Gå til innhold

Tråd sporløst forsvunnet

herzeleid

Anbefalte innlegg

Hei. Kommenterte for noen dager siden i en tråd om hvorfor (strategisk og ideologisk) SV fokuserer på abortsaken nå før valget, og syntes det var et interessant tema som ikke dekkes i typiske ‘aborttråder’. Kom på temaet igjen nå og gikk inn på et varsel om at jeg hadde blitt sitert i tråden, og får beskjed om at jeg ikke har tilgang. Jeg antar det betyr at den er slettet. 

Jeg lurer naturlig nok da på hvorfor den er slettet/utilgjengelig, men også hvorfor en ikke blir varslet om dette? En del har tross alt begynt en, i deres øyne, interessant diskusjon og jeg synes det vil være rimelig at en får vite både at og hvorfor tråden en har deltatt i blir stengt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tråden du etterspør var startet av AnonymBruker på Generell debatt. Temaet handler om en aktuell sak og politikk, og hører dermed til på det underforumet.

Tråden er slettet for omgåelse av AB-stengt rom i henhold til regelverket:

Sitat

* Tråder som passer bedre i et annet underforum kan bli flyttet. Dersom en tråd er startet som AnonymBruker og hører hjemme i et underforum som er stengt for anonyme, kan tråden bli slettet. Dette gjelder ikke Sosial prat, dit vil tråder startet som AnonymBruker kunne flyttes til, så fremt de ikke ellers bryter med forumets regelverk.

Tråder hvor HI bryter med regelverket blir slettet, på samme måte som andre innlegg som bryter med regelverket blir slettet. Vi har dessverre ikke kapasitet til å opplyse om alle tråder og innlegg som blir slettet på grunn av regelbrudd. Hvis man har spørsmål om hvilken regel en konkret tråd har blitt slettet på bakgrunn av, er det bare å kontakte oss.

Edie, adm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edie skrev (10 timer siden):

Hei.

Tråden du etterspør var startet av AnonymBruker på Generell debatt. Temaet handler om en aktuell sak og politikk, og hører dermed til på det underforumet.

Tråden er slettet for omgåelse av AB-stengt rom i henhold til regelverket:

Tråder hvor HI bryter med regelverket blir slettet, på samme måte som andre innlegg som bryter med regelverket blir slettet. Vi har dessverre ikke kapasitet til å opplyse om alle tråder og innlegg som blir slettet på grunn av regelbrudd. Hvis man har spørsmål om hvilken regel en konkret tråd har blitt slettet på bakgrunn av, er det bare å kontakte oss.

Edie, adm.

Takk for informasjonen. Håper dere i fremtiden vil vurdere å heller flytte tråder til riktig kategori enn å slette, gitt at sistnevnte straffer andre deltagere i tråden vel så mye som trådstarter, og at det varsles til de som har deltatt så en er klar over hva som har skjedd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (42 minutter siden):

Takk for informasjonen. Håper dere i fremtiden vil vurdere å heller flytte tråder til riktig kategori enn å slette, gitt at sistnevnte straffer andre deltagere i tråden vel så mye som trådstarter, og at det varsles til de som har deltatt så en er klar over hva som har skjedd. 

Litt mye forlangt, kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 minutter siden):

Litt mye forlangt, kanskje?

Skulle ikke tro det gitt at det å automatisk sende en melding til alle som har deltatt i en tråd om at denne slettes burde være veldig enkelt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...