Gjest LoisLane Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Hjelp! Jeg har oppdaget av jeg har gyngepupper - ikke særlig lekkert! Hva slags bh bør jeg kjøpe meg for å holde herligheten mest mulig på plass?
Chiquita Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Hva er gyngepupper? Vil ikke de aller fleste pupper bevege/gynge litt på seg når en går da? Mine gjør det selv om jeg har BH på også. Eller har jeg misforstått nå?
Gjest LoisLane Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 De henger ikke, men disser når jeg går. Så det skikkelig når jeg gikk mot en glassdør. Nå har jeg veldig bestemte skritt, men... Kom igjen, dere har vel sett det? Noen duver ekstra mye når du møter dem.
Suzy Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Kjøp deg en bh som passer Lois, så blir det i det minste så lite diss som du kan håpe på. Kom deg på en butikk som spesialiserer seg på bh'er og få hjelp til å finne en bra en Suz
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 jeg hater også det der, pleier å løse det ved å ha en stram treningstopp utenpå bhen - under trøye/genser. Hjelper veldig. Får dem til å se mindre ut også, for dem som liker det.
Usikker Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Mener du sånn som avataren min Er'n ikke kuuul Jeg har nok "gyngepupper" selv jeg........... men "hvor mye", det avhenger hvilken BH jeg bruker - og hva slags genser jeg har.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Er ikke pupper laget for å gynge litt, da...? Er vel ikke meningen de ska være helt betong heller da...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå