AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Tegn på at daten har følelser? Og at datingen går mot et seriøst forhold? Anonymkode: 7f6f0...4ba
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Jeg merket det ikke. Trodde hans flørtet og tullet. Det var avtalt oss mellom at det ikke skulle være eller bli noe seriøst mellom oss. Så han fortalte om sine følelser, og jeg sa leende "Jada, kjempeglad i deg også. " Han måtte ha litt hjelp av mine venninner for å få meg til å forstå, og se potensial. Anonymkode: de6a8...9dc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Da han kom med verktøykasse for å fikse en tett vask jeg hadde i gangen. Anonymkode: 505d6...c67 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 6 minutter siden, Skogsalv said: Når ord går over i handling 🙂 Dette! Å se at han viste meg stolt rundt. Dessuten masse lys s og kjærtegn gjennom dagen selv om han ikke er en sånn type person, vanligvis liker han ikke å kysse så mye.. Og han kuttet ut alle tidligere sexpartnere som han hadde vennlig kontakt med, gjennom en voksen samtale hvor han fortalte om meg og at det ikke føles riktig å ha venninner som hovedsaklig var av seksuell historie. Jeg hadde ikke krevd det heller, så jeg ble ekstra sjarmert av at han valgte det 🥰 Anonymkode: b9736...490 2
Gjest Skogsalv Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette! Å se at han viste meg stolt rundt. Dessuten masse lys s og kjærtegn gjennom dagen selv om han ikke er en sånn type person, vanligvis liker han ikke å kysse så mye.. Og han kuttet ut alle tidligere sexpartnere som han hadde vennlig kontakt med, gjennom en voksen samtale hvor han fortalte om meg og at det ikke føles riktig å ha venninner som hovedsaklig var av seksuell historie. Jeg hadde ikke krevd det heller, så jeg ble ekstra sjarmert av at han valgte det 🥰 Anonymkode: b9736...490 Ikke sant ❣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå