Gjest arg Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 min samsung e720 sender ikke lange sms... alltid når mld går over en sms så får ikke mottaker hele teksten.. ringt telenor, de mener det er noe feil med mottakers tlf (dfet er det ikke for dette funket på den gamle tlf min) ringte samsung og de hadde aldri hørt om det.. lett på nettet men finner inget om det, sjekket i bruksanvisningen om det er noe jeg må stille inn på tlf, men finner inget!!!!! utrolig teit med slik tlf når det ikke går ann... eller er det bare jeg som er dum?!
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 min samsung e720 sender ikke lange sms... alltid når mld går over en sms så får ikke mottaker hele teksten.. ringt telenor, de mener det er noe feil med mottakers tlf (dfet er det ikke for dette funket på den gamle tlf min) ringte samsung og de hadde aldri hørt om det.. lett på nettet men finner inget om det, sjekket i bruksanvisningen om det er noe jeg må stille inn på tlf, men finner inget!!!!! utrolig teit med slik tlf når det ikke går ann... eller er det bare jeg som er dum?! ← Er tlf din innstilt på å sende lange sms da?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 lurer på det jkeg også. men finne rikke noe om det... tror ikke det er noe innstillinger for dette...
LilleMy Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Min Samsung e710 KAN sende lange mld. så da høres det jo veldig rart ut at din IKKE kan?!
pusla Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Jeg har en annen samsungmodell da, men jeg måtte ikke sette noen innstillinger for å skrive lange meldinger. Funka av seg selv.
Gjest trådstartern Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 det er utrolig irriterende..fo rjeg kan bare skrive en sms altså 160 tegn, alt over blir borte... har henvendt meg til telenor og samsung, og ingen kan hjelpe meg så nå vet jeg ikke hvor jeg skal henvende meg,,,,,håper bare på noen kloke sjeler!
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Kanskje gå tilbake dit du kjøpte den. Kanskje du trenger en software-upgrade eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå