AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Tenker på stillinger som matcher følgende: - vag stillingsbeskrivelse. - arbeid som gjerne ikke gir noen konkrete / håndfaste resultater. - mye unødvendig tidsbruk på ting som kanskje ikke er direkte relatert til dine arbeidsoppgaver. - arbeid som i stor grad koker ned til å være et mellomledd. - stilling som bedriften ikke hadde følt/merket, skulle den bli fjernet. Anonymkode: 79d7d...82a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Kommunal mellomleder. Anonymkode: c446c...95b 13
SPOCA Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Vel, kjenner en som egentlig jobber som "Project Manager" i firmaet der jeg jobber, men som har blitt teknisk support fordi ingen andre har hans kompetanse på tekniske ting. Det gjør at han aldri gjør det han faktisk skal gjøre. Ikke er det snakk om reelle prosjekter, men heller tekniske supportoppgaver som blir omdøpt til "teknisk prosjekt" eller lignende. Bare bullshit, og ikke relevant med det som egentlig er hans stillingsbeskrivelse. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Mange viktige jobber har mange bullshitoppgaver. Vi hadde sikkert hatt arbeid til alle hvis Bullshitoppgavene ble kuttet ned og folk jobbet med viktige ting. Anonymkode: f05e9...6fa 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Assisterende butikksjef er i mange tilfeller bare en tittel, i alle fall i små butikker. Kjenner et par som har vært assisterende butikksjef i klesbutikk og de ikke gjorde noe annet enn de "vanlige" butikkansatte. Anonymkode: fe67f...85c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Driftsleder, da tenker jeg ikke på store fabrikker , men driftsleder og vaktansvarlig for små grupper på opptil 10 personer, som attpå til har typ leder/teamleder/salgsleder. Anonymkode: 36d8b...802 2