Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr og aldri opplevd bedre kjemi med noen, aldri! Vi er virkelig på bølgelengde på ALT. 
Hadde heftig sex i dag! Og nå på kvelden her så kjenner jeg meg deprimert og vil bare gråte. Men, ingenting galt er skjedd. Hva i alle dager liksom. Noen som har opplevd tilsvarende?

Anonymkode: 3c6f3...204

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel rørt over å ha møtt ham, da :)

Anonymkode: 169a8...65b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Hm, veldig rar måte å bli rørt da må jeg si😅

AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt sterkt knyttet til han? Kanskje du er redd for å miste han, hvis dere ikke har snakket om at dere er kjærester?

Anonymkode: 15410...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje litt overveldet av følelser? Jeg har også begynt å gråte en gang etter sex med en fyr jeg var skikkelig forelska i. Det var første gang vi sa vi elsket hverandre, det var så intenst og sexen var helt fantastisk. 

Ellers kan det være at du har vært så høy på intense følelser i dag at hjernen din har gått lit tom og du havner nede i en liten bølgedal? Vet ærlig ikke, men jeg tror det er over til i morgen. Sov på det du og se 🥰

Anonymkode: 71e95...31b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er så heldig. skulle gjerne vært elsket jeg og. 🥰

Anonymkode: 5076e...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har møtt en fyr og aldri opplevd bedre kjemi med noen, aldri! Vi er virkelig på bølgelengde på ALT. 
Hadde heftig sex i dag! Og nå på kvelden her så kjenner jeg meg deprimert og vil bare gråte. Men, ingenting galt er skjedd. Hva i alle dager liksom. Noen som har opplevd tilsvarende?

Kanskje du er redd for å miste han/det dere har?

Anonymkode: 92c1a...98a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke holdt på veldig lenge. Tro nok det er litt tidlig ja mtp på å elske hverandre😅 Vi forsøker å skal ta ting i rolig tempo. Dette er uansett det villeste jeg har opplevd i hele mitt liv. Blir nesten skremt, litt for godt til å være sant😑😑 Men ja, tror nok jeg kjenner litt på det å bli såret i lengden også, og har vært høyt oppe i dag, sikkert hjernen som landet litt..

Jeg er alltid ganske velbalansert når det kommer til menn, følelser mm. Men nå kjenner jeg meg ikke selv igjen hær😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er så heldig. skulle gjerne vært elsket jeg og. 🥰

Anonymkode: 5076e...cec

Sikker på at det klaffer for deg en dag!🥰 Heier på deg!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg har vært i et temmelig destruktivt forhold i 7 år. Når det tok slutt var jeg singel I 2,5 år, før jeg for 4 mnd siden møtte en helt fantastisk mann. Han er alt jeg noen gang har drømt om å finne. Kjemien er helt utrolig, sexen fantastisk, vi har de samme interessene og vil det samme for fremtiden. Jeg, som så sjeldent får følelser, er helt på trynet forelska. Jeg savner han bare jeg går ut døra, etter å ha tilbringe hele helga med han. 

Kjemien var på plass fra første møtet, men det tok litt tid før de store følelsene kom. Når de først kom, kan jeg også ta meg selv i å veksle mellom total lykkefølelse, og nærmest bunnløs sorg, uten at noe har skjedd. Jeg har ingen grunn til å tvile på han, og er temmelig sikker på at følelsene er gjensidige.

Jeg tror svingningene i følelsene skyldes at dette føles for godt ut til å være sant, og frykt for at det skal bli tatt fra meg. Jeg er nok ikke vant til at en relasjon med en mann bare skal være god og trygg. Og dermed blir det litt mye å håndtere, når livet føles så fantastisk godt 🥰

Anonymkode: 17e07...277

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nyt det😊

Anonymkode: b6a2b...99d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nyt det😊

Anonymkode: b6a2b...99d

Det skal jeg virkelig gjøre🥰Livet er for kort til å ikke nyte når man kan! Jeg visste jeg var i et dårlig forhold før i nesten 7 år(vold mm), men nå går det opp for meg hva jeg faktisk har gått glipp av. Aldri igjen!!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet

Det kan høres ut som at du har tømt oxytocin- og dopaminlagrene, og gått ned fra en ruslignende følelse. Du kommer deg opp igjen når lagrene er fylt opp:) 

• Liker 6
Skrevet

Kanskje PMS?

AnonymBruker
Skrevet
citysaint skrev (På 10.5.2021 den 18.25):

Det kan høres ut som at du har tømt oxytocin- og dopaminlagrene, og gått ned fra en ruslignende følelse. Du kommer deg opp igjen når lagrene er fylt opp:) 

Dette.

Anonymkode: 1823c...0a0

Skrevet (endret)
citysaint skrev (På 10.5.2021 den 18.25):

Dette!

Opplevde dette med samboeren min når vi først møtte hverandre. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ble så uttafor når vi hadde vært sammen og reist hjem hver hvor oss, men skjønte fort at jeg hadde det så fint at alt rett og slett var brukt opp og fikk skikkelig nedtur før lagrene ble fylt igjen. Kan fortsatt få det sånn i blandt etter snart 7 år sammen og samboere i nesten like mange år ❤️

Endret av Cer3s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...