AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Elskeren min er 10 år yngre enn meg, 29 år. Jeg har mammakropp, strekkmerker, arr og slik. Har aldri opplevd at en mann kommenterer det. Men han har tydeligvigvis studert kroppen min nøye. Hater kroppen min! Men han sa han digger den, og vil helst ha meg usminket også. Virkelig? Ung gutt som ikke liker sminke på damer? Og tenner på mammakropp? Anonymkode: 20af9...fec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Menn sier det kvinner vil høre, glem aldri det. Jeg har ikke tatt til meg et kompliment fra menn på flere år, for jeg har forstått hvordan de tenker og hvem de er. De sier det de kan for å få det slik de vil. Anonymkode: 44d30...723 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Menn sier det kvinner vil høre, glem aldri det. Jeg har ikke tatt til meg et kompliment fra menn på flere år, for jeg har forstått hvordan de tenker og hvem de er. De sier det de kan for å få det slik de vil. Anonymkode: 44d30...723 Så alt menn sier er bare tull? Anonymkode: 20af9...fec
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elskeren min er 10 år yngre enn meg, 29 år. Jeg har mammakropp, strekkmerker, arr og slik. Har aldri opplevd at en mann kommenterer det. Men han har tydeligvigvis studert kroppen min nøye. Hater kroppen min! Men han sa han digger den, og vil helst ha meg usminket også. Virkelig? Ung gutt som ikke liker sminke på damer? Og tenner på mammakropp? Anonymkode: 20af9...fec Det er ikke bare yngre menn som elsker en slik mammakropp, jeg kysser gjerne en slik kropp av glede hvis det gjør deg tryggere og slapper bedre av. Forresten, det er noe jeg gjør med alle kvinner enten hun har skrukker, shaggytits, strekkmerker eller arr. For noen menn er det naturlige som er så vakkert, men det må davel være et boost for deg TS?
Fioljenta Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Jeg tipper at han faktisk liker det. Hvorfor ikke, liksom? Strekkmerker og slikt tyder på et levd liv. Erfaring. Og karakter. Jeg husker jeg så en video av en ung kunstner. Hun elsket å tegne skikkelig gamle menneskers ansikt. De unge var så kjedelige, men de skikkelig gamle hadde så mange fantastiske rynker og mye mer karakter. Jeg har ikke akkurat verdens flotteste kropp, men mannen min elsker den. Når han ser kroppen min, assosierer han den med hva vi har gjort sammen og kan gjøre sammen. Jeg mislikte kroppen min i mange år, men - helt ærlig - det er bortkastet energi. Jeg har faktisk en bra kropp som fungerer og kan forføre. Hvorfor skal jeg mislike den da? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Jeg tror det er personligheten dun han først og fremst elsker, og når man elsker noen, elsker man hele den personen❤️ Strekkmerker, overvekt, kviser, absolutt alt. Utseendet blir attraktivt uansett når man virkelig elsker noen, så jeg tror han virkelig oppriktig elsker både deg og strekkmerkene dine. Kanskje han merker din usikkerhet og derfor sier det til deg, så du skal forstå at han virkelig bryr seg og vil være med deg. At han synes du er attraktiv og sexy, selv de områdene du ikke er komfortabel med selv. Han sier det for å trygge det, for at du skal vite at du er «all that» for ham, for det er du nok min mann elsker min mannskropp, og jeg har pløsete mage og masse strekkmerker. Han elsker hele meg, og jeg er 100% trygg på at det er sant. Anonymkode: ed595...0fc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Mammakropp kan selvfølgelig være en form for fetisj. Det er heller sånn at jeg overser den, ikke at jeg liker den over en "normal" kropp. Likte dama når jeg hadde et slikt forhold, men det var i kortvarig perspektiv. 🤷♂️ Anonymkode: a22c8...f64
Gjest ABM Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Javel? I dag ville han kun treffe/se meg uten sex. Og vi har ikke bare sex, og han ringer og texter meg hver dag. Så tror han bryr seg litt? Anonymkode: 20af9...fec Det er klart han bryr seg, mammakropper er deilige, med strekkmerker, cellulitter og hengepupper! Kvinner burde forstå at menn ser kropp med andre øyne enn dere...modellene homsene i moteverden viser klær med er i mine øyne ikke kjønnsmodne individer, kvinner skal være småfeite, myke og deilige!:)
Elaine Marley Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 En del menn liker det som er ekte. Konstruerte og opererte kropper er ikke. Samme med oversminket fjes med kamelvipper og lepper som der ut som bavianrumper. Det er en maske, en dukke. Ekte menn vil ha ekte kvinner. Anonymkode: 8c35d...4de 3
Syngemann Skrevet 10. mai 2021 #11 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mammakropp kan selvfølgelig være en form for fetisj. Det er heller sånn at jeg overser den, ikke at jeg liker den over en "normal" kropp. Likte dama når jeg hadde et slikt forhold, men det var i kortvarig perspektiv. 🤷♂️ Anonymkode: a22c8...f64 Det trenger ikke å være en festisj. I en god helhet med resten er det en kropp jeg bejærer sterkt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #12 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Elskeren min er 10 år yngre enn meg, 29 år. Jeg har mammakropp, strekkmerker, arr og slik. Har aldri opplevd at en mann kommenterer det. Men han har tydeligvigvis studert kroppen min nøye. Hater kroppen min! Men han sa han digger den, og vil helst ha meg usminket også. Virkelig? Ung gutt som ikke liker sminke på damer? Og tenner på mammakropp? Anonymkode: 20af9...fec Er du eller han 29? Hvordan form er han i da? Anonymkode: 94ab9...d52
intexus40 Skrevet 10. mai 2021 #13 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Elskeren min er 10 år yngre enn meg, 29 år. Jeg har mammakropp, strekkmerker, arr og slik. Har aldri opplevd at en mann kommenterer det. Men han har tydeligvigvis studert kroppen min nøye. Hater kroppen min! Men han sa han digger den, og vil helst ha meg usminket også. Virkelig? Ung gutt som ikke liker sminke på damer? Og tenner på mammakropp? Anonymkode: 20af9...fec Hvis han sier det og du er fortrolig med han og måten han sier det på, så ta det til deg og vær stolt av kroppen din akkurat slik den. Jeg er som han, jeg elsker merker på et levd liv, en sexy mammakropp er ti ganger deiligere enn en fotomodellkropp! 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #14 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Elskeren min er 10 år yngre enn meg, 29 år. Jeg har mammakropp, strekkmerker, arr og slik. Har aldri opplevd at en mann kommenterer det. Men han har tydeligvigvis studert kroppen min nøye. Hater kroppen min! Men han sa han digger den, og vil helst ha meg usminket også. Virkelig? Ung gutt som ikke liker sminke på damer? Og tenner på mammakropp? Anonymkode: 20af9...fec Ja mange menn til og med de unge liker normale vanlige folk og ikke insta babes! De er lei alt det sminke botox silikontullet! Anonymkode: e19f4...dba 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #15 Skrevet 10. mai 2021 Gi meg ei usminka dame med småvalker, hengepupper og strekkmerker når som helst foran alt annet. Det er ekte, rent og naturlig. Ingenting er mer tennende enn det. Det har jeg alltid ment. M36 Anonymkode: e7055...e40 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #16 Skrevet 10. mai 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Så alt menn sier er bare tull? Anonymkode: 20af9...fec Ja, stort sett Anonymkode: 166e4...eed
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #17 Skrevet 10. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, stort sett Anonymkode: 166e4...eed Anonymkode: 91020...6f2 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. mai 2021 #18 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mammakropp kan selvfølgelig være en form for fetisj. Det er heller sånn at jeg overser den, ikke at jeg liker den over en "normal" kropp. Likte dama når jeg hadde et slikt forhold, men det var i kortvarig perspektiv. 🤷♂️ Anonymkode: a22c8...f64 Normal kropp? Hva er en mammakropp? Sånn til forskjell fra en kvinne som ikke er mor? Og hva er en normal kropp?
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. mai 2021 #19 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Gi meg ei usminka dame med småvalker, hengepupper og strekkmerker når som helst foran alt annet. Det er ekte, rent og naturlig. Ingenting er mer tennende enn det. Det har jeg alltid ment. M36 Anonymkode: e7055...e40 Så.....jeg som ikke fikk strekkmerke i forbindelse med graviditet og ikke (enda) har heng i brystene har ikke ekte, ren og naturlig kropp? Men ja TS, fyren liker deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #20 Skrevet 10. mai 2021 Fnuggolina skrev (2 timer siden): Så.....jeg som ikke fikk strekkmerke i forbindelse med graviditet og ikke (enda) har heng i brystene har ikke ekte, ren og naturlig kropp? Men ja TS, fyren liker deg. Jeg sier ikke at du ikke har det, men Jeg selv liker en kropp som viser et levd liv. For meg er det mer sexy enn andre typer kropp. Det kommer ned til personlig preferanse. Det var vel noe jeg skrev for å si til TS at slike menn finnes også. Anonymkode: e7055...e40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå