskjellige jenter på fest i fylla, men avbrutte det ganske kjapt pga jeg følte det var helt feil, men igjen jeg lot det skje, fikk flere "invitasjoner" til sex, men avsto alltid, eller lurte meg unna da jeg verken ønsket å fortelle hvorfor og det føltes helt feil da jeg elsket min ex, å min ex kom med sine "stikk" om at det alltid er oss å at det ordner seg for oss til slutt, så jeg ville ikke ødelegge det med å ligge med noen, et ubetydelig knull for å miste min store kjærlighet ? Nei takk, det ville jeg ikke engang prøve meg på, følte meg utro nok som det var med å kysse andre. Min ex og nå kjæreste igjen, unnskylder seg med at hun var så såret, ville glemme meg helt for det var så tungt, å helt ærlig var jeg ikke snill med henne etter bruddet, jeg følte meg sviket, forlatt i den værste situasjonen jeg kunne havne i følte jeg, så jeg kladret henne mye for bruddet, å jeg hang vel egentlig alt før mye på henne når det gjelder at vi skulle bli sammen igjen, jeg prøvde så hardt, men beste jeg kunne gjort er vel å bare ha 0 kontakt å håpe på at hun kom tilbake... Dette bidro med at hun opparbeidet et hatforhold til meg, å syns jeg var færl, å sa det bidro til at hun lot slikt skje med andre, å da hun møtte denne mannen som hun var sammen med i 1 måneds tid, da var jeg på mitt værste, jeg var så knust, å at hun kunne ligge med en annen, ja det var grusomt å vite når vi gav hverandre et løfte om nettopp d, å ikke røre noen fordi vi elsker hverandre å vi ønsker at vi skal finne tilbake til hverandre, vi trengte bare litt tid ifra hverandre. Det var en gang i starten/midten av desember, der hun fikk et slikt "stikk" der hun kom ut med no lignende som, er det virkelig slutt ? Er du ferdig med meg ? Jeg vil leve livet med det osv.. Å jeg svarte selfølgelig med det jeg ville, jeg sa selfølgelig, jeg elsker deg å det vil jeg alltid gjøre, å det ordner seg til slutt, å jeg avsluttet det med, har du møtt noen andre, ligger du med noen nå , du er alene og ikke sammen med noen ja ? Hun sa nei hun verken lå med noen eller styrte/holdt på med noen... Da ble jeg jo selfølgelig glad å tenkte hun følte at det var feil det hun gjorde rett etter bruddet, at hun lå med en annen. Å når jeg fant ut at det bare var løgn, da jeg snek på tlf midten/slutten av desember, ja det knuste meg, at hun bare serverte en slik hvit løgn, å sku få meg til å tru det var oss å det var håp, ja jeg følte meg sviket på nytt, å da fikk jeg da utbrudd å ble helt ødelagt, å det gikk utover henne da jeg sendte henne utallige meldinger om hvorfor osv, å hat meldinger og grusome ting da jeg var på mitt laveste.. Gjennom bruddet, utenom disse "stikkene", så kunne hun ofte være veldig kald og "careface" mot meg når vi møttes med barna og de kveldene vi hadde sammen, spesielt i desember, såpass mye at jeg nærmest var 100% sikker på at hun var sammen med noen andre, eller at hun var reservert for en annen akkurat i denne perioden... Men jeg levde på disse "stikkene" hennes, for det gav meg håp uavhengi av ka hun hadde gjort eller hvordan hun hadde vært mot meg. Jeg sa flere ganger til henne når vi hadde det fint ilag et par kvelder i desember med øl og serie, at det virker ut som hjertet ditt er en annen plass enn her hos meg, at det evt var hos en annen mann, dette brånektet hun på å sa det var bare pga bruddet å slikt jeg hadde oppført meg, å jeg skjønte henne jo til en viss grad, men fortsatt skjønte jeg ikke hvorfor når jeg fikk vite alt. Idag er vi sammen, vi bynte ilag, hun avsluttet forholde med han sakte med sikkert fra 1 januar, å kontakten mella de forsvant mer og mer, jo mer jeg og henne var sammen jo mindre snakket de, til slutt sendte ho en melding til han at de må avslutte det de holdt på med, å at hun trengte tid.. Litt sånn at det hørtes ut som at han måtte vente til hun hadde funnet ut av ting osv.. Så jeg følte meg jo litt tilside satt at jeg var hennes nr 1 nå, men han sto i baklomma tilfelle det ikke funket mella oss.. Hun har lovd meg at hun ikke lå med han etter vi begynte ta kontakt igjen.. Vi holdt vel på 1 måned, fra 1 januar til 1 februar, vi tok det sakte, ingen sex de to første ukene, 2 ganger kanskje, å vi kysset lite, vi var egentlig veldig rare med hverandre å det føltes rart ut, den som var mitt liv og min store kjærlighet, nå sitter vi her som to fremmede igjen, å det var vanskelig for meg, å med tanke på hva hun gjorde i bruddet mens hun foret meg med at det var oss foralltid. Fra 1 februar å til nå, så har vi blitt sammen ordentlig, å vi flyttet ilag igjen for 2 måneder siden, vi gikk fort tilbake til det gamle OSS, selv om sexen og mye annet ennå var litt distansiert, da spesielt siden jeg ofte dro opp temaet hva hun gjorde når det var slutt å hvordan det fikk meg til å føle meg.. Å hadde vi ikke sex like ofte som før bruddet, så følte jeg at jeg ikke var bra nok i sengen mere, fordi hun møtte noen bedre på det, å jeg dro det desverre opp mye... Å det ender jo selfølgelig med at hun ikke vil ha sex med meg da det ofte ble et sårt tema... Pr idag er vi ferdig med det meste, men det hender at en stor krangel kommer opp, fordi jeg sliter med å godta hva som har skjedd under bruddet å det hender at jeg drar det opp, men jeg ser at tid leger alle sår, å med tiden blir også ting litt glemt å ting blir bedre... Vi har sex 1 gang i uken, før bruddet lå vi sammen 1-4 ganger i uken, men da tok jeg også initiativ til sex, nå nevner jeg ikke sex å jeg prøver meg ikke på henne, for når vi ble sammen så prøvde jeg meg mye å ble ofte avvist, for det rett å slett var for tidlig, å jeg hadde sex ikke hatt sex på 3 måneder da jeg ikke lå med noen under bruddet (utenom de 3 gangene vi lå sammen første måneden), å når vi møttes igjen sexuelt så var jeg så overkåt på henne å ville bare ligge med henne hele tiden, det føltes veldig som første gang vi møttes i 2016, å dusjet vi sammen var jeg helt vill etter henne, men ikke hun på meg, å da ble jeg ofte og alltid skuffet som endte med at jeg følte meg værre å gikk å tenkte at han var bedre i sengen osv.. Siden vi da ikke hadde no særlig med sex, å at hun avviste meg å viste for meg på en måte at hun ikke ble kåt av å se meg naken mere.. Vi la oss naken sammen hver gang vi sov, men det ble aldri noe sex da hun avviste meg når jeg prøvde, ellers så ville hun bare ikke. Det resluterte i at ca 1,5 måned etter at vi møttes på nytt, så la jeg sex bort fra min side, jeg så at det førte til ekstra krangler, ekstra uenigheter og diskusjoner, å jeg så at det fjernet sexen enda mer.. Så pr idag står det på henne, vi har sex når hun tar initiativ, jeg prøver meg aldri på henne.. Jeg sier hun er sexy dagelig, tar henne på rumpen, masserer henne osv, men det ser ut som at hennes behov er 1 gang i uken, av å til kan det gå 2 uker uten sex, men vi har hatt stunder der vi har hatt oss 2-3 ganger på en uke, men det har vært på en uke 2-3 ganger som totalt skjedde 2 ganger, altså 2-3 ganger ene uken, så sex 1 gang den ene uken, så 2-3 ganger.. etter det har det bare vært 1 gang i uken å blitt mer "normalt" til nå at det skjer 1 gang i uken. Men hun har også nevnt at hun savner at jeg prøver meg, at jeg selv tar initiativ til sex osv, men jeg klarer det ikke, jeg vil liksom ikke bli masete igjen, å jeg vil ikke plage henne med at jeg vil ha sex, å spesielt vil jeg ikke bli avvist da det sårer meg ekstra pga hva hun gjorde under bruddet med andre, å så tidlig som om hun var så kåt at hun ikke klarte vente 1-2 uker før hun lå med en. OVER TIL PROBLEMET JEG HAR: Idag har jeg veldig mye vondt i meg, jeg sliter med å akseptere bruddet å alt hun gjorde da mens hun fortalte det alltid var oss, pluss løftet om å aldri røre noen så lenge vi var enig om at det var oss til slutt, vi trengte bare en pause, ja pga det har jeg mye vondt i meg.. Men igjen, det har blitt mye bedre å jeg klarer sakte men sikkert å legge det bak meg, sakte med sikkert.. tar sikkert noen måneder til.. Men det er greit, jeg har fortsatt veldig vondt inni meg, ofte er jeg deprimert å er helt fra meg, jeg sliter med å fungere som pappa for mine barn, å jeg sliter med meg selv, ikke hver dag, kanskje alt mella 1-3 ganger i uken, noen ganger varer det i 3 dager, så har jeg det dritbra lamme dama resten, andre ganger 1 dag varighet, ja det variere. Jeg føler meg bare skuffet, kastet bort å føler meg verdiløs, men man kan vel si, det var et brudd, å det var slutt.. Så jeg har vel sånn sett ingenting med hva hun gjorde under bruddet selv om vi ble sammen å egentlig var enig om at det var oss hele veien, imella flekkene sa hun at vi aldri skulle bli sammen igjen. Det går utover forholdet, at jeg er deprimert på denne måten, at jeg går der å tenker, å av og til nå plager henne med det i form av sinne å nevner div ting jeg helst ikke burde nevne. Altså, jeg har bestemt meg, denne dama skal jeg være sammen med, jeg elsker henne, uavhengi av hva hun har gjort, så har hun tatt valget å flytte sammen med meg igjen, hun har tatt et valg hun å, å bli sammen med meg igjen.. Å hun har holdt ut torturen jeg har utsatt henne for etter vi ble sammen igjen, hun har holdt ut å gitt meg tid, men det har ikke vært enkelt for noen av oss... Kan vel legge til en viktig ting som gjorde at jeg tok bruddet ekstra tungt, å at hun møtte en annen. Januar-mars året bruddet skjedde, så bodde jeg på jobben, jeg jobbet døgnet rundt nærmest, kom hjem for å sove, dusje og spise, så jobb igjen.. Jeg la av 20 000 KR, planla å fri til henne, slutten av juni var jeg innom gullsmed, fant ringen til henne og til meg, var i ferd med å gjøre et kjøp, hun i disken synes det var så romantisk å sporte når jeg tenkte fri, jeg sa nyttår 2021, da kom hun med et forslag, vent til black friday, så skal hun gi meg et tilbud ! Jeg tenkte, jeg skal jo ikke fri før nyttår, å jeg får samme ringer til en billigere penge, ja da venter jeg.. Å da ble det jo slutt i oktober, jeg rakk aldri black friday... å ja, jeg ble jo ekstra ødelagt med tanke på at jeg var i ferdig med å planlegge og til nyttår 2021 fri til henne, dette skulle jo hun få vite om nyttår da jeg satt meg ned på knerne å skulle fri... Jeg nevnte ikke dette for henne i det hele tatt, men familien hennes pratet litt med meg i telefon, å da glapp det fram i gråt med frieriet og planene mine.. Å det fortalte de henne da, så det tema kom jo opp, men hun var så knust at jeg faktisk skulle fri til henne, at hun unngikk det hele, å jeg lot det ligge selv da det var slutt. Å idag vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å fri til henne, men det for tiden vise.. Jeg var klar før det ble slutt, å jeg skulle fullføre det for det føltes perfekt ut og rett for meg, men nå føler jeg ikke det pga jeg er så langt nede, jeg ser liksom ikke lengere enn en dag om gangen, selv om framtiden min ligger hos henne. Men ja, har dere noen tips, noen som har opplevd lignende, iallefall et brudd, der den andre fant seg, eller hadde sex med andre, for å så bli ilag igjen, å hvordan taklet dere det, hvordan løste dere det hele ? Å for dere som ikke har opplevd slikt, har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med deprisjonen min, hva jeg evt kan gjøre og jobbe med for å få det bedre, for vi er jo sammen nå, hun sier hun gjorde sin livs største feil ved å forlate meg, å innrømmet helt selv at de dårligste valgene hun har gjort i livet, det var det hun gjorde under bruddet. Så jeg er fast bestemt på at jeg vil dele livet med henne, det er min lille familie, hun og våres to barn... Selv har jeg verken mamma, pappa, bestemor eller bestefar, jeg har ingenting, å min egen opprettet familie har jeg ingen intensjon om å splitte eller ødelegge. Å hun er helt enig å mener det samme, å jeg tror på henne å stoler virkelig på at det er fakta alt hun sier. Imorgen skal jeg ringe psykolog, familievernskontoret, da de tilbyr gratis hjelp for folk som sliter med slikt, å kan vel nevne at vi går til parterapi å har tenkt å fortsette med det, for det har hjulpet litt, å jeg får høre også hva hun føler og mener på en annen måte enn om vi bare sitter i stua en kveld å prater om det, for det ofte eskalerer og noen blir såret, parterapi timene, så kommer fakta på bordet, å vi finner løsninger på problemet, men jeg har ikke nevnt i parterapi fårran denne psykologen, at jeg sliter så mye som jeg gjør med alt. Men imorgen skal jeg ringe å få privat time, meg og en psykolog som jobber med slikt, å får da luftet disse tankene å kanskje får tips og hjelpemidler til å komme meg videre å få det bra med meg selv igjen. Kom med innspill og tips, hjelpemidler dere har brukt eller tenker kan fungere/hjelpe på. Å jeg ønsker helst ikke innspill som, gå ifra henne, å at hun er ditt og datt og slik og sånn... Jeg har bestemt meg, jeg elsker henne, dette er min familie, den skal jeg reparere, omså jeg må gjøre det selv, å i dette tilfellet er det jeg som har et problem å sliter, derfor må jeg ta tak i det for å bli den pappan jeg skal være for mine barn, å gi den beste versionen av meg selv til min elskede samboer. Ja, dette ble ekstremt langt, så jeg setter uendelig pris på de som virkelig orker lese gjennom, tusen hjertelig takk ! Du er fantastisk! Mvh mann 29. Anonymkode: 60c63...65a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Meg igjen... Han sendte henne en bibel melding i starten av februar, hvor vanskelig det var osv å at han savnet henne, å skrev masse annet om ting de gjorde sammen å hvor han savnet det og henne. Men han skrev også at han skal gi henne den tiden hun trenger å skal holde seg unna, å at han alltid vil være der for henne. Hun holdt først denne meldingen skjult for meg, men da jeg så den plinge inn på telefonen hennes når jeg satt lamme henne å rakk lese litt, så lot hun meg lese det til slutt. Hun svarte han aldri. Han ringte henne for rundt 1,5 måneder siden 3 ganger midt på natten, 3 anropet så svarte jeg han å sa følgende: Slutt å ring, vi har barn som prøver sove å du forstyrrer oss. Så sendte han en melding igår natt, men slettet den på mårran, dama sa hun rakk ikke se den da den kom inn som ventende på messenger, så den på dagtid men så bare at den var slettet. Jeg føler at sender han en melding til, eller ringer henne å hun forteller det til meg. Så må jeg sette foten ned som hennes mann, å sende han en melding om å slutte ta kontakt med henne, for hun ønsker det ikke å burde forstå når hun nekter svare han å at hun ikke tar kontakt tilbake etter slike meldinger og anrop, å at hun elsket eller var aldri forelsket på ekte, at hun bare brukte han for å komme over meg, å at hun brukte han for å ha noen der, å at han var en snill mann mot henne som gjorde at hun ble værende med han, for det ble lettere å dytte bort kjærlighetssorgen hun hadde for meg. Å at det er meg hun elsker, vi bor nå sammen å at han ikke har noe å hente der det ikke er noe å be han komme seg videre. Men hva jeg evt skal skrive aner jeg ikke, jeg bare vet at siden han sendte en melding igår natt, så betyr det at han tenker ennå på henne å har ikke gitt helt slipp enda. Å tar han kontakt igjen, så føler jeg at jeg må si ifra, for samboeren min sier hun ikke liker at han strekker seg ut, selv om det har skjedd et fåtall av ganger, men hun avsluttet forholdet med han 1 januar, det begynner bli noen måneder siden. Anonymkode: 60c63...65a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Dette var verdens lengste KG innlegg - ever. At du orket skrive det, men uansett, fikk lest dette. Er bra du skal til psykolog, det trenger du virkelig, for dette innlegget tyder på at du trenger å SNAKKE med noen om veldig, veldig mye. Er ikke sunt for noen å holde mye inni seg over lengre tid. Generelt burde du lære deg å være mer åpen og ærlig om dine følelser for du vet ikke at din egen bagasje kan på sikt være ødeleggende for dem rundt deg, men det merker du ikke. Det med at hun hadde sex med en annen etter deres brudd må u bare tåle. Det ble jo slutt ikke sant, så da kan man gjøre det man vil. Skjønner det er sårende, men hun var vel veldig mentalt ødelagt pga du som har vært fraværende lenge, hun som var utsultet på en mann som brydde seg...så er lett å finne seg noen andre som gir deg den oppmerksomheten du trenger. Det at hun lå med en annen betyr ikke at hun ikke var glad i deg. Hun bare savnet den mannen hun elsket og som dreit i henne. Er lett å bli emosjonelt betatt av andre i slike perioder hvor den man egentlig elsker har gitt fullstendig faen. Legg bak deg at hun har ligget med noen. Istedenfor fokuser på å fikse deg selv og det forholdet dere har, og legg fra deg alt av tanker om at hun ha hatt sex med en annen. Ikke tenk på frieri og bryllup. Du må starte med små skritt for å hjelpe deg selv først, og ellers fikse så smått opp i deres egne problemer slik at forholdet kan byges opp til å bli stabilt og bra. Bryllup skal du ikke tenke tanken på engang før alt det andre er i orden. Anonymkode: 76c6c...273
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Meg igjen... Han sendte henne en bibel melding i starten av februar, hvor vanskelig det var osv å at han savnet henne, å skrev masse annet om ting de gjorde sammen å hvor han savnet det og henne. Men han skrev også at han skal gi henne den tiden hun trenger å skal holde seg unna, å at han alltid vil være der for henne. Hun holdt først denne meldingen skjult for meg, men da jeg så den plinge inn på telefonen hennes når jeg satt lamme henne å rakk lese litt, så lot hun meg lese det til slutt. Hun svarte han aldri. Han ringte henne for rundt 1,5 måneder siden 3 ganger midt på natten, 3 anropet så svarte jeg han å sa følgende: Slutt å ring, vi har barn som prøver sove å du forstyrrer oss. Så sendte han en melding igår natt, men slettet den på mårran, dama sa hun rakk ikke se den da den kom inn som ventende på messenger, så den på dagtid men så bare at den var slettet. Jeg føler at sender han en melding til, eller ringer henne å hun forteller det til meg. Så må jeg sette foten ned som hennes mann, å sende han en melding om å slutte ta kontakt med henne, for hun ønsker det ikke å burde forstå når hun nekter svare han å at hun ikke tar kontakt tilbake etter slike meldinger og anrop, å at hun elsket eller var aldri forelsket på ekte, at hun bare brukte han for å komme over meg, å at hun brukte han for å ha noen der, å at han var en snill mann mot henne som gjorde at hun ble værende med han, for det ble lettere å dytte bort kjærlighetssorgen hun hadde for meg. Å at det er meg hun elsker, vi bor nå sammen å at han ikke har noe å hente der det ikke er noe å be han komme seg videre. Men hva jeg evt skal skrive aner jeg ikke, jeg bare vet at siden han sendte en melding igår natt, så betyr det at han tenker ennå på henne å har ikke gitt helt slipp enda. Å tar han kontakt igjen, så føler jeg at jeg må si ifra, for samboeren min sier hun ikke liker at han strekker seg ut, selv om det har skjedd et fåtall av ganger, men hun avsluttet forholdet med han 1 januar, det begynner bli noen måneder siden. Anonymkode: 60c63...65a Skal deres forhold bli bra blir hun nødt til å blokkere denne personen. Du trenger ikke skrive en dritt til forklaring til denne mannen som kontakter henne. Det holder med at HUN skriver at hun avslutter bekjentskapet deres og ønsker han lykke til videre i livet. Deeretter slettes han og blokkeres Anonymkode: 76c6c...273 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har bestemt meg, jeg elsker henne, dette er min familie, den skal jeg reparere, omså jeg må gjøre det selv Du må gjøre det selv, ja. Og viktig med psykolog! For dette er et tungt lass som krever styrke. Du virker innbitt på å få det til, så kudos bare for bra innstilling. Jeg tror ikke jeg hadde klart det. Følelsen av å bli holdt på lav varme med pga denne andre mannen, er det hennes jobb å ordne opp i. Hun må slette ham totalt. Det skal ikke være tvil om det, verken for hennes eller din del. Anonymkode: 7c1c2...40f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Jeg anbefaler deg å kontakte ett forlag, kanskje de gir ut boka di. Ærøig talt, lær deg å korte ned. Anonymkode: 10903...676 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg anbefaler deg å kontakte ett forlag, kanskje de gir ut boka di. Ærøig talt, lær deg å korte ned. Anonymkode: 10903...676 Folk har så vansker med å lese, veit. Det går greit å lese aviser, artikler, blader og skrift online. Men ikke på KG selvsagt!! Her vil vi komme til ordet nå! Ikke drive med sånn kjedelig lesing. Ps. Jeg skjemmes mye mer over skrivefeilene deres. *et forlag *Ærlig talt Vanskelig å skrive også, nesten like vanskelig som å lese. Anonymkode: 7c1c2...40f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 Legg bort tankene om han andre og bitterheten for at hun ikke greide være alene. Sorg arter seg ulikt og er ikke alltid så logisk eller pent enten det er pga dødsfall eller samlivsbrudd. Det høres i aller høyeste grad ut som at dere elsker hverandre. Ikke ødelegge det. Dere har 2 barn og er sammen igjen. Gå videre i livet og vær der for familien din. Ikke kast bort tid på penismisunnelse av en mann som ikke er en trussel for deg. Det er bare helt tullete. Hun vil ha deg og er tydelig på det. Anonymkode: 59afe...098 1
powerpuffen Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Innlegget var så langt at jeg orket ikke lese hele. Det jeg bekymrer meg for er mengden av detaljer i dette innlegget når det blir så langt. Det kan godt hende at noen kjenner dette igjen, og det er ikke helt heldig. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 Sprinkle skrev (5 minutter siden): Innlegget var så langt at jeg orket ikke lese hele. Det jeg bekymrer meg for er mengden av detaljer i dette innlegget når det blir så langt. Det kan godt hende at noen kjenner dette igjen, og det er ikke helt heldig. "Setter uendelig pris på dere som tar dere tiden å lese, å jeg er ute etter hjelp å tips til å bearbeidet det." Hvorfor ta seg bryet med å svare at dere ikke gidder å svare? Det bare opptar unødvendig kommentarplass. HI er i det minste ikke bortkasta lesning. Anonymkode: 7c1c2...40f
Gjest Skogsalv Skrevet 10. mai 2021 #11 Skrevet 10. mai 2021 Det ER for langt skrevet. Du kommer ikke til å mange råd ,dessverre ,pga det ❤ Det lengste innlegget jeg har sett på KG ,- ever Kort ned 80 % og gjør et nytt forsøk 🌷
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #12 Skrevet 10. mai 2021 Da har skumlest teksten: oppsummert. Dere gjorde det slutt. Hun fant seg en annen. Dere fant tilbake tilhverandre. Du er såret pga bruddet og pga at en tredje person er involvert nå. Denne mannen hun var sammen med. Er brudd er ganske sårt i seg selv. Mange blir sykemeldt ved samlivsbrudd. Jeg tror du sliter pga det og blir usikker på henne nå. Nå som dere er sammen igjen er mye usikkert pga denne andre mannen og deres brudd. Jeg tror hun er glad i deg. Ikke tro noe annet. Men jeg tror også at å gå til psykolog å få luftet tankene dine, er lurt for din egen del. Ikke for å bli bedre pappa eller samboer. Men for å bygge deg selv opp. Kanskje henger det noe igjen fra din barndom, du sier du ikke hadde noen voksne der, som trengs å bearbeides. Lykke til. Anonymkode: ca9de...c2a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #13 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal deres forhold bli bra blir hun nødt til å blokkere denne personen. Du trenger ikke skrive en dritt til forklaring til denne mannen som kontakter henne. Det holder med at HUN skriver at hun avslutter bekjentskapet deres og ønsker han lykke til videre i livet. Deeretter slettes han og blokkeres Anonymkode: 76c6c...273 Tørr egentlig ikke spørre om hun kan blokkere han på alt, men ser jo også det at da slipper hun bli påminnet om han da hun ser meldinger plinger inn eller at han ringer... Å jeg slipper tenke på det mere, men igjen, jeg er egentlig litt redd for å spørre. Forventer egentlig bare at hun blir sint og irritert, mest sannsynlig. Anonymkode: 60c63...65a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #14 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei ! Mann 29, sammen med dame 26. Jeg skal prøve gjøre dette kort, men historen er lang og det er mye, så kort blir den vel uansett ikke.. Setter uendelig pris på dere som tar dere tiden å lese, å jeg er ute etter hjelp å tips til å bearbeidet det. Folk tar ting forskjellige, noen tar slikt lett, andre tungt, å jeg sliter VELDIG. Vi var sammen i 4,5 år før bruddet, fikk to fantastiske barn på den tiden, å verken jeg eller henne har hatt det så bra i livet før, som når vi møttes, det har dukket opp så mange gang i flotte fine kvelder og dager sammen, hvor fantastisk alt er. Vi krangler som normale par, hun har en fortid med mye deprisjon og div, så hun kan ofte være litt ekstrem i krangler, å var veldig hardt å bli kjent med hennes hjerte, men utsiden ble jeg fort kjent med å hun var veldig åpen om det meste, men var vanskelig å rekke helt inn hos henne, men det gikk vel relativt fort det også. Over til "problemet". Det ble slutt ifjor i slutten av september, av økonomiske grunner og at jeg ble veldig daff de siste 6 månedene med husarbeid, hjelpe til med barna osv.. Jeg endte med å sitte mye fårran pcen, å brukte mange kvelder fårran den framfor med henne. Jeg selv har stått alene hele livet, ingen ordentlige foreldre, å hatt det vanskelig og tøft på min egen måte, men jeg har alltid holdt dette i "sjakk" å aldri latt andre bli påvirket av det på noen måte, å jeg prater skjeldent om barndom og hvordan ting har vært for meg.. Men denne dama fikk det til, hun fikk meg til å fortelle ting jeg aldri har fortelt en sjel, hun er den eneste som har klart å åpne hjerte mitt slikt. Det ble slutt mella oss, vi ble egentlig enig at slikt kunne det ikke fortsette, men hun var ganske bestemt på at et brudd var løsningen, jeg var ikke helt med men lot det bare skje med å egentlig si meg enig selv om jeg følte det var helt feil. Da vi gikk ifra hverandre når vi ennå elsket hverandre, vi ville fortsatt leve et liv sammen, men økonomien slet ekstremt på forholdet de siste 8-9 månedene å jeg selv og hun opparbeidet gjeld som vi følte ødela for all framtid og planer vi hadde sammen, + jeg var blitt lat å gjorde lite hjemme de siste 6 månedene. Vi var enig, vi elsket hverandre ennå, vi var et vi men akkurat nå var det for mye for oss begge (mest for henne), hun sliter mye psykisk så dette var knekken. Vi lovet hverandre, at så lenge vi er fast bestemt på at det er oss, å at det er VI som ønsker å bli gamle sammen, så skal vi ikke røre noen andre, ikke ha sex å spesielt ikke møte noen nye. Første måneden hadde vi sex 3 ganger ved tilfeldige møter, vi sov sammen 2 ganger, å vi etter første måned møttes pga ungene, med middag fast hver torsdag å hadde samvær med ungene slikt, tema OSS kom ofte opp, å hun hadde et par stikk der hun kom ut med at hun elsker meg, kan vi ikke finne tilbake til hverandre, er det virkelig slutt og slikt. Så hun foret egentlig meg med at det er ennå oss å at det er meg hun vil ha. Under denne perioden, så første måned hadde hun sex 3 ganger med en random hun møtte et par ganger på fest, slutten av november og hele desember hadde hun møtt og blitt kjent med en annen mann som hun ble kjent med via venninner, de ble som kjærester og gjorde kjæreste ting sammen, de hadde sex sammen, bestilte mat ilag, sov ilag, så serier og filmer ilag, drakk ilag, å værste for min del er at hun introduserte, eller la meg rette på meg, hun lot han komme på besøk en gang når hun hadde ungene (vi delte 50/50, en uke hver), å lot han få leke med de å dro han så langt inn i livet sitt å delte slikt med han, dog bare en gang, iallefall det hun sier og står for. Under hele denne perioden, som var 3 måneders brudd, så kom hun med disse "stikkene" der hun åpnet seg for meg å sa hun elsket meg, eller at hun ville at vi skulle fikse det, vi kunne ha en fin kveld sammen og lignende med serie og godte/øl kos, uten at vi da hadde sex eller kysset, første måned var siste gang vi hadde sex i bruddet, da pga jeg fant ut at hun lå med en annen. Det preger meg VELDIG at hun møtte en annen, at hun gjorde kjæreste ting sammen med han.. Å jeg snek på telefonen hennes, uansett hvor respektløst det er, så slet jeg sånn da jeg fant ut litt og litt, at jeg tillot meg selv å snike på telefonen. 2 juledag tilberingte hun vist med han, hun skrev en lang melding dagen etter, at alle de kjæreste tingene som kom fra henne den kvelden, at hun ikke angret på noe av det hun sa, å at hun mener det fortsatt, uten at det sto HVA som ble sagt eller hva hun sa til han... Par dager etter den meldingen, skrev han noe om at han var nervøst når hun flere ganger hadde prøvd å si at hun elsker han, å det gjorde hun, det har hun innrømt, men sa det var i fylla, å det sa hun bare en gang for det var helt feil å det var ingen mening i det, hun trengte bare trøst, omsorg å ville ikke være alene da sorgen med meg var så stor, at hun hadde gått ifra sin største kjærlighet, å hun har sagt flere gang at det var det dummeste valget hun tok, å gå ifra meg... Men hun tok flere dumme valg da det ble slutt, å ganske kjapt, det var slutt i 3 måneder, hun lå med en flere ganger første måneden, mens hun lå med meg et par ganger, deretter for å så møte en annen mann hun ble veldig gla i å interessert i. Ja hun ble vel forelsket, eller falskt forelsket, da hun sier han var der for henne, å hun kunne prate åpent om hvordan hun hadde det med kjærlighets sorgen for meg, å det gjorde at hun ofte endte opp lamme han, for hun kunne prate åpent om slikt + at han var veldig snill mann, å gav henne akkurat det hun trengte, å hun fikk dekt behovet i form av å ha noen der, for det vet jeg selv kan hjelpe på å komme seg videre uten å kjenne for mye på kjærlighets sorgen, for man fyller hverdagen med litt glede for den nye, å man blir gla i personen å da glemmer lettere den andre, å man slipper sove alene, være alene, å holder hode opptatt, å da med en annen som faktisk genuint liker deg for den du er å er på vei å falle for deg. For ved brudd med min første kjæreste (vi ble aldri sammen igjen), så fant jeg en rebound, litt over 1 måned etter bruddet, en jeg egentlig gjorde det samme med, forskjellen er at jeg og ex var 100% ferdig å var ingen av oss som tok kontakt, eller snakket om at det alltid skulle være oss og lignende, men jeg kjenner til følelsen av å direkte bruke noen andre for å selv ha det bedre, noe som er ekstremt dårlig gjort mot den personen og egoistisk, men derfor kan jeg også forstå det litt fra hennes side å se det da jeg selv har gjort det samme, bare i et helt annet tilfelle. Grunnen til at jeg vet så mye om hva hun gjorde når det var slutt, var fordi jeg snek på telefonen hennes tidlig i bruddet, og 2 ganger i desember, siste var i slutten av desember. Jeg konfonterte henne med alt jeg fant ut, å hun var ærlig med mye, men prøvde lyge seg unna mye, sikkert fordi jeg aldri skulle få vite div ting.. Å en ting står jeg for, jeg har overhode ingenting med å snike på hennes telefon, det er respektløst og latterlig dårlig gjort imot henne, men jeg viste det var "ugler" i mosen å viste hun hadde en annen på siden, spesielt da jeg fant ut om han første, med å snike, så jeg gjorde det bare til en dårlig uvane å gjøre det et par ganger... Idag skulle jeg ønske jeg ikke viste noe å bare trudde hun var jomfru i bruddet, slikt jeg var, jeg rørte ingen, ingen sex eller noe.. Jeg kysset 3 forskjellige jenter på fest i fylla, men avbrutte det ganske kjapt pga jeg følte det var helt feil, men igjen jeg lot det skje, fikk flere "invitasjoner" til sex, men avsto alltid, eller lurte meg unna da jeg verken ønsket å fortelle hvorfor og det føltes helt feil da jeg elsket min ex, å min ex kom med sine "stikk" om at det alltid er oss å at det ordner seg for oss til slutt, så jeg ville ikke ødelegge det med å ligge med noen, et ubetydelig knull for å miste min store kjærlighet ? Nei takk, det ville jeg ikke engang prøve meg på, følte meg utro nok som det var med å kysse andre. Min ex og nå kjæreste igjen, unnskylder seg med at hun var så såret, ville glemme meg helt for det var så tungt, å helt ærlig var jeg ikke snill med henne etter bruddet, jeg følte meg sviket, forlatt i den værste situasjonen jeg kunne havne i følte jeg, så jeg kladret henne mye for bruddet, å jeg hang vel egentlig alt før mye på henne når det gjelder at vi skulle bli sammen igjen, jeg prøvde så hardt, men beste jeg kunne gjort er vel å bare ha 0 kontakt å håpe på at hun kom tilbake... Dette bidro med at hun opparbeidet et hatforhold til meg, å syns jeg var færl, å sa det bidro til at hun lot slikt skje med andre, å da hun møtte denne mannen som hun var sammen med i 1 måneds tid, da var jeg på mitt værste, jeg var så knust, å at hun kunne ligge med en annen, ja det var grusomt å vite når vi gav hverandre et løfte om nettopp d, å ikke røre noen fordi vi elsker hverandre å vi ønsker at vi skal finne tilbake til hverandre, vi trengte bare litt tid ifra hverandre. Det var en gang i starten/midten av desember, der hun fikk et slikt "stikk" der hun kom ut med no lignende som, er det virkelig slutt ? Er du ferdig med meg ? Jeg vil leve livet med det osv.. Å jeg svarte selfølgelig med det jeg ville, jeg sa selfølgelig, jeg elsker deg å det vil jeg alltid gjøre, å det ordner seg til slutt, å jeg avsluttet det med, har du møtt noen andre, ligger du med noen nå , du er alene og ikke sammen med noen ja ? Hun sa nei hun verken lå med noen eller styrte/holdt på med noen... Da ble jeg jo selfølgelig glad å tenkte hun følte at det var feil det hun gjorde rett etter bruddet, at hun lå med en annen. Å når jeg fant ut at det bare var løgn, da jeg snek på tlf midten/slutten av desember, ja det knuste meg, at hun bare serverte en slik hvit løgn, å sku få meg til å tru det var oss å det var håp, ja jeg følte meg sviket på nytt, å da fikk jeg da utbrudd å ble helt ødelagt, å det gikk utover henne da jeg sendte henne utallige meldinger om hvorfor osv, å hat meldinger og grusome ting da jeg var på mitt laveste.. Gjennom bruddet, utenom disse "stikkene", så kunne hun ofte være veldig kald og "careface" mot meg når vi møttes med barna og de kveldene vi hadde sammen, spesielt i desember, såpass mye at jeg nærmest var 100% sikker på at hun var sammen med noen andre, eller at hun var reservert for en annen akkurat i denne perioden... Men jeg levde på disse "stikkene" hennes, for det gav meg håp uavhengi av ka hun hadde gjort eller hvordan hun hadde vært mot meg. Jeg sa flere ganger til henne når vi hadde det fint ilag et par kvelder i desember med øl og serie, at det virker ut som hjertet ditt er en annen plass enn her hos meg, at det evt var hos en annen mann, dette brånektet hun på å sa det var bare pga bruddet å slikt jeg hadde oppført meg, å jeg skjønte henne jo til en viss grad, men fortsatt skjønte jeg ikke hvorfor når jeg fikk vite alt. Idag er vi sammen, vi bynte ilag, hun avsluttet forholde med han sakte med sikkert fra 1 januar, å kontakten mella de forsvant mer og mer, jo mer jeg og henne var sammen jo mindre snakket de, til slutt sendte ho en melding til han at de må avslutte det de holdt på med, å at hun trengte tid.. Litt sånn at det hørtes ut som at han måtte vente til hun hadde funnet ut av ting osv.. Så jeg følte meg jo litt tilside satt at jeg var hennes nr 1 nå, men han sto i baklomma tilfelle det ikke funket mella oss.. Hun har lovd meg at hun ikke lå med han etter vi begynte ta kontakt igjen.. Vi holdt vel på 1 måned, fra 1 januar til 1 februar, vi tok det sakte, ingen sex de to første ukene, 2 ganger kanskje, å vi kysset lite, vi var egentlig veldig rare med hverandre å det føltes rart ut, den som var mitt liv og min store kjærlighet, nå sitter vi her som to fremmede igjen, å det var vanskelig for meg, å med tanke på hva hun gjorde i bruddet mens hun foret meg med at det var oss foralltid. Fra 1 februar å til nå, så har vi blitt sammen ordentlig, å vi flyttet ilag igjen for 2 måneder siden, vi gikk fort tilbake til det gamle OSS, selv om sexen og mye annet ennå var litt distansiert, da spesielt siden jeg ofte dro opp temaet hva hun gjorde når det var slutt å hvordan det fikk meg til å føle meg.. Å hadde vi ikke sex like ofte som før bruddet, så følte jeg at jeg ikke var bra nok i sengen mere, fordi hun møtte noen bedre på det, å jeg dro det desverre opp mye... Å det ender jo selfølgelig med at hun ikke vil ha sex med meg da det ofte ble et sårt tema... Pr idag er vi ferdig med det meste, men det hender at en stor krangel kommer opp, fordi jeg sliter med å godta hva som har skjedd under bruddet å det hender at jeg drar det opp, men jeg ser at tid leger alle sår, å med tiden blir også ting litt glemt å ting blir bedre... Vi har sex 1 gang i uken, før bruddet lå vi sammen 1-4 ganger i uken, men da tok jeg også initiativ til sex, nå nevner jeg ikke sex å jeg prøver meg ikke på henne, for når vi ble sammen så prøvde jeg meg mye å ble ofte avvist, for det rett å slett var for tidlig, å jeg hadde sex ikke hatt sex på 3 måneder da jeg ikke lå med noen under bruddet (utenom de 3 gangene vi lå sammen første måneden), å når vi møttes igjen sexuelt så var jeg så overkåt på henne å ville bare ligge med henne hele tiden, det føltes veldig som første gang vi møttes i 2016, å dusjet vi sammen var jeg helt vill etter henne, men ikke hun på meg, å da ble jeg ofte og alltid skuffet som endte med at jeg følte meg værre å gikk å tenkte at han var bedre i sengen osv.. Siden vi da ikke hadde no særlig med sex, å at hun avviste meg å viste for meg på en måte at hun ikke ble kåt av å se meg naken mere.. Vi la oss naken sammen hver gang vi sov, men det ble aldri noe sex da hun avviste meg når jeg prøvde, ellers så ville hun bare ikke. Det resluterte i at ca 1,5 måned etter at vi møttes på nytt, så la jeg sex bort fra min side, jeg så at det førte til ekstra krangler, ekstra uenigheter og diskusjoner, å jeg så at det fjernet sexen enda mer.. Så pr idag står det på henne, vi har sex når hun tar initiativ, jeg prøver meg aldri på henne.. Jeg sier hun er sexy dagelig, tar henne på rumpen, masserer henne osv, men det ser ut som at hennes behov er 1 gang i uken, av å til kan det gå 2 uker uten sex, men vi har hatt stunder der vi har hatt oss 2-3 ganger på en uke, men det har vært på en uke 2-3 ganger som totalt skjedde 2 ganger, altså 2-3 ganger ene uken, så sex 1 gang den ene uken, så 2-3 ganger.. etter det har det bare vært 1 gang i uken å blitt mer "normalt" til nå at det skjer 1 gang i uken. Men hun har også nevnt at hun savner at jeg prøver meg, at jeg selv tar initiativ til sex osv, men jeg klarer det ikke, jeg vil liksom ikke bli masete igjen, å jeg vil ikke plage henne med at jeg vil ha sex, å spesielt vil jeg ikke bli avvist da det sårer meg ekstra pga hva hun gjorde under bruddet med andre, å så tidlig som om hun var så kåt at hun ikke klarte vente 1-2 uker før hun lå med en. OVER TIL PROBLEMET JEG HAR: Idag har jeg veldig mye vondt i meg, jeg sliter med å akseptere bruddet å alt hun gjorde da mens hun fortalte det alltid var oss, pluss løftet om å aldri røre noen så lenge vi var enig om at det var oss til slutt, vi trengte bare en pause, ja pga det har jeg mye vondt i meg.. Men igjen, det har blitt mye bedre å jeg klarer sakte men sikkert å legge det bak meg, sakte med sikkert.. tar sikkert noen måneder til.. Men det er greit, jeg har fortsatt veldig vondt inni meg, ofte er jeg deprimert å er helt fra meg, jeg sliter med å fungere som pappa for mine barn, å jeg sliter med meg selv, ikke hver dag, kanskje alt mella 1-3 ganger i uken, noen ganger varer det i 3 dager, så har jeg det dritbra lamme dama resten, andre ganger 1 dag varighet, ja det variere. Jeg føler meg bare skuffet, kastet bort å føler meg verdiløs, men man kan vel si, det var et brudd, å det var slutt.. Så jeg har vel sånn sett ingenting med hva hun gjorde under bruddet selv om vi ble sammen å egentlig var enig om at det var oss hele veien, imella flekkene sa hun at vi aldri skulle bli sammen igjen. Det går utover forholdet, at jeg er deprimert på denne måten, at jeg går der å tenker, å av og til nå plager henne med det i form av sinne å nevner div ting jeg helst ikke burde nevne. Altså, jeg har bestemt meg, denne dama skal jeg være sammen med, jeg elsker henne, uavhengi av hva hun har gjort, så har hun tatt valget å flytte sammen med meg igjen, hun har tatt et valg hun å, å bli sammen med meg igjen.. Å hun har holdt ut torturen jeg har utsatt henne for etter vi ble sammen igjen, hun har holdt ut å gitt meg tid, men det har ikke vært enkelt for noen av oss... Kan vel legge til en viktig ting som gjorde at jeg tok bruddet ekstra tungt, å at hun møtte en annen. Januar-mars året bruddet skjedde, så bodde jeg på jobben, jeg jobbet døgnet rundt nærmest, kom hjem for å sove, dusje og spise, så jobb igjen.. Jeg la av 20 000 KR, planla å fri til henne, slutten av juni var jeg innom gullsmed, fant ringen til henne og til meg, var i ferd med å gjøre et kjøp, hun i disken synes det var så romantisk å sporte når jeg tenkte fri, jeg sa nyttår 2021, da kom hun med et forslag, vent til black friday, så skal hun gi meg et tilbud ! Jeg tenkte, jeg skal jo ikke fri før nyttår, å jeg får samme ringer til en billigere penge, ja da venter jeg.. Å da ble det jo slutt i oktober, jeg rakk aldri black friday... å ja, jeg ble jo ekstra ødelagt med tanke på at jeg var i ferdig med å planlegge og til nyttår 2021 fri til henne, dette skulle jo hun få vite om nyttår da jeg satt meg ned på knerne å skulle fri... Jeg nevnte ikke dette for henne i det hele tatt, men familien hennes pratet litt med meg i telefon, å da glapp det fram i gråt med frieriet og planene mine.. Å det fortalte de henne da, så det tema kom jo opp, men hun var så knust at jeg faktisk skulle fri til henne, at hun unngikk det hele, å jeg lot det ligge selv da det var slutt. Å idag vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å fri til henne, men det for tiden vise.. Jeg var klar før det ble slutt, å jeg skulle fullføre det for det føltes perfekt ut og rett for meg, men nå føler jeg ikke det pga jeg er så langt nede, jeg ser liksom ikke lengere enn en dag om gangen, selv om framtiden min ligger hos henne. Men ja, har dere noen tips, noen som har opplevd lignende, iallefall et brudd, der den andre fant seg, eller hadde sex med andre, for å så bli ilag igjen, å hvordan taklet dere det, hvordan løste dere det hele ? Å for dere som ikke har opplevd slikt, har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med deprisjonen min, hva jeg evt kan gjøre og jobbe med for å få det bedre, for vi er jo sammen nå, hun sier hun gjorde sin livs største feil ved å forlate meg, å innrømmet helt selv at de dårligste valgene hun har gjort i livet, det var det hun gjorde under bruddet. Så jeg er fast bestemt på at jeg vil dele livet med henne, det er min lille familie, hun og våres to barn... Selv har jeg verken mamma, pappa, bestemor eller bestefar, jeg har ingenting, å min egen opprettet familie har jeg ingen intensjon om å splitte eller ødelegge. Å hun er helt enig å mener det samme, å jeg tror på henne å stoler virkelig på at det er fakta alt hun sier. Imorgen skal jeg ringe psykolog, familievernskontoret, da de tilbyr gratis hjelp for folk som sliter med slikt, å kan vel nevne at vi går til parterapi å har tenkt å fortsette med det, for det har hjulpet litt, å jeg får høre også hva hun føler og mener på en annen måte enn om vi bare sitter i stua en kveld å prater om det, for det ofte eskalerer og noen blir såret, parterapi timene, så kommer fakta på bordet, å vi finner løsninger på problemet, men jeg har ikke nevnt i parterapi fårran denne psykologen, at jeg sliter så mye som jeg gjør med alt. Men imorgen skal jeg ringe å få privat time, meg og en psykolog som jobber med slikt, å får da luftet disse tankene å kanskje får tips og hjelpemidler til å komme meg videre å få det bra med meg selv igjen. Kom med innspill og tips, hjelpemidler dere har brukt eller tenker kan fungere/hjelpe på. Å jeg ønsker helst ikke innspill som, gå ifra henne, å at hun er ditt og datt og slik og sånn... Jeg har bestemt meg, jeg elsker henne, dette er min familie, den skal jeg reparere, omså jeg må gjøre det selv, å i dette tilfellet er det jeg som har et problem å sliter, derfor må jeg ta tak i det for å bli den pappan jeg skal være for mine barn, å gi den beste versionen av meg selv til min elskede samboer. Ja, dette ble ekstremt langt, så jeg setter uendelig pris på de som virkelig orker lese gjennom, tusen hjertelig takk ! Du er fantastisk! Mvh mann 29. Anonymkode: 60c63.. Huff.. utroskap, tillitsbrudd og sex med flere andre. Nei det kan Aldri aldri bli det samme som før... Aldri. Det vil for alltid være ett sårt arr og en kløft mellom dere. og hvis det er så lett for dama å ha sex med andre bare hun møter litt motgang og føler seg lei og ensom så er det utrolig lett å være utro neste gang også. Ikke alle forhold er ment å vare for livet. Anonymkode: b4941...914
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #15 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Legg bort tankene om han andre og bitterheten for at hun ikke greide være alene. Sorg arter seg ulikt og er ikke alltid så logisk eller pent enten det er pga dødsfall eller samlivsbrudd. Det høres i aller høyeste grad ut som at dere elsker hverandre. Ikke ødelegge det. Dere har 2 barn og er sammen igjen. Gå videre i livet og vær der for familien din. Ikke kast bort tid på penismisunnelse av en mann som ikke er en trussel for deg. Det er bare helt tullete. Hun vil ha deg og er tydelig på det. Anonymkode: 59afe...098 Hmmm.. hva om Ts var en dame, selv om han virker "uderdannig og redd for å være alene" så hadde du neppe gitt det samme rådet..? Da hadde nok tonen vært en annen og ikke like overbærende om drittsekken av en mann som lyver til kjæresten og er så upålitelig at han av mangel på selvkontroll ligger med den første og beste damen som viser interesse og som glemmer alle avtaler om å være tro. Hadde du gitt det samme rådet om at mannen elsker bare deg så det er bare å glemme den andre kvinnen og fortsette forholdet? Anonymkode: b4941...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå