AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Det er noen tv serier som vekker gode min om musikken fra mummidalen. Starter fra 2:24. Er det musikk fra andre tv serier som vekker gode minner for deg? Anonymkode: ccaf0...68d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Ser det ble litt rot i teksten over. Det handler altså om musikk fra tv serier som vekker gode minner og som du synes er fin. Anonymkode: ccaf0...68d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Phantom Planet - California ❤️☀️ Anonymkode: 9524a...0f0
Gjest Emet Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Husker jeg så på en serie som het "heartbeat"? Tror det norske navnet er "med hjartet på rette staden" 😄 Intro musikken der er så fin! Skjønner ikke hvordan jeg legger til link, dessverre. 😊 Masse gode lørdags minner fra barndommen når jeg hører den introen, og tror faktisk den fortsatte på nrk1 til nå nylig?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Emet skrev (5 timer siden): Husker jeg så på en serie som het "heartbeat"? Tror det norske navnet er "med hjartet på rette staden" 😄 Intro musikken der er så fin! Skjønner ikke hvordan jeg legger til link, dessverre. 😊 Masse gode lørdags minner fra barndommen når jeg hører den introen, og tror faktisk den fortsatte på nrk1 til nå nylig? Går fortsatt på nrk2.🙂 Anonymkode: c3b0a...d46
FrankDrebin Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Emet skrev (5 timer siden): Husker jeg så på en serie som het "heartbeat"? Tror det norske navnet er "med hjartet på rette staden" 😄 Intro musikken der er så fin! Skjønner ikke hvordan jeg legger til link, dessverre. 😊 Masse gode lørdags minner fra barndommen når jeg hører den introen, og tror faktisk den fortsatte på nrk1 til nå nylig? Enklere å bare lime inn videoen her, uten linker og andre forstyrrende elementer.
skreppamedleppa Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 (endret) Denne kan jeg kjenner igjen hvor som helst og tar meg rett tilbake til slutten av 80 årene som liten om julen med rufsete hår tidlig om morgenen med juletre og denne serien på NRK "Silk" som gjekk på tv 2 på 90 tallet😄 Og den berømmelige x files.. Minnes da jeg sneik meg ned i stuen i 4 klasse etter at folka mine hadde lagt seg for å se denne "ulovlig"..Herlige tider.. Og ja, jeg er en gammel røy😄 Endret 10. mai 2021 av skreppamedleppa 1
Leeloo Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Dette er fortsatt en av mine absolutt favorittintroer ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå