AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Har vært sammen med kjæresten min i 3 år. Vi har bodd sammen snart i to år. Jeg har et særkullsbarn og vi prøver nå å bli gravide. inatt merket jeg ved en tilfeldighet at kjæresten min skriver til andre damer på sosiale medier... (skulle sette på vekkerklokke på tlf hans og da hadde han fått et hjerte på instagram av en dame... dette gjorde at jeg tok valget om å gå gjennom telefonen hans. Dette har jeg ALDRI gjort før bare så det er sakt) Han har ikke skrevet til noen siden sommeren 2020. Han har hovedsaklig skrevet til typ modeller på instagram og tiktok. «You are beautiful» og «U are hot». Ingen har svart utenom en som da hadde svart med «<3» inatt. Nå sitter jeg her å føler meg så dritt... jeg har det siste året lagt på meg mye etter 3 svangerskap (som har endt i MA ganske sent hver gang). Og all min fritid har gått til å pusse opp huset vårt... så jeg har hatt lite tid til å sminke meg og pynte meg generelt. Har dere noen tips til hvordan jeg kan ta det opp? Eller om jeg burde ta det opp at all? Jeg skjemst av at jeg har gått gjennom telefonen hans, så jeg vegrer meg veldig på å si noe egentlig... Det er jo et stort tillitsbrudd å sjekke telefonen hans liksom... Men åååh, jeg er så lei meg 😭 Anonymkode: 77bac...478
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Må bare nevne at han er verdens snilleste sånn ellers... aldri vært noe problem før nå. Men kjenner jeg vegrer meg for å fortsette å prøve å bli gravid akkurat nå. Er så såra 😳 Anonymkode: 77bac...478 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Jeg hadde ikke giddet det der og slått opp med han. Anonymkode: 4509a...a9e 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Du må ta det opp, ellers kommer det til å spise deg opp innvendig. For en umoden samboer du har. Noe lignende skjedde meg nylig. Jeg fant ut at samboeren min flørtet med andre på nett, men det var emosjonell utroskap. Og det hadde pågått lenge... Jeg valgte å flytte ut siden jeg aldri kunns klart å stole på ham etter noe sånt. Anonymkode: 6399b...324 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Ikke få barn med han! Du trenger ikke å si noe om du synes det vanskelig, men å avslutte forholdet er det jeg tenker jeg hadde gjort. Det er tydeligvis ikke første gangen han skriver til andre damer. Historien gjentar seg. Samma hvor ‘snill’ han er ellers. Anonymkode: af515...e75 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 En mann som skriver til ukjente damer på denne måten er en stor varsellampe i mine øyne. Hilsen mann som dessverre han gjort (og fortsatt gjør) det samme. Det er ikke sikkert han kommer til å være fysisk utro, og han får neppe napp hos disse damene heller. Men, det at han skriver til dem, og sikkert fantaserer om å få svar, fantaserer om hvordan han skal chatte dirty med dem osv, viser vel at han dessverre har sin seksuelle fokus på feil dame. Kan du ikke snakke seriøst med han om dette? Om han savner noe i forholdet osv. Anonymkode: cdc18...05d 10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 Rødt flagg!! Jeg hadde ikke fått barn med ham. Anonymkode: 15787...f19 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 Synes du ikke dette er uendelig patetisk, TS? Anonymkode: 05579...433 2
Truly Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 Hadde tenkt det var bra jeg fant det ut FØR evt graviditet. Nå kan du heller fokusere på å komme deg i form igjen. En ting er å kikke litt på damer på Insta. Det tipper desperat og patetisk idet du skriver til de. 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Synes du ikke dette er uendelig patetisk, TS? Anonymkode: 05579...433 Jo.. jeg har alltid tenkt at jeg ville dratt på flekken om noe slikt skulle skjedd. Men vanskelig når man står midt i situasjonen 🥺 Sønnen min forguder fyren i tillegg Anonymkode: 77bac...478
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo.. jeg har alltid tenkt at jeg ville dratt på flekken om noe slikt skulle skjedd. Men vanskelig når man står midt i situasjonen 🥺 Sønnen min forguder fyren i tillegg Anonymkode: 77bac...478 Ja men husk at sønnen din blir ikke glad hvis ikke du har det bra 🙂 Anonymkode: edb34...60c 10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har alltid vært veldig hard mot tidligere kjærester. Har vært rask med å sparke dem på hue og ræva ut om det skulle skje noe. Pappan til barnet mitt var utro og da var han ute av hus dagen etter at jeg fant ut av det. Men nå er det så vanskelig... litt fordi det snart er et år siden han sist har skrevet til noen, men også fordi sønnen min ELSKER han. Å jeg er usikker på om jeg har råd til å sitte igjen med vårt felles hus sammen 😖 Vil ikke dra gutten min gjennom flytting om dette bare var en «engangs-periode»(meldingene ble sendt iløpet av 3 uker ifjor sommer og var ingen spor etter lignende etter dette) Anonymkode: 77bac...478
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 Nå er det kjendiser på tiktok, men tror du ikke han gjør det samme om han finner ei på jobb feks? Ikke utsett deg for dette, og jo lenger du venter jo verre blir det for deg. Anonymkode: a4f06...6ab 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 Uansett må han få vite at du har funnet ut av dette her. Så kan du finne utav hva du ønsker å gjøre. Anonymkode: a4f06...6ab 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid vært veldig hard mot tidligere kjærester. Har vært rask med å sparke dem på hue og ræva ut om det skulle skje noe. Pappan til barnet mitt var utro og da var han ute av hus dagen etter at jeg fant ut av det. Men nå er det så vanskelig... litt fordi det snart er et år siden han sist har skrevet til noen, men også fordi sønnen min ELSKER han. Å jeg er usikker på om jeg har råd til å sitte igjen med vårt felles hus sammen 😖 Vil ikke dra gutten min gjennom flytting om dette bare var en «engangs-periode»(meldingene ble sendt iløpet av 3 uker ifjor sommer og var ingen spor etter lignende etter dette) Anonymkode: 77bac...478 Du har jo bestemt deg allerede... Anonymkode: 4509a...a9e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har jo bestemt deg allerede... Anonymkode: 4509a...a9e Skjønner at det kan virke slik! Akkurat nå vil jeg jo ikke noe annet enn å la det gå.. Men jeg håper og tror at jeg får tid til å føle litt mer på det når sjokket har lagt seg. Nå er jeg bare innmari forvirret. Så ikke dette komme for alt i verden Anonymkode: 77bac...478
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 Bare slapp av han snakker ikke med noen jenter. Hvis dette er en god snill mann som du vil ha barn mem, synes jeg ikke du skal henge deg så mye bort i disse Instagram kommentarer. Bare fresh deg opp en dag så kan du jo høre med mannen om hva han synes om deg. Mannen din synes sikkert det er mange fine damer der ute, men du er nok hans fineste og den han vil ha barn med. Anonymkode: 39eb8...8c1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 Jeg vil også komme med et annet perspektiv enn de fleste her: dette høres jo helt uskyldig ut, han kommenterer bare bilder på internett. Han skriver jo ikke med dem. Jeg har aldri tenkt over det engang når mine kjærester har kommentert bilder på nettet, for det betyr jo ingenting. Sånn tenker jeg, ihvertfall. Anonymkode: 65e5f...092 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil også komme med et annet perspektiv enn de fleste her: dette høres jo helt uskyldig ut, han kommenterer bare bilder på internett. Han skriver jo ikke med dem. Jeg har aldri tenkt over det engang når mine kjærester har kommentert bilder på nettet, for det betyr jo ingenting. Sånn tenker jeg, ihvertfall. Anonymkode: 65e5f...092 Ja samme her 😂 det betyr ingenting! Så mange som velger å gå ifra mannen på grunn av noe sånt Omgf. Anonymkode: 39eb8...8c1 4
Kenelz Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Fortell rett ut at du har kommet over kommentarene og du vil ha en forklaring. «Da jeg skulle skru på alarmen på telefonen din så dukket det opp en kommentar som jeg reagerte på. På grunn av min tidligere erfaring så trykte jeg meg inn og fikk sett at du har skrevet til andre jenter.» Blir han sint fordi du har gått gjennom mobilen i stedet for å føle anger over det som har blitt gjort så vet du i hvert fall hvor han står i det. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå