AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg kjøpte meg en ferdigfylt hårvippe til beltestakk forrige høst. Med ferdigfylt mener jeg at det er av den typen som fungerer som et slags hårbånd man kan plassere rett på hodet, ikke en vanlig hårvippe man må vippe inn i håret. Nå angrer jeg sterkt på valget mitt, og skulle gjerne hatt en vanlig istedenfor. Derfor lurer jeg: går det an å løste opp stingene som holder hårvippa sammen i to pøser, eller på en eller annen måte gjøre den om til et vanlig «bånd»/hårvippe? Anonymkode: a3807...a79
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Er det en slik? Kan du poste bilde av en slik som du har og av en slik som er slik som du ønsker at den skal være? Anonymkode: 5f27d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 20.32): Er det en slik? Kan du poste bilde av en slik som du har og av en slik som er slik som du ønsker at den skal være? Anonymkode: 5f27d...5f5 Jepp. Min ser akkuratt slik ut. Dento «pølsene» er sydd sammen. Ville gjerne heller hatt et vanlig bånd, slik som på bildene jeg legger ved. (ikke egne bilder) Anonymkode: a3807...a79
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Kanskje. Det kommer an på hvordan den er sydd sammen, og hva som er inni. Anbefaler deg å ta kontakt med noen som kan dette for å få kyndig hjelp, alternativt selge den du har for å så kjøpe ny, tilpasset ditt hår/hårlengde. jeg har selv forsøkt å redde vipper som har blitt kjøpt ferdige, og så har blitt klippet i stykker i forsøket på å rette de ut. Det er mye jobb og det blir dyrt og ikke alltid bra. Anonymkode: ecc2a...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå