Gå til innhold

Strap on penis hylse, fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften tilsier, er dette et produkt som kan fungere i praksis, eller er det bortkastet penger? 

Vil f.eks mannen klare å bruke den på og i heftig "pump" 

Anonymkode: d0b1c...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var gøy. Tenker den er kul spesielt hvis kvinnen eller mannen har fetish/fantasi for størrelse på penis. 

Den går enkelt på og blir der pga vakuum. Jeg synes den var helt fin å ha normalt samleie med. Hylsa klemmer på penis som en runkehånd mens du peiser på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (43 minutter siden):

Jeg synes den var gøy. Tenker den er kul spesielt hvis kvinnen eller mannen har fetish/fantasi for størrelse på penis. 

Den går enkelt på og blir der pga vakuum. Jeg synes den var helt fin å ha normalt samleie med. Hylsa klemmer på penis som en runkehånd mens du peiser på.

Har du link til en som er bra?

Anonymkode: 828e9...f43

Skrevet

Uff, dessverre. 
Kjøpte på kondomeriet i fysisk butikk. Var et rent innfall sammen med fruen da vi var innom. Var billig.
Etter å ha kikket på nettbutikken, tror jeg det er denne:
https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisforlenger-mega-x-tensions--1-inch

Har bare brukt den 2-3 ganger på rappen etter kjøpet og så ble den liggende i skuffen, så jeg skal ikke si noen om kvalitet eller om hva som skiller billig fra dyr. Jeg ser også at noen av tilbakemeldingene på websida er på lukt. Siden vi brukte den lite og innenfor kort tid, så kan jeg ikke si så mye om det. Jeg synes den var lett å rengjøre.

Samleiet var helt innafor. Man kan tilogmed si at når den påtres en erigert penis, så fungerer den litt som en penis-pumpe. Du vrenger den som en sokk og "ruller" den på. Det gjør den også lett å vaske.
Min kjære synes at den var morsom, men den var ikke like varm som den ekte varen.

AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (1 time siden):

Uff, dessverre. 
Kjøpte på kondomeriet i fysisk butikk. Var et rent innfall sammen med fruen da vi var innom. Var billig.
Etter å ha kikket på nettbutikken, tror jeg det er denne:
https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisforlenger-mega-x-tensions--1-inch

Har bare brukt den 2-3 ganger på rappen etter kjøpet og så ble den liggende i skuffen, så jeg skal ikke si noen om kvalitet eller om hva som skiller billig fra dyr. Jeg ser også at noen av tilbakemeldingene på websida er på lukt. Siden vi brukte den lite og innenfor kort tid, så kan jeg ikke si så mye om det. Jeg synes den var lett å rengjøre.

Samleiet var helt innafor. Man kan tilogmed si at når den påtres en erigert penis, så fungerer den litt som en penis-pumpe. Du vrenger den som en sokk og "ruller" den på. Det gjør den også lett å vaske.
Min kjære synes at den var morsom, men den var ikke like varm som den ekte varen.

Finnes bedre. 

Har lang erfaring.

Anonymkode: 05077...270

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 8.40):

Finnes bedre. 

Har lang erfaring.

Tips til de som er bra?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 23.03):

Som overskriften tilsier, er dette et produkt som kan fungere i praksis, eller er det bortkastet penger? 

Vil f.eks mannen klare å bruke den på og i heftig "pump" 

Ja de fungerer bra. Legg litt penger i disse å husk å finn riktige mål innvendig som matcher lengden på penis. De er ganske strekkbare, men anbefaler en som har ballestrekk. Dama elsker det til ekstra kåte kvelder der hun vil fylles skikkelig opp etter langt forspill med mye oralsex. Min penis blir 20 cm og 18,5 cm i omkrets med den på. Den holder seg stødig og suger seg fast til kuken. Ambefaler litt ekstra glidemiddel på den før den føres inn, siden den blir langt tykkere enn en normal penis.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no.-17-penisforlenger-sort/

Anonymkode: 373a2...a35

AnonymBruker
Skrevet

Et hvert par bør ha en sånn i nattbords skuffen. Gir ekstra dimensjon og variasjon i sexlivet og til rollespill og mye annet morro. Legger også mye trykk mot "g pungtet" (klitoris innvendig), så orgasmene blir ofte kraftigere for de som får orgasmer av vaginalt samleie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste som har svart i denne tråden snakker om "vanlige" penishylser, ikke strap-on-penishylser.
Jeg har ikke erfaring med strap-on-hylser. Har inntrykk av at de er mest for folk med ereksjonsvansker som da kan penetrere uten ereksjon. Vanlige penishylser sitter som regel så godt på en stiv penis at jeg ikke helt ser poenget med strap-on-beltet. Det vil føles mer unaturlig vil jeg tro.

Jeg vil anbefale penishylser fra Blissful Creations. De er veldig naturtro og laget av beste silikonkvalitet. Det finnes ca 20 ulike modeller der innvendig lengde og diameter kan tilpasses slik at den passer perfekt til deg. De er ganske dyre da, særlig siden de må bestilles fra USA. 
https://www.etsy.com/no-en/shop/BlissfullcreationsUS

Anonymkode: af727...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror de fleste som har svart i denne tråden snakker om "vanlige" penishylser, ikke strap-on-penishylser.
Jeg har ikke erfaring med strap-on-hylser. Har inntrykk av at de er mest for folk med ereksjonsvansker som da kan penetrere uten ereksjon. Vanlige penishylser sitter som regel så godt på en stiv penis at jeg ikke helt ser poenget med strap-on-beltet. Det vil føles mer unaturlig vil jeg tro.

Jeg vil anbefale penishylser fra Blissful Creations. De er veldig naturtro og laget av beste silikonkvalitet. Det finnes ca 20 ulike modeller der innvendig lengde og diameter kan tilpasses slik at den passer perfekt til deg. De er ganske dyre da, særlig siden de må bestilles fra USA. 
https://www.etsy.com/no-en/shop/BlissfullcreationsUS

Anonymkode: af727...a29

Ja enig med deg angånde strap on hylser. De er mere for de med ereksjonssvikt. Vanlige penishylser er deilig å ha på for mannen også. Noen har riller inni seg, for bedre stimuli. Det føles veldig trangt ut for mannen og dama blir fylt opp. Artig leketøy for de som liker å føle seg fylt opp på kåte dager. Får orgasme hver gang vi bruker det, men holder litt lengre som jo er en fordel hvis man vil holde på lenge.😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tips til de som er bra?

Har modeller fra rxsleeve. Disse er toppmodeller, men verdt pengene. Ser ekte ut med de på. Zuma, en utgått modell er favoritten. Hun digger at jeg tar henne med den på. 

Har og god erfaring med fatboy fra perfectfitbrand, og sono 17. Disse lukter ikke. 

Samlet gir de en forhøyet opplevelse for henne, og full kontroll for han. Hvem vil ikke kunne bidra til at dama når full range av orgasmer. Den fyren vil jeg møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...